Kannattaa vähentää tuota copy-paste "journalismia" tai palsta näivettyy entisestään.
Palsta tapetaan sillä että pelkkiä uutisia kopioidaan muista lähteistä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oon samaa mieltä. Kyllä vähän voisi tekstillä avata mistä on kysymys ja mieluummin laittaa oma mielipiteensä asiasta. Linkin voi sitten laittaa lisäksi, jos joku haluaa perehtyä.
- Anonyymi
Lämpimät säät kuivattaa nilviäisiä.
- Anonyymi
Enemmän keskinäistä mielipiteen vaihtoa, vääriäkin ja smoin väitelyitä.
Tämä palsta oli ennen tyhjä, nyt täällä on kaikenlaaista.
Matut tappelivat Turun ravintolassa
Mietin, mistä vihreät riemuissaan seuraavassa?
"Meidän verorahoilla ryypiskelevät matut pistivät joykkotappeluksi Turussa. Ravintola jouduttiin sulkemaan. Vihreät riemuissaan." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän keskinäistä mielipiteen vaihtoa, vääriäkin ja smoin väitelyitä.
Tämä palsta oli ennen tyhjä, nyt täällä on kaikenlaaista.
Matut tappelivat Turun ravintolassa
Mietin, mistä vihreät riemuissaan seuraavassa?
"Meidän verorahoilla ryypiskelevät matut pistivät joykkotappeluksi Turussa. Ravintola jouduttiin sulkemaan. Vihreät riemuissaan."Se että tungetaan palsta täyteen, ei tee palstasta hyvää. Keskustelu sen tekee. Jos tungetaan liian täyteen, niin mielenkiinto vähenee. Parempi on vähemmän aiheita joissa enemmän ajatuksien vaihtoa.
- Anonyymi
Jossain sanottiin suomalaisen somen varsinkin VALTIOLLISISSA asioissa muistuttavan AVOVIEMÄRIÄ.
Sitäkö siis kaipaa tuo aloitteentekijä?
Olen ollut iloinen siitä, että tällekin palstalle on tullut ELÄMÄÄ, kuitenkin ilman muiden mollaamista.- Anonyymi
Sekä on "elämää" että kopioidaan jostakin lähteistä paljon "uutisia" palstalle?
- Anonyymi
Jokaikinen ei tietenkään ole niin kovakuntoinen kuin yleläinen
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000008099342.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086