Rippileiri ja sosiaalisten tilanteiden pelko

Anonyymi

Elikkä tämän kuun lopussa olisi rippileiri ja todella kova sosiaalisten tilanteiden pelko ja itsensä nolaamisen ja naurunalaiseksi joutumisen pelko. Mitenköhän selviän? :D

6

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

…Lisäksi mietin kokoajan mitä muut ajattelee musta. Miten voisin olla siellä ihan rennosti?

T. Tän keskustelun alottaja :D

• Anonyymi

Miksi lapsuudessa jo taaperona viiletettiin jo toisten mukana ja telttaretket ja muut ja nykynuoret jo sitten pelkää jo ihmisiä?

• Anonyymi

Auttasko marsilaiset sitte.

• Anonyymi

Selviät todennäköisesti hyvin. Rippileiri on hyvä ja turvallinen paikka totuttautua muihin ihmisiin. Työntekijät siellä osaavat auttaa sinua jos alkaa ahdistamaan, ja hyvällä tuurilla joku isosistakin on niin mukava, että sille voi mennä puhumaan halutessaan.
      Omalla rippileirilläni kaikille naurettiin hyväntahtoisesti leikkien sun muiden yhteydessä. Jos "nolaat" itsesi siellä, useimmat unohtavat sen hetkessä jonkun muunkin "nolatessa" itsensä. Niitä jotka muistavat munauksesi, ei kiinnosta. Kaikenlisäksi leirille mahtuu niin monenlaisia hiihtäjiä, ettei haittaa vaikka olisit hiljaisempi kuin muut.
      Tällainen meininki oli ainakin omalla leirilläni.

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi

Ite tulin tänään just takas rippileiriltä ja etukäteen se ahdisti tosi paljon koska paras kaveri ei päässyt leirille. Mut voin oikeesti sanoo et se oli yks elämäni parhaita viikkoja! Haluisin jo nyt takas sinne :D Mut antaisin semmosen vinkin, että oikeesti osallistu KAIKKEEN jos sua kysytään vaikka pelaan korttia niin mee ehdottomasti mukaan, koska siinä tutustut niihin ihmisiin ja saat siitä ehkä vähän itsevarmuutta puhua muillekkin, itellä ainaki kävi näin. Ja jos kukaan ei ehota sulle mitään tai kysy sua peliin mukaan niin jos vaan mitenkään uskallat niin kysy jotakuta joka vaikka näyttää yksinäiseltä että haluisitko pelata jotain, ihan varmasti se suostuu!Ja jos sua alkaa ahistaan ne sosiaaliset tilanteet niin anna itelles aikaa ja oo myös omassa huoneessa ja jos siellä on joku kehen tutustua niin ala puhuun sille. Ja vielä semmonen vinkki että jos haluut tutustua ihmisiin niin mee mahdollisimman paljon niihin yhteisiin tiloihin. Toivottavasti tää autto ees vähän :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe