Mitä jos spanieli onkin trimmattu väärin tai väärällä tavalla? Miten paljon vaikuttaa arviointiin?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Olen entinen kehäsihteeri ja se mitä minä näin kehässä oli,että väärin trimmattu sai riippuen tuomarista huonoja ja melko huonoja kommentteja.Yleensä johti siihen,ettei tietenkään sijoittunut ja saattoi saada hylätyn,ei ainakaan silloin kun olin kirjoittava yksikään sellanen pärjänny,pyörittävänä pari kertaa saatto olla eh -sijoitus,jos vähän koiria.Riippui tuomarista.Rotumääritelmää en tunne,en tiedä sanooko se jotain asiasta.
- Anonyymi
Jos ei itse osaa näyttelyyn trimmata. Ni kannattaa viedä trimmattavaksi kyseusen rodun näyttelytrimmaukseen perehtyneelle trimmaajalle. Rotusivustoilta voi löytyä niitä. Myös kasvattajat trimmailee kasvattejaan, ja tietävät neuvoa mistä hyvän trimmauksen näyttelyyn saa.
Hyvä trimmaus tuo koiran hyvät puolet esille, ja näyttelymenestys on todennäköisempää.
Trimmaajaa kannattaa alkaa etsiä, ja kysellä hyvissäajoin ennen näyttelyyn ilmoittamista. - Anonyymi
Kannattaa viedä näyttelytrimmiin. Koira on silloin edukseen kehässä.
- Anonyymi
Niin, että näyttelyssä arvostellaan trimmausta ei koiraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132396Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371433Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha640986- 106983
- 71962
- 97868
- 48865
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686