Eli siis mun sims lagaa niiin kauheena. Siminluonnissa jo semmone laginen. Ja sit ky pelaa nii se vähä pätkii. Ostin vuodenajat lisärin nii sen jäökkee ollu lagine ja vähä sitä ennenki. Oon koittanu asetuksist ”korjaa” juttuu mut ei auta :( Vinkkei??
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kuvauksen perusteella peli toimii normaalisti.
- Anonyymi
Jep, kuulostaa aivan normaalilta. Joka päivityksen jälkeen peliä on melkein mahdotonta pelata, niin hirveä tökkiminen. Eikä tunnettuja bugeja ole vieläkään korjattu huoh..
Sims 4 -kelpoisia läppäreitä on varsin harvalla. Minimisuosituksia ei kannata edes katsella, koska käytännössä etenkin lisäosia käytettäessä on koneen ylitettävä reilusti EA:n asettamat suositeltavat vaatimukset:
KÄYTTÖJÄRJESTELMÄ: 64-bittinen Windows 7, 8, 8.1 tai 10
SUORITIN: Intel core i5 tai tehokkaampi, AMD Athlon X4
NÄYTÖNOHJAIN: NVIDIA GTX 650 tai tehokkaampi
Muisti: 4 Gt RAM-muistia
KIINTOLEVY: 18 Gt kiintolevytilaa
Myös Windows Kympistä on tullut raskaampi, joten käytännössä koneessa olisi oltava suhteellisen moderni Intel Core i5 tai AMD Ryzen -prosessori ja ainakin kahdeksan gigatavua käyttömuistia (RAM) sekä erillinen näytönohjain ehkä tehokkaimpia uudempia Core i5, Core i7 tai AMD Ryzeneitä lukuunottamatta, joiden voi odottaa pärjäävän prosessoriin integroidulla näytönohjaimella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4081757- 1451141
- 671083
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143847- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654