Eli siis mun sims lagaa niiin kauheena. Siminluonnissa jo semmone laginen. Ja sit ky pelaa nii se vähä pätkii. Ostin vuodenajat lisärin nii sen jäökkee ollu lagine ja vähä sitä ennenki. Oon koittanu asetuksist ”korjaa” juttuu mut ei auta :( Vinkkei??
Sims 4 lagaa tosi paljon
3
830
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvauksen perusteella peli toimii normaalisti.
- Anonyymi
Jep, kuulostaa aivan normaalilta. Joka päivityksen jälkeen peliä on melkein mahdotonta pelata, niin hirveä tökkiminen. Eikä tunnettuja bugeja ole vieläkään korjattu huoh..
Sims 4 -kelpoisia läppäreitä on varsin harvalla. Minimisuosituksia ei kannata edes katsella, koska käytännössä etenkin lisäosia käytettäessä on koneen ylitettävä reilusti EA:n asettamat suositeltavat vaatimukset:
KÄYTTÖJÄRJESTELMÄ: 64-bittinen Windows 7, 8, 8.1 tai 10
SUORITIN: Intel core i5 tai tehokkaampi, AMD Athlon X4
NÄYTÖNOHJAIN: NVIDIA GTX 650 tai tehokkaampi
Muisti: 4 Gt RAM-muistia
KIINTOLEVY: 18 Gt kiintolevytilaa
Myös Windows Kympistä on tullut raskaampi, joten käytännössä koneessa olisi oltava suhteellisen moderni Intel Core i5 tai AMD Ryzen -prosessori ja ainakin kahdeksan gigatavua käyttömuistia (RAM) sekä erillinen näytönohjain ehkä tehokkaimpia uudempia Core i5, Core i7 tai AMD Ryzeneitä lukuunottamatta, joiden voi odottaa pärjäävän prosessoriin integroidulla näytönohjaimella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233113Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68720Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3703Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3580Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35577Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19510Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3509- 40501
- 36495