Windows voitti 10-0!

Anonyymi

Windowsin voittokulku jatkuu. Linuks onnistui vain tekemään oman maalin.

20

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paitsi että Linux voitti 500-0...

Laitetaan vielä linkki faktaan jossaa todetaan että kaikki maailman TOP 500 supertietokoneet toimivat Linuxilla, vain siitä syystä että se on avointa lähdekoodia:

https://itsfoss.com/linux-runs-top-supercomputers/

• Anonyymi

Windowsin Woittosuhde on ollut koko ajan 90 %- 1% .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Windowsin Woittosuhde on ollut koko ajan 90 %- 1% .

On se pudonnut pari % tuosta, mutta linuks ei ole noussut mihinkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se pudonnut pari % tuosta, mutta linuks ei ole noussut mihinkään!

Marginaalissa on linuks yhä, eikä voikaan enää nousta sieltä pohjalta mihinkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marginaalissa on linuks yhä, eikä voikaan enää nousta sieltä pohjalta mihinkään!

Linukshihhuleille jäi enää sadun kerronta. Ja mielelläänhän ne niitä kertoilevatkin. Totuus on aivan liian synkkää linuksille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linukshihhuleille jäi enää sadun kerronta. Ja mielelläänhän ne niitä kertoilevatkin. Totuus on aivan liian synkkää linuksille.

Linuks on jo hävinnyt pöytäkoneista kokonaan. Voisin vaikka luvata palkkion sille, joka löytää yhdenkään linuksin jostain työkoneesta tai kannettavasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linuks on jo hävinnyt pöytäkoneista kokonaan. Voisin vaikka luvata palkkion sille, joka löytää yhdenkään linuksin jostain työkoneesta tai kannettavasta.

HAHAA ei se mihinkään ole hävinnyt pöytäkoneistakaan, tätäkin vastausta kirjoitetaan linuxkoneella!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HAHAA ei se mihinkään ole hävinnyt pöytäkoneistakaan, tätäkin vastausta kirjoitetaan linuxkoneella!

Se on silloin yksi suomen harvoista linuks-tietokoneista. Käyttäjiähän on liinulkseilla enää vaivaiset 0,01% - valitettavasti se on totuus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on silloin yksi suomen harvoista linuks-tietokoneista. Käyttäjiähän on liinulkseilla enää vaivaiset 0,01% - valitettavasti se on totuus!

Sinulla jääny levy päälle kun toitotat koko ajan jokapaikkaan tota 0,01% kun totuus on 10%.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla jääny levy päälle kun toitotat koko ajan jokapaikkaan tota 0,01% kun totuus on 10%.

Kyllä 0,01% on ihan oikein. Selaimen lisäosilla ne muut prosentit on saavutettu - ei käyttäjämäärillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä 0,01% on ihan oikein. Selaimen lisäosilla ne muut prosentit on saavutettu - ei käyttäjämäärillä.

Ei niitä käyttöjärjestelmän raportoivia selainosia käytä enää kukaan joten olet itse keksinyt tuon 0,01%, mutta sinun päässäsi valhekin muuttuu todeksi kun tarpeeksi jankkaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä käyttöjärjestelmän raportoivia selainosia käytä enää kukaan joten olet itse keksinyt tuon 0,01%, mutta sinun päässäsi valhekin muuttuu todeksi kun tarpeeksi jankkaa!

Kyllä 0,01% ihan oikea lukema. Se miten tuo on saatu aikaan, ei ole julkista tietoa. Jos olisi, tubutinpojat lähtisivät heti hyökkäykseen sivustoja vastaan, jotka noita rekisteröivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä 0,01% ihan oikea lukema. Se miten tuo on saatu aikaan, ei ole julkista tietoa. Jos olisi, tubutinpojat lähtisivät heti hyökkäykseen sivustoja vastaan, jotka noita rekisteröivät.

Noin on, tubutinpjat eivät siedä totuutta, vaan tekevät kaikkensa saadakseen totuudentuojat hiljennetyksi. Keinoja he eivät kaihda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin on, tubutinpjat eivät siedä totuutta, vaan tekevät kaikkensa saadakseen totuudentuojat hiljennetyksi. Keinoja he eivät kaihda.

Sitä linuks riivaajalaumaa pitääkin kohdella arvoisensa mukaisesti, ettei se pääse ihan silmille hyppimään!

• Anonyymi

Heh heh heh.......... Voihan sen ilmaista noinkin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4211
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2350
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1871
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1484
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1456
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1244
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      737
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      691
    Aihe