Moii! Minulle tehtiin tänä vuonna huhtikuussa skolioosileikkaus, minulle asennettiin selkään pedikkeliruuvit ja terästangot. En tiedä pitäisikö huolestua muttä välillä selästäni kuuluu outoja ääniä (vähän niinkuin joku naksuisi siellä) osaako kukaan kertoa mitä pitäis tehä? Ja tunnottomuutta esiintyy selässä, kyljessä ja toisessa pakarassa, soitettiin kyllä tunnottomuudesta lääkäriin ja sanottiin vain että kyl se siittä sitten menee, eli osaisiko myös joku kertoa tästäkin jotain?
Skolioosileikkauksen jälkeen
1
247
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka! :) Ite tulin just keskiviikkona skolioosi leikkauksesta ja nyt parantelen sairaalassa. Mulla ei oo mitään ääniä kuulunut mutta kannattaa lääkäriltä kysästä, mutta en usko että mitään vaarallista on eli ei syytä huoleen… Mites sulla kun kävit vessassa niin kun pesit käsiä niin tuntutko sun selkä painavalta? Koska aina kun meen vessaan ja pesen käsiä, niin selkä tuntuu super painavalta ja semmoseltä että haluun kaatuu… :/ Minkä ikänen oot? Ja missö sut leikattiin? :) Olis kiva vaikka snäpätä ja puhuu kun nyt ilmeisesti me molemmat ollaan tuo koettu:D mun snäppi on peppi_olivia12 jos haluut tulla snäppään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775