Saako simin tunnesuhteita pois/muokattua

Anonyymi

Otsikossa aika pitkälti mun kysymys. Eli siis kaks mun taaperoista sai negatiivisen tunnesuhteen niiden äitiä ja yks myös isäänsä kohtaan, nii nyt ne ei viihdy niiden seurassa ja niistä tulee vihaisia/surullisia kun ne on lähellä niitä ja yrittää kylvettää, antaa ruokaa, opettaa puhumaan, jne. Voinko tehdä jotain asialle. Saako ne tunnesuhteet jotenkin pois tai saako niitä muokattua vai eikö ne nyt vain pidä niiden vanhemmista enää koskaan?

2

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleistä: The Sims 4 on pösilöiden tomppeleille kyhäämä buginen tekele, jonka tärkein funktio on tuottaa rahaa firmalle ja sijoittajille. Ei kannata odottaa pelin toimivan pelaajien mielestä kaikin osin järkevästi edes tappiin asti modattuna.
      Peli on kuitenkin täysin pelattavissa esimerkiksi tiedostamalla odotettavissa olevat ongelmat ja kiertämällä ne ja/tai modifioimalla peliä pelaajan haluamaan suuntaan, huijaamalla yms.

      Erityistä:
      Simien tunne-elämyksiä VOI poistaa (ja lisätä) ja taipumusta tiettyjen tunteiden kehittymiseen voi vähentää simien luonteenpiirteitä valikoimalla ja muuttelemalla. (Esimerkiksi enkelimäisen kiltit taaperot eivät hikeenny vanhempiinsa yhtä herkästi kuin itsenäisen luonteen omaavat, eivät kanna kaunaa samalla tavoin, jne.)
      Jos (tai KUN) jokin simin tuntemus "hirttää kiinni" ja alkaa ärsyttää pelaajaa, siitä pääsee eroon yksittäisellä huijauksella tai yleisluonteisella modilla jossa on mukana jokin tunteita säätelevä tai eliminoiva mekanismi.
      Itse olen käyttänyt sekä UI-cheats, että MCCC-modia sekä valikoinut simien luonteenpiirteet sillä tavoin ettei niistä ole koitunut minua ärsyttäviä ongelmia.
      Seuraavaa en ole kokeillut, mutta moni näyttää sitä arvostavan:
      https://modthesims.info/d/655798/easy-sentiment-cheats-v0-8.html

      • Anonyymi

        Okei kiitos! Tämä auttoi suuresti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe