Otsikossa aika pitkälti mun kysymys. Eli siis kaks mun taaperoista sai negatiivisen tunnesuhteen niiden äitiä ja yks myös isäänsä kohtaan, nii nyt ne ei viihdy niiden seurassa ja niistä tulee vihaisia/surullisia kun ne on lähellä niitä ja yrittää kylvettää, antaa ruokaa, opettaa puhumaan, jne. Voinko tehdä jotain asialle. Saako ne tunnesuhteet jotenkin pois tai saako niitä muokattua vai eikö ne nyt vain pidä niiden vanhemmista enää koskaan?
Saako simin tunnesuhteita pois/muokattua
2
1292
Vastaukset
- Anonyymi
Yleistä: The Sims 4 on pösilöiden tomppeleille kyhäämä buginen tekele, jonka tärkein funktio on tuottaa rahaa firmalle ja sijoittajille. Ei kannata odottaa pelin toimivan pelaajien mielestä kaikin osin järkevästi edes tappiin asti modattuna.
Peli on kuitenkin täysin pelattavissa esimerkiksi tiedostamalla odotettavissa olevat ongelmat ja kiertämällä ne ja/tai modifioimalla peliä pelaajan haluamaan suuntaan, huijaamalla yms.
Erityistä:
Simien tunne-elämyksiä VOI poistaa (ja lisätä) ja taipumusta tiettyjen tunteiden kehittymiseen voi vähentää simien luonteenpiirteitä valikoimalla ja muuttelemalla. (Esimerkiksi enkelimäisen kiltit taaperot eivät hikeenny vanhempiinsa yhtä herkästi kuin itsenäisen luonteen omaavat, eivät kanna kaunaa samalla tavoin, jne.)
Jos (tai KUN) jokin simin tuntemus "hirttää kiinni" ja alkaa ärsyttää pelaajaa, siitä pääsee eroon yksittäisellä huijauksella tai yleisluonteisella modilla jossa on mukana jokin tunteita säätelevä tai eliminoiva mekanismi.
Itse olen käyttänyt sekä UI-cheats, että MCCC-modia sekä valikoinut simien luonteenpiirteet sillä tavoin ettei niistä ole koitunut minua ärsyttäviä ongelmia.
Seuraavaa en ole kokeillut, mutta moni näyttää sitä arvostavan:
https://modthesims.info/d/655798/easy-sentiment-cheats-v0-8.html- Anonyymi
Okei kiitos! Tämä auttoi suuresti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5302005Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3831643Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H191462Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378- 1181047
- 561032
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191016Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15811Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66803Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11794