Moottoripyörä on miellyttävämpi käyttää mitä hiljaisempi se on.
Lähtee melusaastetta vähemmän. Mukava liikkua hiljaisella pyörällä
Mitä hiljaisemmat vaimentimet, sen parempi
8
83
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin. Siksi liikun sähköautolla, polkupyörällä tai sähköpotkulaudalla.
- Anonyymi
Pahin törky tulee yleensä suusta. Vaadin, että käytät myös suun edessä äänenvaimentajaa (maskia), kuten ketjun aloittajakin.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
Kun kävin katsomassa yhtä moottoripyörää niin sanoin että tulen katsomaan jos vaihtaa tyhjät putket alkuperäisiin jolloin pyörä on todella hiljainen. Vaihtoikin vielä. Kauppoja ei valitettavasti tullut koska moottorista kuului sivuääniä jota omistaja ei ollut kuullut mökäputkien äänen takaa.
Kun sitten ostin toisen pyötän niin tähän malliin omistajilla on tapana porata putken päihin reikiä kovemman äänen toivossa. Ensimmäiseksi tein putken päihin laipat jotka niittasin poppareilla kiinni.
Olen ennenkin sanonut siitä, josta sain vihat päälleni, kun vastaani tuli Harley Davidson jossa oli niin kovat äänet että korviini sattui niin että minun oli pakko pysähtyä. Ja minulla oli tulpat. - Anonyymi
Minulla on pyörä, josta Tekniikan Maailman arvostelussa todettiin, että "hiljainen se on. Kuin heittäisi pikkunapollisia vettä vähän haalealle kiukaalle." Ja on nimittäin parhaasta päästä. Kuka tietää merkin?
- Anonyymi
Zero?
- Anonyymi
Cannondale sähköpolkupyörä?
- Anonyymi
IC Jupiter 3. 25 hv raakaa kaksitahtivoimaa. Kämäinen vehje, mutta äänenvaimentimen kohdalla on neuvostoinsinööri tehnyt hyvää työtä.
- Anonyymi
Niin no jostain syystä jotkut on ihan päinvastaista mieltä. Metelin tuottaminen tuntuu heille olevan kovin tärkeää, ja etenkin vielä öiseen aikaan. Eikä tämä koske pelkästään moottoripyöräilijöitä. Jostain syystä ne kovaääniset autotkin rullataan esiin juuri yöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899