Tämä nykyinen tyttöbussini on ajanut vasta 140 000 km, laturihihna vaihdettu, nyt jakopäänhihna, millaisia "isoja remppoja" tämän jälkeen luvassa ? Pitäisikö löytää alle jo uusi Note ? Tai mitä ehdotatte seuraavaksi merkiksi samassa hintaluokassa ?
Myydäänkö enää uusia Nissan Noteja missään ?
Anonyymi
1
93
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös tuo ole käytännössä Renaultin Modus, niin aika varma pelihän tuon pitäisi olla. Kuluvaa osaa kuten jarrut joutuu jossain vaiheessa uusimaan. Rellun korithan eivät ruostu, niin kopan puolesta pitäisi olla huoletonta ajoa. Voimansiirto on myös ollut rellussa vahvalla tasolla, niin en välttämättä olis tuota pois vaihtamassa. Uskoisin sen köpöttelevän vielä sinne 300 tkm:iin. Startin ja laturin joutunee jossain vaiheessa kuitenkin vaihtamaan, eikä sisätilan puhallinkaan ikuinen ole, mutta aja nyt ihmeessä nuo halvat kilometrit pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117