Eli kun laitetaan sisäilmankierto päälle niin ilmaa ei oteta tietysti ulkoa vaan sisältä, mutta mistä kohtaa se otetaan?
Mistä kohtaa ilma otetaan kun sisäilmankierto päällä
5
879
Vastaukset
- Anonyymi
Se kierrättää vain sisä ilmaa. Eikä sitä kannata käyttää, kuin poikkeustilanteissa. Kokeile eritilanteissa, esimerkiksi kuivalla hiekkatiellä edellä ajavan nostattaman pölyn vuoksi. Kostealla ilmalla laitat sisäkierron päälle, niin kohta on kaikki ikkunat huurussa, eli ei silloin.
- Anonyymi
"Eikä sitä kannata käyttää, kuin poikkeustilanteissa"
onko Ford sellainen, minä käytän usein kierrätystä helteellä, on tasaisempi 22. Mutta mulla onkin vain Skoda
- Anonyymi
Yleensä otetaan kojelaudan sisältä hansikaslokeron takaa.
- Anonyymi
Poikkeustilanne olisikin. Löysin puoli pulloa ilmastoinnin desinfiointivaahtoa. Normaalisti pitäis ottaa raitisilmasuodatin pois ja laitaa sitä kautta vaahdot lauhduttimelle. On sen verran työläässä paikassa eikä tarvetta vaihtaa suodatinta niin aattelin että saisko vaahdot helposti sisään sisäilmankierron avulla. Mutta taitaa jäädä pullo odottamaan seuraavaa suodattimen vaihtoa.
- Anonyymi
Tunkkaisten pierunhajuisten istuimien alta kiertää silloin raikas ilma!🤣😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099