Kysymyksessä se jo lukeekin, myydäänkö Pattayalla kiljua?
Monelle meistä pattiksen käyntiä suunnittelevista ei chang ja tiger - oluet taivu oikein suun mukaiseksi ja lisäksi hintaakin on aika paljon. Muovituoppi on mukavan turvallinen ottaa käteen ja hörpätä sumeilematta kunnon kaariryyppy. Mitä sitten jos vähän valjuu rinnuksillekkin, Paitaahan me ei kuitenkaan pidetä me pattiksen pojat, eihän. Antaa elintason näkyä vaan! siitä ne naiset tykkää.
Mutta siis, onko tarjontaa paikanpäällä, mitä maksaa vai otanko mukaan turbohiivat ja sokerit pirkka-olutlaatikon kylkeen matkalaukkuun. Vai saako niitäkin paikanpäältä? Oletteko jos itse teette, laittaneet maksullisen oppaan keittämään vedet ja liottamaan sokerit hiivan kanssa pönttöön vai itsekö teette tämän siellä Pattayalla.
Nimimerkki Eka Kertalainen
Myydäänkö Pattayalla kiljua?
36
53
Vastaukset
- Anonyymi
Huomasin huumorialoituksestasi että olet ekakertalainen. Muovituoppeja ei Thaimaassa ole.
- Anonyymi
Näkisin itse niin, jotta aloittaja juo suomessa (savossa?) kiljunsa muovituopista.
Kukaan ei puhunut muovituopeista Thaimaassa. Paitsi sinä itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkisin itse niin, jotta aloittaja juo suomessa (savossa?) kiljunsa muovituopista.
Kukaan ei puhunut muovituopeista Thaimaassa. Paitsi sinä itse.Mahtava väittelynaihe PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.
Onko nää kaikki sairaita?
- Anonyymi
lämmin ja seisonut Archa olut maistuu kuselle, kuin Lapin Kulta konsanaan
- Anonyymi
Archa pitääkin ostaa Family Martista kylmänä.
- Anonyymi
Kun hevoselle juottaa Lapin kultaa niin kusee Koffia.
- Anonyymi
Ilmiselvästi Lerpan aloitus. Seuraavaksi kinataankin sitten muovimukeista Thaimaassa. Muovimuki on synti ja häväistys olutta ja olutmerkkiä kohtaan. Ainoa oikea tapa juoda rannalla olutta on pullosta joka on siinä neopreenitussukassa viileyden säilyttämiseksi. En ole koskaan saanut rannalla muovimukia enkä huoli.
Myös ulkoilmabaareissa juodaan olut samaan malliin.
Hanaolutta saa lähinnä vain ilmastoiduissa irkku, aussi ja brittipubeissa ja silloin se juodaan järeästä lasituopista, joka mielellään on vielä pakkasessa viilennetty oluen merkistä ja lajista riippuen. Olisi se näky jos Pattayalla 550 THB:n Guinnesin kallein tynnyriolut lurautettaisiin muovituoppiin. Linnaan joutaisi sellainen baarinpitäjä.
Tiesittekö että Thaimaassa on laitonta kehua sosiaalisessa mediassa viinaa tai kaljaa? Tuoppi tai viskilasi kädessä saat laittaa selfien someen, mutta jos mainitset samalla että "kylläpä Sangsom maistuu erityisen hyvälle tänään" niin olet rikoksen poluilla kannustaessasi ihmisiä juomaan.
En ole yllättynyt että pontikankeittotaidoillaan kehuskeleva ladamies juo kiljunsa savossa muovituopista. Normaalit ihmiset ei juo olutta muovituopeista. Kunnon kaljateltassakin pitää ostaa oma lasituoppi tapahtumissa ja festareilla. Muovituopit on spurguille.- Anonyymi
Mää kans nakkaan huiviin kebbanaa festareilla kristallimukista, jossa tinakansikolpakossa hopeakansi, se on mun jutska, eix ooki jänskää.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää kans nakkaan huiviin kebbanaa festareilla kristallimukista, jossa tinakansikolpakossa hopeakansi, se on mun jutska, eix ooki jänskää.
T 2010Viimeksi itse olin kaljateltassa pankin vieraana. Tapahtuma oli Pori Jazz. Oli muovituoppeja köyhille mutta meillä oli privaatti pöytä parhaalla paikalla. Ruokajuomina viinejä ja olutta, ei muovituopeista. Jälkijuomiksi otettiin jäisiä venäläisiä vodkashotteja.
Olin varsin otettu kun pankki oli järjestänyt pääesiintyjät tervehtimään meitä. Konserni jossa työskentelen on varsin hyvä asiakas kyseiselle pankille noin miljardin euron velallaan.
Thaimaassa en ole törmännyt muovituoppeihin. Lämpösässä ei kovin toimivia ratkaisuja ja sisätiloissa noloa. Huurteinen on huurteinen, eikä mitään lämmintä litkua.
44 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi itse olin kaljateltassa pankin vieraana. Tapahtuma oli Pori Jazz. Oli muovituoppeja köyhille mutta meillä oli privaatti pöytä parhaalla paikalla. Ruokajuomina viinejä ja olutta, ei muovituopeista. Jälkijuomiksi otettiin jäisiä venäläisiä vodkashotteja.
Olin varsin otettu kun pankki oli järjestänyt pääesiintyjät tervehtimään meitä. Konserni jossa työskentelen on varsin hyvä asiakas kyseiselle pankille noin miljardin euron velallaan.
Thaimaassa en ole törmännyt muovituoppeihin. Lämpösässä ei kovin toimivia ratkaisuja ja sisätiloissa noloa. Huurteinen on huurteinen, eikä mitään lämmintä litkua.
44Voi tättärää sentään taasen, ettäkö aivan jazzeilla ..... Wooooow.
Kun asuin Ulvilassa ja Kämärin Heikki oli Sipin johtaja, niin ystäväni Tarja lähes yksin pyöritti kaiken organisoinnin pomon tosin hoitaen omansa.
Lafka toimi siis kahden hengen voimalla, kunnes Tarja rakastui etelänmieheen ja aloitti uuden elämän toisaalla.
Tuolloin järjestettiin yhtä sun toista niin joen varteen, luotoon ja kuin Meriporiinkin.
Ai että oikein kaljaa saanut juoda jazzeilla, on sulla kuules sun juttus niin hauskoja 2010 / 44 että jatka ihmeessä, sullahan on elämänkokemusta vaikka muille jakaa ..... siis muovituoppimielipiteitä.
Huhheijaa sanon minä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tättärää sentään taasen, ettäkö aivan jazzeilla ..... Wooooow.
Kun asuin Ulvilassa ja Kämärin Heikki oli Sipin johtaja, niin ystäväni Tarja lähes yksin pyöritti kaiken organisoinnin pomon tosin hoitaen omansa.
Lafka toimi siis kahden hengen voimalla, kunnes Tarja rakastui etelänmieheen ja aloitti uuden elämän toisaalla.
Tuolloin järjestettiin yhtä sun toista niin joen varteen, luotoon ja kuin Meriporiinkin.
Ai että oikein kaljaa saanut juoda jazzeilla, on sulla kuules sun juttus niin hauskoja 2010 / 44 että jatka ihmeessä, sullahan on elämänkokemusta vaikka muille jakaa ..... siis muovituoppimielipiteitä.
Huhheijaa sanon minä.Nyt en ihan ymmärtänyt? Siis onko mielestäsi kummallista käydä porijazzeilla vai kaljan juontiko on ihmeellistä nyt mielestäsi? Aikoinaan tuli paljonkin käytyä kaikenmaailman kissanristiäisissä työn puolesta. Nykyään valkkaan vain parhaimmat korruptimatkat ja tilaisuudet. Eiköhän jokainen tavallinen ihminen ole joskus käynyt tapahtumissa ja matkoillakin?
44 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärtänyt? Siis onko mielestäsi kummallista käydä porijazzeilla vai kaljan juontiko on ihmeellistä nyt mielestäsi? Aikoinaan tuli paljonkin käytyä kaikenmaailman kissanristiäisissä työn puolesta. Nykyään valkkaan vain parhaimmat korruptimatkat ja tilaisuudet. Eiköhän jokainen tavallinen ihminen ole joskus käynyt tapahtumissa ja matkoillakin?
44Numerosensei ei voi käydä missään kun pitää päivystää ympäri vuorokauden suomi24 palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärtänyt? Siis onko mielestäsi kummallista käydä porijazzeilla vai kaljan juontiko on ihmeellistä nyt mielestäsi? Aikoinaan tuli paljonkin käytyä kaikenmaailman kissanristiäisissä työn puolesta. Nykyään valkkaan vain parhaimmat korruptimatkat ja tilaisuudet. Eiköhän jokainen tavallinen ihminen ole joskus käynyt tapahtumissa ja matkoillakin?
44Korruptimatkalla 44 Porissa niin mahtavaa että täytyy PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA kertoa että on saanut teltassa paremman pöydän, kun köyhät joi muovitupeista.
Eikä oikein ymmärrä ???? Haloo.....
Kyllä on jokainen tavallinen on on, mutta jokainen tavallinen ei lataa tollasta Porin reissustaan PATTAYAN MATKAILUPALSTALLE.
Vittumikäidiootti 2010 kaikilla nikeillään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korruptimatkalla 44 Porissa niin mahtavaa että täytyy PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA kertoa että on saanut teltassa paremman pöydän, kun köyhät joi muovitupeista.
Eikä oikein ymmärrä ???? Haloo.....
Kyllä on jokainen tavallinen on on, mutta jokainen tavallinen ei lataa tollasta Porin reissustaan PATTAYAN MATKAILUPALSTALLE.
Vittumikäidiootti 2010 kaikilla nikeillään.Kateusmies huutaa taas itku kurkussa. Ensin meinasit alkaa vittuilemaan kaljateltoista ja sitten aloitkin kadehtimaan sitäkin. Tuskin resuperse edes tiedät mikä on kaljateltta? Koska olet itse viimeksi käynyt missään tapahtumassa? Vastaa kerrankin rehellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateusmies huutaa taas itku kurkussa. Ensin meinasit alkaa vittuilemaan kaljateltoista ja sitten aloitkin kadehtimaan sitäkin. Tuskin resuperse edes tiedät mikä on kaljateltta? Koska olet itse viimeksi käynyt missään tapahtumassa? Vastaa kerrankin rehellisesti.
Jatkoa... Omalta osaltani kerron että viimeisen kolmen vuoden aikana olen käynyt Suomessa Neste rallissa, kesäteatterissa ja siinäpä ne tapahtumat taitaa ollakin. Kerran olen käynyt baarissa kolmeen vuoteen Suomessa. Join tasan yhden oluen kaverin kanssa. Ravintolassa Suomessa olen käynyt viimeksi 2016 jos ei huoltoasemia lasketa ravintolaksi. Thaimaassa käynyt kerran kolmeen vuoteen. En missään muualla.
No niin nyt sensei voi jatkaa tästä että mikä on sinun viimeisin matkasi tai tapahtumasi johon olet osallistunut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa... Omalta osaltani kerron että viimeisen kolmen vuoden aikana olen käynyt Suomessa Neste rallissa, kesäteatterissa ja siinäpä ne tapahtumat taitaa ollakin. Kerran olen käynyt baarissa kolmeen vuoteen Suomessa. Join tasan yhden oluen kaverin kanssa. Ravintolassa Suomessa olen käynyt viimeksi 2016 jos ei huoltoasemia lasketa ravintolaksi. Thaimaassa käynyt kerran kolmeen vuoteen. En missään muualla.
No niin nyt sensei voi jatkaa tästä että mikä on sinun viimeisin matkasi tai tapahtumasi johon olet osallistunut?Tuollahan ne numerosensein tekemiset on yläpuolella mainittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollahan ne numerosensein tekemiset on yläpuolella mainittu.
Miksi esitetään kysymyksiä tyrmäten heti mahdollisuuden saada vastaus, ei kukaan tuollaiseen kysymys-vastaus-vittuiluun lähde, joten jatkakaa juntit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin nyt sensei voi jatkaa tästä että mikä on sinun viimeisin matkasi tai tapahtumasi johon olet osallistunut?Jaahas tämä kysymys on siis esitetty minulle.
Täällä Thaimaassa lukuisia tapahtumia, joiden tiedoilla en viitsi ruokkia junttia, kyllä hän ilman niitäkin minua ajattelee.
Suomesta muistuu mieleen Kuulien pressan synttärit saarella kun hän oli elossa ja häkissä.
Laatupyöräporukan kanssa tuli oltua Himoksella, muistaakseni Tähkän Lauri esiintyi.
Hampurissa oli yksi juhannuksen vietto saman porukan kanssa.
Kysyjä kertoo olleensa kaverin kanssa yhdellä, minä en näitä yksiä yhden kaverin kanssa viitsi alkaa luetteloimaan.
En ole myöskään pitänyt minkäänlaista kirjaa ravintolaruokailuista, tosin olen kyllä myös abc:llä ruokaillut, jopa grillistä ostanut jotain jne. bablaa....
Viimeisin ulkomaanmatkani oli Suomesta tänne Thaimaahan.
Siinäpä taasen kilahtaneelle aihetta.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi esitetään kysymyksiä tyrmäten heti mahdollisuuden saada vastaus, ei kukaan tuollaiseen kysymys-vastaus-vittuiluun lähde, joten jatkakaa juntit.
Ei pidä välittää vittuilijoista kun asiallinen kysymys on esitetty. Siihen voi vastata asiallisesti.
Minä vaan en usko että sinulla on varaa arvostella ketään ja naureskella kenellekään.
Jokainen saa olla kuka on.
Eräs mukava ikämies, entinen naapurini on hyvä ystäväni. Samat kiinnostuksen aiheet urheilusta politiikkaan, sotahistoriaan jne ja hyviä pitkiä keskusteluja käydään pari kertaa kuussa aivan kaikesta. Hän on 70 jotakin. Ihan ok kunnossa. Ei ole käynyt kymmeneen vuoteen missään eikä ole ollut yhtäkään yötä poissa kotoa. Lähikaupassa käy kävelyllä. Ei ole ikinä käynyt ulkomailla. Puhelimella hoitaa sosiaaliset kuvionsa ja on ihan tyytyväinen elämäänsä. Maailmassa kun on uteliaalle ihmiselle muutakin kiinnostavaa ja tutkittavaa kuin oma elämä. Hänellä on valtava yleistieto ja ymmärrys monenlaisiin asioihin.
Oma elämänikin on sosiaalisessa mielessä vain varjo entisestään. Jotkut kavereistani tekevät enemmän viikossa kuin minä viidessä vuodessa, mutta se on puhtaasti oma valintani. 1987-2007 meni niin lujaa että tuli ihan tarpeeksi kokemusta kaikenlaisesta. Mukavia muistoja vaan en kaipaa sellaisia aikoja takaisin. Nyt eletään tätä semierakon elämää ihan vapaaehtoisesti. Voit aivan hyvin kertoa hieman omasta elämästäsi ilman kiertelyä ja kakistelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä välittää vittuilijoista kun asiallinen kysymys on esitetty. Siihen voi vastata asiallisesti.
Minä vaan en usko että sinulla on varaa arvostella ketään ja naureskella kenellekään.
Jokainen saa olla kuka on.
Eräs mukava ikämies, entinen naapurini on hyvä ystäväni. Samat kiinnostuksen aiheet urheilusta politiikkaan, sotahistoriaan jne ja hyviä pitkiä keskusteluja käydään pari kertaa kuussa aivan kaikesta. Hän on 70 jotakin. Ihan ok kunnossa. Ei ole käynyt kymmeneen vuoteen missään eikä ole ollut yhtäkään yötä poissa kotoa. Lähikaupassa käy kävelyllä. Ei ole ikinä käynyt ulkomailla. Puhelimella hoitaa sosiaaliset kuvionsa ja on ihan tyytyväinen elämäänsä. Maailmassa kun on uteliaalle ihmiselle muutakin kiinnostavaa ja tutkittavaa kuin oma elämä. Hänellä on valtava yleistieto ja ymmärrys monenlaisiin asioihin.
Oma elämänikin on sosiaalisessa mielessä vain varjo entisestään. Jotkut kavereistani tekevät enemmän viikossa kuin minä viidessä vuodessa, mutta se on puhtaasti oma valintani. 1987-2007 meni niin lujaa että tuli ihan tarpeeksi kokemusta kaikenlaisesta. Mukavia muistoja vaan en kaipaa sellaisia aikoja takaisin. Nyt eletään tätä semierakon elämää ihan vapaaehtoisesti. Voit aivan hyvin kertoa hieman omasta elämästäsi ilman kiertelyä ja kakistelua.Itse vittuilit oman tekstisi perään tai voit ryhtyä hokemaan kuuden minuutin päivystäjälle sata kertaa päivystysaihetta.
Ihan sama mitä sinä uskot.
Niinpä saa olla jos on Pattayan rakas, ei muut.
No mikä on tarinasi tarkoitus ylipäätään ?????????
Siis aivanko tosissaan esität että tällä palstalla täytyisi kertoa sulle omasta elämästä, vedä ny jätkä vittu päähäs. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi itse olin kaljateltassa pankin vieraana. Tapahtuma oli Pori Jazz. Oli muovituoppeja köyhille mutta meillä oli privaatti pöytä parhaalla paikalla. Ruokajuomina viinejä ja olutta, ei muovituopeista. Jälkijuomiksi otettiin jäisiä venäläisiä vodkashotteja.
44Kyllä Thaimaassa käytetään muovituoppeja siinä missä Suomessakin. bisselle.
- Anonyymi
Eilisessä Kuuba mielenosoituksessa Helsingissä huusivat KUUBA EI OLE PARATIISI,
niin joku suomalainen kajautti yleisön joukosta
MUTTA PATTAYA ON- Anonyymi
niin, siinä hän on kyllä oikeassa
- Anonyymi
Jumankekka sentään mulla mukavaa ..... kippuranaurua nauran kilahtaneet kilistelee ting tong tuoppejaan kling kling ..... tuopit muovia ollen 55555....
- Anonyymi
Heräsit. Bond lopuillaa. 55555 numerosenseille ja hoitajille terkkuja... 55555.... kerta kaikkiaan voi hyvänen aika sentään
- Anonyymi
Sturboivat hiivat on kaikkein käyvimpiä kiljuayayvaa varten.
Kerran olin niin rankassa kiljupöhnässä että meinasin tulla hulluksi. Myöhemmin kävi ilmi että rotta oli hukkunut siihen tiinuun ja oli varsin pitkälle mätändynyt. Ihmettelin siinä kun oli häntä kuksassa. Ei siinä ennen ollut päätä eikä häntää.
- Anonyymi
Isanin perinnejuhlissa tehdään sahtin tyyppistä humalluttavaa käymistuotetta.
- Anonyymi
Ei tehdä. Höpiset Senssu(?) taas asioista, mistä et mitään tiedä, omiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tehdä. Höpiset Senssu(?) taas asioista, mistä et mitään tiedä, omiasi.
Tropical Garden on Siam Orientalin seitsemäs ja suurin kiljuprojekti Pratamnakilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tropical Garden on Siam Orientalin seitsemäs ja suurin kiljuprojekti Pratamnakilla.
joo, saattaa hieman viivästyä, ainakin myynnin osalta ja rahat jo juotu.
- Anonyymi
Ehkäpä Niuvan suljettu onkin paras kohde kiljumatkailun suhteen.
- Anonyymi
Hullun miekkamiehen rottaburgeribaarista voi saada kiljua erikoistilauksesta.
- Anonyymi
Kudosinäkin vaan kiltisti mummon kanssa sukkaa ja paheksu Niuvan maailman menoa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 403714
- 991768
- 1361635
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa531620- 971371
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo311283MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2971176- 571145
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1271041Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711011