Rippikoulu

Anonyymi

Tulin just tänään kotiin riparilta. Oli ihan hauska kokemus ja sillee. Vituttaa vaa ku siellä oli yks muija joka oli vitun nätti ja kiva, mut en tietenkää uskaltanu sanoa sille mitään. Nii jäi vaa harmittaa ku en tehny mitää. Ei siitä ny varmaa mitää ois muutenkaan tullu mutta vituttaa vaa ku en tiiä olisko vai ei. Ja vielä sillee jännä ku yleinsä olen "basic nuori mies" eli katson että onko muijalla hyvä perse ja tissit, mutta nyt ei kiinnostanut vittuakaan ne asiat, nyt kiinnosti aidosti että minkälainen tyyppi se oli.
Ja jos se muija lukee tän nii toivon sulle kaikkea hyvää!

Kertokaa omii rippikoulukokemuksia ja jäikö teitä vituttamaan tyyliin tämmöset samanlaiset asiat.

5

788

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tiekkö sen nimee? Yritä ettii instassa. Ja sit ihan vaan pokkana laitat jotain viestiä.

• Anonyymi

Tää muistu mieleen tosta alotuksesta:
      Ensin mä olin et ei vittu, mut sit mä olin et ei saatana!

• Anonyymi

Apaavapattelija voi jäädä ns nalkkiin siihen.

• Anonyymi

toki tuollainen mahis jää mieleen, kun yxkax tilanne tulee eteen ja jäätyy... sitte myöhemmin kelaa että voi vitsit siitä olis voinu syntyy jotain.
      Noita tilanteita tulee vielä useampikin eteen ja niihin kyllä kannattaa tarttua ettei jää kokonaan ilman...
      Voip olla että törmäätkin siihen typyyn jossain vaiheessa ja sitten siinä käykin ihan toisenlailla.
      Kyllä kait nykyaikana saa kenet vaan kiinni jos ihan oikeesti haluaa ja laita sille sitten viestii, että jäit niin kivasti mieleen ja oikeesti olen iltaisin ikävöinyt että oli pakko ettii sut :)
      eikait muuta tarvii....sillo se pallo on heitetty sille ja syntyy jotain tai sitte ei....

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe