Upealla paikalla mutta toiminta on nykyisin aivan onnetonta. Viime lauantaina kesä vieraat pettyivät paikkaan ja pahasti.
Paatelan portti
68
6230
Vastaukset
- Anonyymi
Niin olisi. Harmi kun ei käy enää porukkaa näissä. Ei kannata ymmärtäähän sen. 2000 luvun alussa oli vielä ihania juhlia juhannuksenakin. Pyöräiltiin perheen kanssa.
- Anonyymi
No mikä siellä oli niin onnetonta ?
- Anonyymi
Palvelua ei ole olenkaan. Oikean esiintyjän sijasta olikin joku paikallinen kokoonpano jonka ukko solisti oli karmea.
- Anonyymi
Tämä pulju pilannut maineensa jo menneinä kesinä.Harmi ,mutta karmea paikka! Äänekosken käyntikortti!
- Anonyymi
Eikös se ole suolahden puolella, joten karmea käyntikortti onkin tuo suolilahden alue
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole suolahden puolella, joten karmea käyntikortti onkin tuo suolilahden alue
Siellä äänekosken "kekseliäs" setämies taas kirjoittelee mukahauskasti 🤭 alkaa olla kovin kulunut tuo sinun suolilahtiläppä, kehittelepäs kesän aikana uusi 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä äänekosken "kekseliäs" setämies taas kirjoittelee mukahauskasti 🤭 alkaa olla kovin kulunut tuo sinun suolilahtiläppä, kehittelepäs kesän aikana uusi 😁
Ei jaksa, mennäänkö kysymään shellin pulikööriltä neuvoa että miten toimia, keksiäkkö uusia juttuja, vai jatketanko samalla linjalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jaksa, mennäänkö kysymään shellin pulikööriltä neuvoa että miten toimia, keksiäkkö uusia juttuja, vai jatketanko samalla linjalla
Jep, poikkea ihmeessä Shellillä kysymässä neuvoa, tuskin pystyt itse tekemään noin suurta päätöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole suolahden puolella, joten karmea käyntikortti onkin tuo suolilahden alue
suolilahteahan se on, ei äänekoskea.
- Anonyymi
Hienolla paikalla se on ja hyvällä ja ammattimaisella otteella siitä saisi menestyvän kesämestan. Nyt päässyt aika rähjäiseksi ja siivouksessa niin sisällä kuin ulkona olisi toivomisen varaa.
- Anonyymi
Joo kyllä paikkana kiva periaatteessa Paatelanportti mutta pitäis olla ammatitaitoinen ja osaava yrittäjä. Äänekoski vaan on surullisen kuuluisa sarvikuonomaisista yrittäjistä joten ei tänne uskalla kukaan oikea palvelutaitoinenkaan yrittäjä tulla paikkakunnan sikamaisen maineen takia!
- Anonyymi
Nykyisellään paikka kannattaa kiertää.Uusi yrittäjä saisi paikan toimimaan jos vielä kaavamääräykset saisi kuntoon jotta toimintaa voisi laajentaa.
- Anonyymi
On karmea paikka ja vielä suolahdessa. Ei jatkoon!
- Anonyymi
Rahat pois vaan asiakkailta. Hyvä mainostaminen tuo asiakkaita ja eihän ne sitten muuta kaipaa kuin jonkinlaisen jakkaran ja viinaa. Mitä pikimmin känniin asiakkaat saa niin heille sitten kelpaakin joku paikallinen karaoke mestari mõlyämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahat pois vaan asiakkailta. Hyvä mainostaminen tuo asiakkaita ja eihän ne sitten muuta kaipaa kuin jonkinlaisen jakkaran ja viinaa. Mitä pikimmin känniin asiakkaat saa niin heille sitten kelpaakin joku paikallinen karaoke mestari mõlyämään.
Niihän se menee.Ei siellä mikään mestari voinut mölistä,oli niin karmeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahat pois vaan asiakkailta. Hyvä mainostaminen tuo asiakkaita ja eihän ne sitten muuta kaipaa kuin jonkinlaisen jakkaran ja viinaa. Mitä pikimmin känniin asiakkaat saa niin heille sitten kelpaakin joku paikallinen karaoke mestari mõlyämään.
En tiedä joku harmaapäinen mölyukki oli.
- Anonyymi
Eikös tuossa ollut että paikallinen ukko.
- Anonyymi
Upealla paikalla, mutta hieman olisi myös kehitettävää esim. palvelua ja kiinnostavaa ohjelmaa. Myös jonkinlaista ruokaa voisi olla tarjolla.
Samat vanhat artistit eivät vedä ihmisiä, paikka on jämähtänyt viime vuosituhannelle!
Siihen pitäisi saada uusi yrittäjä ja kiinnostavia tapahtumia,
mutta tuo sijainti nostaa varmasti hinnan korkeaksi? - Anonyymi
Ei mitään jonkinlaista vaan oikeaa toimintaa nykyajan vaatimukset täyttävää,tuskin Suomessa toista vastaava paikkaa eteen tulee. Kyllä maine jo pilattu parempi kuin ei olisi auki ollenkaan.Kuka menee risteilylle tuolla ikivanhalla aluksella.
Jo 20 vuotta sitten oli hirvitys.Konnevedelläkin paremmat risteilyt.- Anonyymi
Konnevedellä on yksi laiva toinen on mätä.
- Anonyymi
20/7 paatelan portissa on duo pelimanni anja ja Janne. Soitamme vanhaa 1940-60 luvun tanssimusiikkia. Löydymme YouTubessa haulla duo pelimanni anja ja Janne. Tulkaa ihmeessä kuunteleen ja tanssimaan. Käy varmasti jalan alle!
- Anonyymi
Hyvällä paikalla on tosiaan, mutta toimintaa tulisi nykyaikaistaa. Veneestä tehdä avo, terasseja ulkona palmujen katveessa yms.. pientä. Lapsille vesijetteilyä, tai rengasajelua.
- Anonyymi
Kaikki missä vasurit mukana mätänee,homehtuu,ränsistyy ,ihmiset äänestävät jaloillaan.
Jo vuosia sitten risteilylle jos siksi voi sanoa sitä kantasiipialusta millä niitä tehdään tarjottiin Lidistä ostettuja pakastepitzzoja.
Sekin Venäjältä (Neuvostoliitosta) hommattu hirvitys tämä ”risteilyalus”.- Anonyymi
Yrittäjät on kyllä oikeistolaisia. Vasurit on duunareita.
Yrittäjä ei viitsi panostaa toimintaan, mutta haluaa irti kaiken hyödyn. Sellainen ei toimi loputtomiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäjät on kyllä oikeistolaisia. Vasurit on duunareita.
Yrittäjä ei viitsi panostaa toimintaan, mutta haluaa irti kaiken hyödyn. Sellainen ei toimi loputtomiin.Vasurit on työttömiä. Tai muita luusereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasurit on työttömiä. Tai muita luusereita.
Meehän natsi liimailee tarrojas.
- Anonyymi
Eikös vasurit elä tukien varassa ja harrastavat kaupungilta saamillaan avustuksilla.
- Anonyymi
Vasurit kuppaa kaupunkilaisten rahoja averan ja kiinteistönhoidon kautta.
- Anonyymi
Paatelanportti on hienolla paikalla eikä rakennuksessakaan mitään suurempaa vikaa. MUTTA se pitäisi siivota perin pohjin, korjailla pienet kulumat ja kolhut, uusia ruokalista, palkata palvelualtis ja osaava henkilökunta, ilmoittaa selkeästi säännölliset aukioloajat ja markkinoida paikkaa erityisesti veneilijöille.
Nyt siellä on asiat pahasti rempallaan mikä karkoittaa asiakkaat. - Anonyymi
paatelan portti on ostettu perjantaina duo venturas lauantaina galaksieorkesteri avajaiset
- Anonyymi
Kirkkaan veden ja haisevan veden rajoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkkaan veden ja haisevan veden rajoilla.
Ei ole vuosikymmeniin ollut haisevaa vettä.
- Anonyymi
Pelkät järvimaisemat ei riitä, kun kahvila epäsiisti ja eihän se ole aukikaan kuin harvakseltaan viikonloppuisin.
- Anonyymi
Perus negatiivi pertti se ei näe missään hyvää. Juo kotona kahvit ettei tartte maksaa
- Anonyymi
Äänekoski ja kaikki Äänekoskella olevat julkiset paikat ovat kuin menneeltä vuosituhannelta.
Satamat aivan hirveitä. Palvelut siellä kaikissa ala-arvoisia.Ympäristöt hoitamatta.
Verrattuna muualla oleviin.
Sitten puhutaan matkailusta yhtenä vetonaulana.
Käykää nyt muualla katsomassa jos ette osaa hoitaa paikkoja.
Eivät ne nyt kuntoon tule eivätkä pysy jos ei niihin oikeasti panosteta.
Jopa Äänekosken seurakunnan vastuulla olevat hautausmaat ovat hoitamatta.
Paikkana kauniita Äänekoski ja Sumiainen ,mutta jätetty nekin hoitamatta. - Anonyymi
Äänekosken hautausmaa on ruma.
Sumiaisten hautausmaa on kauniilla paikalla, mutta myös täysin hoitamaton.
Niin ne on varmaan muutkin.
Nyt nostetaan vielä hautusmaksuja ,mutta hoidosta viis veisataan.
Eikös sinne valita edustajia, mutta taitaa sekin olla pelkkää sisäpiiri touhua.
Kaupunki on siis läpimätä joka puolelta.- Anonyymi
Nyt en ihan ymmärtänyt. Paatelan portti mielestäsi hautausmaa?
- Anonyymi
Hautausmaahan se on Paatelan portti ollut jo vuosia.
Yhtä hiljainen.
Se ,että Äänekoskella kaikki on hoitamatonta oli sitten kesäterassit,hautausmaat tai vaikka torit tai kesäteatteri kaikki on todella surkeasti hoidettu.
Kaikki tuo on totta ja asiakkaat puuttuu.
Oikeasti häpeä koko seutukunta.- Anonyymi
Ihme porukkaa aina täällä itkemässä. Annetaan nuorille yrittäjille mahdollisuus.
Paatelan Portilla uudet vetäjät ja tuulet.
Paatelan Portti on legendaarinen, aivan Paatelan kanavan sulun sydämessä oleva maisemallinen ravintola. Uudistuneen Paatelelan Portin avajaisiin valmistaudutaan nuoruuden innolla ja tarmolla.
Ravintoloitsija Joona Plump valloittaa Äänekosken aluevesistön ravintolat yksi kerrallaan. Viime kesänä hän otti ohjat Matilan Ankkurissa, viime syksynä hallinta Sumiaisten Olkkarista ja nyt hän isännöi Paatelan Porttia. Oikeana kätenä toimii ravintolapäällikkö Jade Blomberg.
Paatelan Portin hallinta siirtyi Plumpin käsiin vasta äskettäin. Nyt on komea ravintolasali saanut jo pintaan maalia, joka silminnähden tuo Keiteleen järvimaiseman komeasti esiin.
– Freesataan pintoja ja uusitaan kalusteita. Vitriininkin pitäisi tulla tänään. Koetamme tuoda tätä paikkaa niin sanotusti tähän päivään ja uudistuneen Paatelan Portin avajaisia vietetään jo tulevana perjantaina, 27. kesäkuuta, Plump kertoo.
Jade Blomberg vastaa ruokapuolesta ja palan painikkeesta pitää huolen anniskeluoikeudet.
– Tarjoamme kahvilatuotteita, kuten itse tehtyjä paniineja sekä makeaa ja suolaista purtavaa ja tietenkin jäätelöä. Kuunnellaan tarkalla korvalla asiakkaiden toiveita ja kehitetään toimintaa sen mukaan. Toiveena on, että paikan ottavat omakseen niin perheet kuin iltaa istumaan tulevat seurueetkin, Blomberg kertoo.
–Kehitystyötä jatketaan, sillä kaikkia visioita emme saa heti tähän alkuun tehtyä, Plump jatkaa.
Ravintolassa on asiakaspaikkoja noin 150 ja terassi on iso. Ravintolailloissa tullaan kuulemaan musiikkia livenä eri artistien toimesta. Avajaisviikonloppua tahdittamaan tulee perjantaina Duo Venturas ja lauantaina on tanssijalan asialla Galaxie.
– Paatelan Portilla on vahvat perinteet myös tanssipaikkana, Jalalla voi aina laittaa koreasti. Paikka on komea ja sijainti hyvällä paikalla. Tänne on lyhyt matka niin Suolahdesta kuin Äänekoskeltakin ja tässä taitaa olla kaupungin parhaat laiturit veneilijälle, eli aivan ovelle pääsee vesitse vaikka Lahdesta saakka, Avoinna ollaan viikon jokaisena päivänä, Plump vinkkaa.
- Anonyymi
Nää valittajat edes käytä palveluita. Maksaa liikaa. Helpompi ostaa pulla ja kalja kotia ja valittaa.
- Anonyymi
Totta,nekin kaljat maksaa kela.
- Anonyymi
Äänekosken palvelut ja ympäristö on kaupungissa jokapuolella hoitamatonta ja villiintynyttä.
Kaikki turisipaikoiksi tarkoitetut tilat on viime vuosituhannelta jne.jne.
Hinnat kyllä tätä päivää.
Ei täällä käy turisteja kun maine on jo levinnyt.
Ei tarvitse mennä kuin Konnevedelle tai Laukaaseen niin maisema ja a palvelut satamassa ovat eri tasoa.
Ikävä kyllä Äänekoski muistuttaa aina enemmän ja enemmän rajantakaista kommunisti valtion kaupunkia.- Anonyymi
Vali vali,näitä riittää. Hanki elämä tai mene töihin. Siivoa vaikka pusikot jos makaat vaan sohvalla.
- Anonyymi
Äänekoski ei ole mikään matkailukaupunki.
Ei sitten millään lailla eikä siitä sitä tule koskaan.
Suomesta löytyy maisemallisesti samanlaisia paikkoja vaikka kuinka paljon ja monet paljon parempia ja paremmin hoidettuja se on totuus.
Ei täällä ole yrittäjiä jotka yhdessä alkaisivat toimia eikä kaupungilla ole rahaa jolla voisi tukea tätä toimintaa.
Näpertelyä ja näpertelyä.
Eiköhän Sumiaisten rautalanka ole se pää juttu kesässä ja siihen kannattaa panostaa.
Kaikki Paatelan Portit ja Matilanankkurit on muistoja menneisyydestä jotka päästetty rapistumaan. Hirveän näköisiä ja kuluneita ilman hoitoa jätettyjä paikkoja.
Tänä päivänä ihmiset hakevat laatua ja ovat hintatietoisia.
Suolahdessa Kahvila Möljä on sellainen paikka jonne voit viedä vieraansa kahville,mutta ei kukaan sitä varten tänne tule.
Senkin paikan pilaa ympäristö joka on Wanhan aseman ympärillä ,ne hirveät junavaunut seisovat siinä vuodesta toiseen.
Äänekoski olevinaaan saari,eikä yhtään oikeaa kunnon satamaa.
Rapistuvia rakennuksia ,hoitamattomia pusikoita ,teitä ja katuja.Ihmiset haluavat muuttaa täältä pois.
Todellakin kuin jossain Venäjällä.- Anonyymi
Voisikohan tuo olla matkailun valtti jos masinostaa pikku-venäjänä?
- Anonyymi
Samat naamakirja valittajat täälläkin mellastaa. Muuttakaa pois,kun kerran noin vaikeaa on höyrypään sisällä.
- Anonyymi
Hienoa että saadaan tämä Paatelan portti aktiiviseksi. Onnea ja tsemppiä uusille yrittäjille. Tulen varmasti sinne veneellä viihtymään ja tanssimaan.
- Anonyymi
Koitahan viihtyä ja kannattaa yritystä.
Ikävää se on kun täytyy tuollaiseen paikkaan tyytyä. - Anonyymi
Kävin Paatelan Portilla viikonloppuna. Ihan kiva mesta. Joku trubaduuri lauloi korkeaa ja kovaa. Väkeä oli ja autoja piha täynnä. Kuulin että karaokea joinain iltoina tarjolla. Maisema järvelle oli kaunis.
Mietin että pienellä panostuksella paikasta saisi vielä tunnelmallisemman. Pöytäliinat, kausivalot, lyhdyt jne.
Kaikkea hyvää uusille yrittäjille! - Anonyymi00058
No nyt vihdoin siellä näkyy olevan Uusi porukka pyörittämässä ja on siistiä! Ruokakin vei kielen mennessään. Jatkoon.
- Anonyymi00059
Hyvä lukea tämmöistä, täytyypä käydä maistamassa, mitä suosittelet, itse ravintolahan on yhdellä suomen kauneimmista paikoista joten todella toivon että arvoisensa yrittäjät löytäneet paikan.
- Anonyymi00060
Hyvä, kun pystyt sentään kirjoittamaan, puhuminen on varmasti vaikeaa ilman kieltä.
- Anonyymi00061
paikka suoliahden puolella,harva menee köyhien alueelle syömään
- Anonyymi00062
Tyhmyytesi mulliojalainen taas näytit,ääneseudun äyrikuninkaat asuu 44200 alueella
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Tyhmyytesi mulliojalainen taas näytit,ääneseudun äyrikuninkaat asuu 44200 alueella
Meitä on enemmistö,kuulut vähemmistöön kaikessa.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Meitä on enemmistö,kuulut vähemmistöön kaikessa.
Nyt teki sulle kipeetä,varo ettei suoni ratkea.SLAVA SUOLAHTI
- Anonyymi00071
Anonyymi00062 kirjoitti:
Tyhmyytesi mulliojalainen taas näytit,ääneseudun äyrikuninkaat asuu 44200 alueella
Et kyllä avuton kuulu niihin.
- Anonyymi00065
köyhät asuu suoliahdessa,rikkaat mörtissä
- Anonyymi00066
Ja satu meni saunaan
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ja satu meni saunaan
harmittaahan se asua puliukkojen seassa
- Anonyymi00069
Anonyymi00067 kirjoitti:
harmittaahan se asua puliukkojen seassa
Otan osaa.
- Anonyymi00073
Äyrikuninkaat 44200 arealla,köyhät mörtissä
- Anonyymi00068
Onkohan tämä taas uuden konkurssin alkusoittoa.
- Anonyymi00072
On todellakin..ei käy kukaan.
- Anonyymi00070
Niskalaukaus hyvä bisnes.520000 euroa.
- Anonyymi00074
Kävin siellä syömässä ja en mene ikinä.Tarjoilija ja myyjä oli todella töykeä ja tiuskasi että tuossa on keittoa ota tai jätä.Kyselin vähän että mitä se pitää sisällään allergian vuoksi.Todella törkeää käytöstä.
- Anonyymi00075
Vielä kun sinne tulee Anita Hirvonen ja Veikko-Kalevi Riihinen esiintyminen, on homma kohdallaan.
- Anonyymi00076
Eiköhän ne jostain sinne kaiva itsensä tai sitten hanuristit mölyämään.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381