Sain kissanpennun noin 6kk sitten. Kissa on nyt 10kk. Leikkautin kissan kuukausi sitten ja ennen leikkausta pitkään olin yksin miettinyt, että mitä tekisin, kun kissalla oli alkanut kiima-aika ja se oli sekä hänelle että minullekin rasittavaa kokemusta. Joka toinen viikko alkoi nämä ”oireet” ja kestivät 3-5 päivää. Nyt leikkauksen jälkeen kissan persoona on sama kuin ennen leikkausta. En huomaa mitään muuta eroa ku vaan se, että hänellä ei tuu niitä haluja. Nyt taas leikkauksen jälkeen olen tullut toiseen ajatuksiin, että ehkä ei olisi pitänyt leikkauttaa...jotenkin syyllinen olo siitä päätöksestä. Onko jollekin sama kokemus? Miten on asian hoitanut? Oletteko leikkauttaneet kissat heti vai antaneet niiden tulla raskaaksi?
Leikkautin kissanpentu
Anonyymi
1
564
Vastaukset
- Anonyymi
Teit täsmälleen oikein. Kissan ja sinun elämä on nyt paljon rauhallisempaa ja rennonpaa eikä ole myöskään kohtutulehduksen vaaraa. Omat kissanikin on leikattujan (14 ja 15v) ja myös se kollipoika joka aikoinaan oli, leikkautin alta vuoden iköisenä eikä operaatio vaikuttanut kissan luonteeseen tai turkkiin mitenkään, joa metsstysvaisto säilyi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384770Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092454- 651578
- 581310
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101226Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201- 2611177
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34887Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41829