Mitä lastenvalvoja tekee ja mihin häntä tarvitaan? EIkö vanhemmat pystyisi itse päättämään asiat erotilanteessa?
Lastenvalvojan toimenkuvasta
7
807
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu täysin lastenvalvojasta; onko täyspäinen- ja/ tai lapsen vieraannuttaja viranomainen omassa menettelyssään?
- Anonyymi
Oletko sinä nimeltäsi lastenvalvoja Veikko Anttila? Sillä nimellä kirjoittava henkilö kirjoittaamuilla palstoilla aivan samalla tavalla kuin sinäkin eli puhuu jostain vieraannuttajaviranomaisesta jne? Jos ette ole sama henkilö, niin tehän voisitte tavata? Oletko sama henkilö?
- Anonyymi
Oletko sinä nimeltäsi lastenvalvoja Veikko Anttila? Sillä nimellä kirjoittava henkilö kirjoittaamuilla palstoilla aivan samalla tavalla kuin sinäkin eli puhuu jostain vieraannuttajaviranomaisesta jne? Jos ette ole sama henkilö, niin tehän voisitte tavata? Oletko sama henkilö?
- Anonyymi
Hyvin monet vanhemmat eivät erotilanteessa pysty sopimaan mistään. Tilanne on usein hyvin tulehtunut, siksi eroon päädytäänkin.
Lastenvalvoja huolehtii avioliiton ulkopuolella syntyneiden lasten isyys- ja elatusvelvollisuusasiat, tarvittaessa käräjillä.- Anonyymi
Lastenvalvoja ei ole edes oikeustoimikelpoinen- asianosainen ja sopimusosapuoli lapsia koskevissa vanhempien välisissä keskinäisissä- ja vapaaehtoisissa mahdollisissa sopimus asioissa.
- Anonyymi
Lastenvalvoja ei ole edes oikeustoimikelpoinen- asianosainen ja sopimusosapuoli lapsia koskevissa vanhempien välisissä keskinäisissä- ja vapaaehtoisissa mahdollisissa sopimus asioissa....
- Anonyymi
Hyvin monet lastenvalvojat, mm. Raision kaupungissa eivät erotilanteessa pysty edelleenkään huolehtimaan yhtään mitenkään lapsen edusta- ja oikeuksista, tasavertaisesta vanhempien rehellisestä kohtelusta- eikä sopimaan yhtään mistään. Tilanne on usein hyvin tulehtunut- ja kestämätön "lastenvalvojan, lastensuojelun" oman sairaalloisen menettelynsä johdosta; pitäessään lapsen isää täysin sylkykuppina, tiskirätin asemassa - kykenemättä omassa menettelysäännöt edes perustelemaan mikä oikeasti on lapsen etu??? Ai juu niin- eihän lasten vieraannuttaja "valvoja" voi edes ottaa mihinkään lapsen etuun ym. . mitään kantaa, se on ainoastaan lapsen omien molempien vanhempiensa tehtävä. Lastenvalvojan ainut tehtävä on puolueeton rehellinen molempien vanhempien kohtelu - ja molempien vanhempien pyynnöstä ainoastaan vahvistuttaa vanhempien keskinäiset- ja vapaaehtoiset lapsiaan koskevat mahdolliset sopimukset (ei ainoastaan vieraannuttaja "äidin- ja lastenvalvojan" omasta pyynnöstä) johon ei Raision kaupungissa- ja tuomioistuimessa edelleenkään pystytä lapsen edun mukaisena, ja toimia lastenvalvojalla korkeintaan sovittelijan asemassa mahdollisissa vanhempien väliissä lapsiansa koskevissa sopimusasioissa vanhempien erimielisyyksistä.
Mikä on sellainen lastenvalvoja-osastopäällikkö, joka ei pysty ainuttakaan lausumaansa mm. lapsen edusta- ja huoltajuudesta, tapaamisoikeuksista vanhempaansa edes perustelemaan omassa menettelyssään, eikä osaa käyttää edes tietokonetta mahdollisten asiakirjojen laatimiseksi- mm. Raision lastenvalvoja Veikko Anttila ja kieltäytyy kaikesta heittäessään asiakaspalvelussa molemmat asiakkaat- lapsen vanhemmat kesken kaiken ajanvaraukselta ulos kieltäytyen vahvistuttamasta vanhempien keskinäisiä sopimuksia valehdellen mm. Avissa "valvoville viranomaisille" vastoin mitä oikeasti on tapahtunut: mm. "isän lähteneen suuttuessaan pois, kun ei saanut tahtoaan läpi"- ei ihan tervettä- perätön lausuma annettu 27.5.2008 lapsen olosuhteista Raision kaupungin menettelyssä ja elatusapua koskevat perusteet, laskelmat edelleen toimittamatta lapsen isälle, jotka kuulemma tehty 23.5.2007, mutta ei ole perhepalvelujohtaja Hannele Elo-Kuru lausuman mukaan päästy edelleenkään lastenvalvojan lukittuihin kaappiin, vaikka lastenvalvoja vaihtunut Raision kaupungissa jo 5 kertaa ja Hannele Elo-Kuru antanut mm. oman sitoumuksensa asiakirjojen toimittamiseksi 21.6.2007 mennessä lasten isälle. Miten "riippumaton tuomioistuin" voi edes vahvistaa elatusapua lapsen edun, lainsäädännön mukaisena ilman perusteita???
Asianajaja huolehtii avioliiton ulkopuolella syntyneiden lasten isyys- ja elatusvelvollisuusasiat, tarvittaessa käräjillä.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391