Helppoa kun voi

Anonyymi

Olla puoliksi kaapissa. Helpottaa elämää, kun voi piiloutua muilta lesboilta, kun ei kaikki tiedä. Saa jotenkin olla rauhassa. Oman suuntautumisen voi paljastaa vain haluamalle naiselle ja se riittää.

88

1921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haha, luuletko että naiset alkaa piirittää saman tien kun hyppäät kaapista ulos. Voin kertoa että saat olla liiankin rauhassa. Seuran saaminen on kiven takana suurimmalle osalle ja kaapissa olo vaikeuttaa elämää tuhatkertaisesti.

      • Anonyymi

        Minä tykkään omasta rauhasta ja teen sen vuoksi parhaani piilottaakseni lesbouden. En tiedä sitten olenko yliaistillinen, mutta en jaksa turhia jännitteitä, kaapissa niiltä on osittain suojassa.

        Parisuhde olisi sitten toinen vastaava suojatekijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään omasta rauhasta ja teen sen vuoksi parhaani piilottaakseni lesbouden. En tiedä sitten olenko yliaistillinen, mutta en jaksa turhia jännitteitä, kaapissa niiltä on osittain suojassa.

        Parisuhde olisi sitten toinen vastaava suojatekijä.

        Miten aiot saada parisuhteen jos piilottelet?


    • Anonyymi

      Ne joista näkyy selvästi saa parhaiten seuraa. Valtaosa naisista ei näet laita minkäänasteista effortia kenenkään suuntautumisen selvittämiseen, eikä katokaan kahta kertaa ellei saa siihen hyvää syytä. Väittäkää valehtelijaksi, mutta tämä on totuus.

      • Anonyymi

        Vaikka katsoisivatkin, suurin osa ei tee aloitetta tai lähesty. Saa olla hyvin kyllä rauhassa, ei hätää. 😏


      • Anonyymi

        Tätä varten on Tinder. Kyllä ihminen voi näyttää ihan miltä haluaa ja siihen vaan sateenkaari kuvan alle. En ole sen suurempaa eforttia tarvinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä varten on Tinder. Kyllä ihminen voi näyttää ihan miltä haluaa ja siihen vaan sateenkaari kuvan alle. En ole sen suurempaa eforttia tarvinnut.

        Ai pitääkö Tinderissä laittaa sateenkaari johonkin, luulin että riittää kun tykkää jonkun profiilista. Itselläni ei ole mitään sateenkaaria. Yhdet Tinder-treffit on ollut vasta tähän mennessä naisen kanssa:)

        Aiheesta muuten, itse en ymmärrä miksi pitäisi olla kaapissa. Tuskin ketään niin piiritetään, ettei saa mitään rauhaa. Varmemmin löytää kumppanin olemalla itse aktiivinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pitääkö Tinderissä laittaa sateenkaari johonkin, luulin että riittää kun tykkää jonkun profiilista. Itselläni ei ole mitään sateenkaaria. Yhdet Tinder-treffit on ollut vasta tähän mennessä naisen kanssa:)

        Aiheesta muuten, itse en ymmärrä miksi pitäisi olla kaapissa. Tuskin ketään niin piiritetään, ettei saa mitään rauhaa. Varmemmin löytää kumppanin olemalla itse aktiivinen.

        Pelkkä sateenkaari kertoo vain queeriudesta. Lesbous täytyy kalastella esiin keskustelulla. 😉🦇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä sateenkaari kertoo vain queeriudesta. Lesbous täytyy kalastella esiin keskustelulla. 😉🦇

        Ei sillä ole väliä onko lesbo vai bi, itsekin olen bi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole väliä onko lesbo vai bi, itsekin olen bi.

        Joillekin on. Tämä on lisäksi lesbopalsta jolla kirjoitellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin on. Tämä on lisäksi lesbopalsta jolla kirjoitellaan.

        Tiedän mikä palsta tämä on, lukee otsikossa. Itse en ole edes kiinnostunut sellaisista naisista, jotka diskriminoi suuntautumisen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä varten on Tinder. Kyllä ihminen voi näyttää ihan miltä haluaa ja siihen vaan sateenkaari kuvan alle. En ole sen suurempaa eforttia tarvinnut.

        Tinder on turhake, ainakin aikuisemmalle naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinder on turhake, ainakin aikuisemmalle naiselle.

        Kieltämättä tosi turhauttava, itse olen jo tykännyt Tinderissä kolmesta naisesta ja vaan yksi tykkäsi takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mikä palsta tämä on, lukee otsikossa. Itse en ole edes kiinnostunut sellaisista naisista, jotka diskriminoi suuntautumisen perusteella.

        Huomenta vaan sullekin.
        Aina vaan ollaan henk.koht. loukkaantumassa jos joku haluaa valita omistansa, eli lesboista. 😏 Niin kuin moni haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta vaan sullekin.
        Aina vaan ollaan henk.koht. loukkaantumassa jos joku haluaa valita omistansa, eli lesboista. 😏 Niin kuin moni haluaa.

        Tee mitä haluat, kerroin vaan ettei sellaiset naiset kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä tosi turhauttava, itse olen jo tykännyt Tinderissä kolmesta naisesta ja vaan yksi tykkäsi takaisin.

        Et pääse tolla tyylillä mihinkään, tykkää paljon useammista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee mitä haluat, kerroin vaan ettei sellaiset naiset kiinnosta.

        Mene bissepalstalle äksyilemää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene bissepalstalle äksyilemää

        Itsehän siinä äksyilet, en enää vastaa lapsellisuuksiin. Kirjoitan mihin parhaaksi katson.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pääse tolla tyylillä mihinkään, tykkää paljon useammista.

        Hankalaa, kaikilla ei ole kuvaakaan. Saattaa olla feikkiprofiileja osa. Olen kyllä tottumaton seuranhakupalveluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankalaa, kaikilla ei ole kuvaakaan. Saattaa olla feikkiprofiileja osa. Olen kyllä tottumaton seuranhakupalveluihin.

        Ei ole helppoa, kaikilla ei tosiaan ole kuvaa eikä paljon muutakaan tietoja, valitse siinä sitten..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole helppoa, kaikilla ei tosiaan ole kuvaa eikä paljon muutakaan tietoja, valitse siinä sitten..

        Miksiköhän joillakin ei ole kuvaa, ovatkohan kaapissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän joillakin ei ole kuvaa, ovatkohan kaapissa?

        Luultavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän joillakin ei ole kuvaa, ovatkohan kaapissa?

        Samaa ihmettelen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mikä palsta tämä on, lukee otsikossa. Itse en ole edes kiinnostunut sellaisista naisista, jotka diskriminoi suuntautumisen perusteella.

        Turhaa yksinkertaistamista. Se ei ole syrjintää, jos esim lesbo ei halua parisuhdetta bi:n kanssa. Meillä on erilaiset asematkin monella tapaa katsottuna. Erilaiset kokemukset ihmissuhteissa, yhteisöissä joissa on kasvettu tai jätetty ulkopuolelle.
        Ystäviksi ovat tervetulleita kaikki seksuaalisuudet ainakin itselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka katsoisivatkin, suurin osa ei tee aloitetta tai lähesty. Saa olla hyvin kyllä rauhassa, ei hätää. 😏

        No sitten kohdalleni on sattunut poikkeuksia. Enkä nyt kaipaa elämään yhtään enempää hämmennystä. Kaapissa on hyvä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa yksinkertaistamista. Se ei ole syrjintää, jos esim lesbo ei halua parisuhdetta bi:n kanssa. Meillä on erilaiset asematkin monella tapaa katsottuna. Erilaiset kokemukset ihmissuhteissa, yhteisöissä joissa on kasvettu tai jätetty ulkopuolelle.
        Ystäviksi ovat tervetulleita kaikki seksuaalisuudet ainakin itselleni.

        Itse näen asian toisin, enkä toivo edes ystävikseni tuon tyylisesti ajattelevia, mutta eihän tuo mikään ongelma ole kumpaakaan suuntaan, jokainen voi valita seuransa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse näen asian toisin, enkä toivo edes ystävikseni tuon tyylisesti ajattelevia, mutta eihän tuo mikään ongelma ole kumpaakaan suuntaan, jokainen voi valita seuransa.

        Et selvästikään osaa katsoa asiaa kuin omalta kannaltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten kohdalleni on sattunut poikkeuksia. Enkä nyt kaipaa elämään yhtään enempää hämmennystä. Kaapissa on hyvä olla.

        Missä liikut kun naiset piirittää vaivaksi asti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et selvästikään osaa katsoa asiaa kuin omalta kannaltasi.

        Kumpikohan meistä ei osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikohan meistä ei osaa.

        No sinä et kertonut omia näkökulmiasi mitenkään esiin. Tai et osannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä liikut kun naiset piirittää vaivaksi asti?

        Keski-ikäiset lesbot ovat nälkäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti.

        Mä luulen että ne kuvattomat ei ole hakemassa seuraa ollenkaan, vaan kyttäämässä ketä siellä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen että ne kuvattomat ei ole hakemassa seuraa ollenkaan, vaan kyttäämässä ketä siellä on.

        Voi olla, ehkä jotkut eivät luota kumppaniinsa/puolisoonsa ja katsovat etsiikö seuraa. Oli niin ja näin, itse olen kyllästynyt koko Tinderiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa yksinkertaistamista. Se ei ole syrjintää, jos esim lesbo ei halua parisuhdetta bi:n kanssa. Meillä on erilaiset asematkin monella tapaa katsottuna. Erilaiset kokemukset ihmissuhteissa, yhteisöissä joissa on kasvettu tai jätetty ulkopuolelle.
        Ystäviksi ovat tervetulleita kaikki seksuaalisuudet ainakin itselleni.

        Olen samaa mieltä. Jokaisella oikeus omiin mieltymyksiin. En itsekään haluaisi suhdetta naisen kanssa, jonka mielestä se, että olen bi tekee minusta epäilyttävän. 😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä varten on Tinder. Kyllä ihminen voi näyttää ihan miltä haluaa ja siihen vaan sateenkaari kuvan alle. En ole sen suurempaa eforttia tarvinnut.

        Itsellä kaikki varteenotettavat suhteet alkaneet livenä, siinä näkee saman tien kuinka synkkaa ja homma lähtee sujuvasti käyntiin. Suosittelen sullekin, ei tarvita kuvia eikä viestittelyjä:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinder on turhake, ainakin aikuisemmalle naiselle.

        Se on turha vain silloin kun on suhteessa. T. 49v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keski-ikäiset lesbot ovat nälkäisiä.

        Olen 16v ja hetero. Kerran piruuttani ilmoitin hakevani seuraa hanhemmista lesboista. Ettepä arvaa miten paljon tuli yhteydenottopyyntöjä keski-ikäisiltä naisilta.
        Ei siinä haitannut mitään alaikäisyyteni.

        Hakusin vain nähdä toimiiko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 16v ja hetero. Kerran piruuttani ilmoitin hakevani seuraa hanhemmista lesboista. Ettepä arvaa miten paljon tuli yhteydenottopyyntöjä keski-ikäisiltä naisilta.
        Ei siinä haitannut mitään alaikäisyyteni.

        Hakusin vain nähdä toimiiko.

        Siis hyi olkoon. Oikeasti?
        Näin 26 vuotiaana jo 20 vuotiaat tuntuvat aivan liian nuorilta ja koen heidät jollain tapaa lapsiksi. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin on. Tämä on lisäksi lesbopalsta jolla kirjoitellaan.

        Kyllä sillä on väliä. Heteroillekin sukupuolella on väliä kuten homoseksuaaleille. Lisäksi tämä on lesbopalsta eikä bi tai transpalsta. Ei heterotkaan rakastu samaan sukupuoleen kuten ei homoseksuaalit vastakkaiseen sukupuoleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä on väliä. Heteroillekin sukupuolella on väliä kuten homoseksuaaleille. Lisäksi tämä on lesbopalsta eikä bi tai transpalsta. Ei heterotkaan rakastu samaan sukupuoleen kuten ei homoseksuaalit vastakkaiseen sukupuoleen.

        Elämästä ei voi koskaan tietää etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä on väliä. Heteroillekin sukupuolella on väliä kuten homoseksuaaleille. Lisäksi tämä on lesbopalsta eikä bi tai transpalsta. Ei heterotkaan rakastu samaan sukupuoleen kuten ei homoseksuaalit vastakkaiseen sukupuoleen.

        En mä ainakaan sukupuoleen rakastu vaan ihmiseen. Koskaan en kuitenkaan oo mieheen rakastunut enkä ihastunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 16v ja hetero. Kerran piruuttani ilmoitin hakevani seuraa hanhemmista lesboista. Ettepä arvaa miten paljon tuli yhteydenottopyyntöjä keski-ikäisiltä naisilta.
        Ei siinä haitannut mitään alaikäisyyteni.

        Hakusin vain nähdä toimiiko.

        Sellaisia ne hanhet on. Saattavat kyniä nuoremmillakin tipuilta sulat untuvikkoon asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 16v ja hetero. Kerran piruuttani ilmoitin hakevani seuraa hanhemmista lesboista. Ettepä arvaa miten paljon tuli yhteydenottopyyntöjä keski-ikäisiltä naisilta.
        Ei siinä haitannut mitään alaikäisyyteni.

        Hakusin vain nähdä toimiiko.

        Saman källin tein minäkin ja kerroin olevani 18v neitsyt kaunis ja hoikka. Arvatkaa sitä viestien määrää?? Keski-ikäiset lepakot ovat nälkäisiä. Hyi olkoon🤮🤮


    • Anonyymi

      Yhtä helppoa on olla ulkona kokonaan 💕

      • Anonyymi

        Ehdottomasti kannattaa tulla kaapista, jos joku vielä siellä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti kannattaa tulla kaapista, jos joku vielä siellä on.

        Samaa mieltä ja aika harva enää kaapissa onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ja aika harva enää kaapissa onkaan.

        En ole kaapissa, koskaan ollutkaan.
        En piilottele asiaa mutta aika harvoin tulee tilannetta missä tilanteessa kertoisin et "ai niin, olen muuten lesbo".
        Toivoisin et nykypäivänä ei ajatella enää automaattisesti heteroksi jos ei joka välissä ole asiaa kailottamassa että on lesbo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kaapissa, koskaan ollutkaan.
        En piilottele asiaa mutta aika harvoin tulee tilannetta missä tilanteessa kertoisin et "ai niin, olen muuten lesbo".
        Toivoisin et nykypäivänä ei ajatella enää automaattisesti heteroksi jos ei joka välissä ole asiaa kailottamassa että on lesbo.

        Koska mitä ne muut esim sukulaiset tai työkaverit tekee sillä tiedolla et olen lesbo. Ei mitään.
        😄
        Jos seurustelisin niin siinähän se tulee ilmi.


    • Anonyymi

      Entä sitten kun olette pari, tuleehan se silloin kuitenkin esiin, joten mikä pointti on salailla nytkään.

      • Anonyymi

        Niin pitäiskö sitten kirjoittaa otsaan että olen lesbo? 😅
        En asiaa salaile mutta aika harvoin tulee missään asiayhteydessä keskusteltua seksuaalisesta suuntautumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitäiskö sitten kirjoittaa otsaan että olen lesbo? 😅
        En asiaa salaile mutta aika harvoin tulee missään asiayhteydessä keskusteltua seksuaalisesta suuntautumisesta.

        Etkö juttele frendien kanssa naisista tai työpaikalla viikonloppumenoistasi? Melko kapeaa elämää, jos ei voi jutustella kuin harrastuksista ja niitä näitä säästä, ei olisi koskaan riittänyt mulle mutta mikäs siinä jos sulle riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö juttele frendien kanssa naisista tai työpaikalla viikonloppumenoistasi? Melko kapeaa elämää, jos ei voi jutustella kuin harrastuksista ja niitä näitä säästä, ei olisi koskaan riittänyt mulle mutta mikäs siinä jos sulle riittää.

        Niin no kai mun ystävät tietää et olen naisista kiinnostunut. 😅👍
        Ja perhe.
        Parin työkaverin kanssa myös puhutaan mut ei kaikkien kanssa halua jakaa kaikkea. Etenkään kun ei ole kumppania.
        En puhu sellaisista asioista kuin tiettyjen kanssa. Oon sellainen sit vaan. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no kai mun ystävät tietää et olen naisista kiinnostunut. 😅👍
        Ja perhe.
        Parin työkaverin kanssa myös puhutaan mut ei kaikkien kanssa halua jakaa kaikkea. Etenkään kun ei ole kumppania.
        En puhu sellaisista asioista kuin tiettyjen kanssa. Oon sellainen sit vaan. ☺️

        Lisäksi ei mulla yleensä ole mitään erikoisia viikonloppumenoja.
        Ystävien kanssa, harrastusten parissa ja luonnossa liikkuen.
        Enkä kiinnostu/ihastu helposti. Mielessäni on tietty nainen.


    • Anonyymi

      Bi-naisesta on moneksi. Itsehän olen lesboille lesbo, miehille hetero ja biseksuaaleille bi.

      • Anonyymi

        Olet varmasti onnellinen? Kadehdin.


    • Anonyymi

      Miten sä ajattelit paljastaa lesboutesi sille haluamallesi naiselle, jos muuten kaikin keinoin peittelet. "Hei olen lesbo ja tykkään susta". Voi tulla puun takaa, näet tavallisesti nämä tilanteet vaatii vähän kehittelyä...

      • Anonyymi

        En usko, että ap piilottelee asiaa ihastukseltaan.

        Luultavasti hän vain ei halua mainostaa lesbouttaan koko maailmalle, jonka ymmärrän. Jos hän on onnellinen noin, antaa olla onnellinen.

        Uskon, että hän kertoo siitä ihastukselleen. Tai tietenkin se tulee ilmi, kun kertoo tunteistaan tälle. =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että ap piilottelee asiaa ihastukseltaan.

        Luultavasti hän vain ei halua mainostaa lesbouttaan koko maailmalle, jonka ymmärrän. Jos hän on onnellinen noin, antaa olla onnellinen.

        Uskon, että hän kertoo siitä ihastukselleen. Tai tietenkin se tulee ilmi, kun kertoo tunteistaan tälle. =)

        Näin se on👍


    • Anonyymi

      Mieluiten pitää matalaa profiilia. Osa ihmisistähän on ns homofoobikkoja tai kuvittelevat että nyt toi mun kaveri tykkää musta kun sanoi olevansa lesbo, kun eihän lesbous tarkoita sitä että kaikki naiset kiinnostavat niinkuin ei heterotkaan rakastu jokaiseen vastakkaista sukupuolta olevaan. Lesbous kannattaa pitää aikalailla omana tietona. Jos jaat asiaa kovaan ääneen niin voi olla että saat tyttölauman perääsi kuolaamaan 🤪

      • Anonyymi

        Huonolla onnella saat jonkun bihenkisen/bi-tyypin lähentelemään itseäsi. Ensin joudut kuuntelemaan tyypin sekavia ja nopeasti vaihtuvia mieskuvioita ja kuolaamista, sitten se luulee että olet lesbona automaattisesti kiinnostunut hänestä. Ei kiitos! 😏


      • Jaaha, täytyykin muistaa tuo jos joskus sinkkuunnun. Jos kailottamalla saa tyttölauman peräänsä, niin menenkin oikein näkyvälle paikalle kailottamaan. Sitten vaan valikoimaan. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonolla onnella saat jonkun bihenkisen/bi-tyypin lähentelemään itseäsi. Ensin joudut kuuntelemaan tyypin sekavia ja nopeasti vaihtuvia mieskuvioita ja kuolaamista, sitten se luulee että olet lesbona automaattisesti kiinnostunut hänestä. Ei kiitos! 😏

        On sunkin elämä vaikeeta. Vaikutat keskenkasvuiselta kakaralta, joka ei naista ole läheltä nähnytkään, eikä tule tolla tyylillä koskaan näkemäänkään.

        Mun puoliso on bi ja viehättävin, upein, älykkäin nainen, joka koskaan on vastaan tullut. Toista kuin joku asenteellinen vinkuja, jolla on itsensä kanssa pahoja ongelmia.


    • Anonyymi

      UFCä väkivalta alkaa myös heti hymyn lakattua.

      • Anonyymi

        Nolaat itsesi näillä viesteillä. Saatko elinvoimaa toisten häpeästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolaat itsesi näillä viesteillä. Saatko elinvoimaa toisten häpeästä?

        Ei millään pahalla, mutta tunnistan sun kirjoitustyylin. Kannattaa vältellä kysäistä henkilöä. Sanon vaan ja ihan sun omaksi parhaaksi!!!


    • Anonyymi

      Olen kanssasi samaa mieltä..ei kaikkia täydy tuoda esiin..ei lesbo

      • Anonyymi

        Ethän sinäkään ensimmäisessä lauseessa tuo esiin (hetero)puolisoasi ja perhesuhteitasi? ... ei hetero


    • Anonyymi

      Yksi tumma hiuksinen nainen on seksikäs.

      • Anonyymi

        Missä päin? (huvikseni kyselen) 😄


      • Niitä on aika paljonkin, kun vaan yksi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin? (huvikseni kyselen) 😄

        Mitä ajattelette Anne Borgströmistä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelette Anne Borgströmistä ?

        En mitään. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelette Anne Borgströmistä ?

        En kyllä tajua tätä Anne-villitystä yhtään. Huomaa että porukka on keski-ikäistä.😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tajua tätä Anne-villitystä yhtään. Huomaa että porukka on keski-ikäistä.😄

        Jättäkää edes heterot rauhaan!!! Annella on komea mies, eikä ole kiinnostunut kolhoista lepakoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättäkää edes heterot rauhaan!!! Annella on komea mies, eikä ole kiinnostunut kolhoista lepakoista.

        Tämä Anne on nyt pyörinyt sen verran kauan tällä palstalla puheissa, että taitaa kolhompikin lesbo voittaa sen komean miehen mennen tullen.

        …melko rumasti muuten sanottu tuo kolho lesbo lausahdus, mutta se kai oli tarkoitus. Olla ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Anne on nyt pyörinyt sen verran kauan tällä palstalla puheissa, että taitaa kolhompikin lesbo voittaa sen komean miehen mennen tullen.

        …melko rumasti muuten sanottu tuo kolho lesbo lausahdus, mutta se kai oli tarkoitus. Olla ruma.

        Älä unta näe. 100kg rekkis lesbo vs komea lihaksikas mies eli kumman mahtaa hetero nainen valita😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unta näe. 100kg rekkis lesbo vs komea lihaksikas mies eli kumman mahtaa hetero nainen valita😂😂😂

        Jos on hetero niin ei auta, vaikka olisi Elina Gustafsonin kroppa. Mitä sitä Annea sitten täällä palstalla hoetaan? Ehkä niitä Anneja on täällä monia.

        Jos mun ihastus olis pyöristynyt (vaikka 120kg), ei se mua haittaisi yhtään! Tosin tiedän omasta kokemuksesta, että ylipainon (vähäisemmänkin) alle saattaa jäädä osa itseluottamuksesta ja se taas voisi ainakin alussa häiritä suhteen kehittymistä, kuitenkin se sama sexy persoona on siinä kehossa, jos osaa olla sinut kroppansa kanssa. Mun makuun mielummin vaikka vähän tukeva, kuin liian laiha (makuasioita).

        Olen itse normaalipainoinen, mutta kyllä mua kerran ihan hetkenverran säväytti eräs reilusti tukevampi nainen, jolla oli itseluottamusta vähän muillekin jakaa😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on hetero niin ei auta, vaikka olisi Elina Gustafsonin kroppa. Mitä sitä Annea sitten täällä palstalla hoetaan? Ehkä niitä Anneja on täällä monia.

        Jos mun ihastus olis pyöristynyt (vaikka 120kg), ei se mua haittaisi yhtään! Tosin tiedän omasta kokemuksesta, että ylipainon (vähäisemmänkin) alle saattaa jäädä osa itseluottamuksesta ja se taas voisi ainakin alussa häiritä suhteen kehittymistä, kuitenkin se sama sexy persoona on siinä kehossa, jos osaa olla sinut kroppansa kanssa. Mun makuun mielummin vaikka vähän tukeva, kuin liian laiha (makuasioita).

        Olen itse normaalipainoinen, mutta kyllä mua kerran ihan hetkenverran säväytti eräs reilusti tukevampi nainen, jolla oli itseluottamusta vähän muillekin jakaa😅

        Jatkan vielä… hän oli minusta noin 10v.vanhempi, eleet ja olemus kertoi itsevarmuudesta ja ehkä kokemuksesta. Hänen hienovarainen, mutta seksuaalissävytteinen flirtti avaus meni yllättäen ihonalle, menin hiljaiseksi johon hän vain hymyili tietäväisten näköisenä 😁😅…tuli vähän altavastaaja olo (sellainen, että se nainen tiesi miten mua olis voinut erilaisessa tilanteessa pyörittää) ja samalla vähän hämmästyin hänen ”homotutkan” tarkkuutta. Ohimenevä hauska tilanne sinänsä, mutta siinä taas tuli todennettua, että pääkoppa on se juttu, ei kilot, ellei ne kilot ole siellä pääkopassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä… hän oli minusta noin 10v.vanhempi, eleet ja olemus kertoi itsevarmuudesta ja ehkä kokemuksesta. Hänen hienovarainen, mutta seksuaalissävytteinen flirtti avaus meni yllättäen ihonalle, menin hiljaiseksi johon hän vain hymyili tietäväisten näköisenä 😁😅…tuli vähän altavastaaja olo (sellainen, että se nainen tiesi miten mua olis voinut erilaisessa tilanteessa pyörittää) ja samalla vähän hämmästyin hänen ”homotutkan” tarkkuutta. Ohimenevä hauska tilanne sinänsä, mutta siinä taas tuli todennettua, että pääkoppa on se juttu, ei kilot, ellei ne kilot ole siellä pääkopassa.

        Vastaavassa tilanteessa joo voisin yllättyä. Mutta en syttyis, itse hoikka ja mitään seksuaalista ei tulis tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaavassa tilanteessa joo voisin yllättyä. Mutta en syttyis, itse hoikka ja mitään seksuaalista ei tulis tapahtumaan.

        Shokeeraus säväytti, mutta kyllä minullakin syttyminen vaatii sitten muitakin tunteita ja vähän paremmin tuntemista tai ainakin jonkin pidempi aikaisen mielikuvan/haaveen toisesta. Kemiaa ja ihastumista voi olla kiloista viis.


    • Anonyymi

      Kysynkin uteliaisuuttani tinderöiviltä lesboilla miten vaikuttaa maantieteellinen etäisyys? Hetero miehenä olen huomannut että 100km. Mikä ei nyt pitäisi olla aikuiselle ihmiselle ongelma on liikaa naiselle. Jopa 60km on ollut liikaa. Toisin sanoen suhteen vuoksi ei haluttaisi nähdä yhtään vaivaa. Olen toki treffannut muutamia naisia joille matka ei ole ollut ongelma. Onko lesbo naisilla sama tilanne.

      • Anonyymi

        Sitä enemmän vaivaa on valmis näkemään ja aikaa satsaamaan suhteeseen, mitä enemmän kiinnostaa. Koskee yhtä lailla homoja ja heteroita.


      • Anonyymi

        Kävin treffeillä naisen kanssa ja meillä oli välimatkaa n 300km,jos meillä olisi synkannut niin olis toi välimatka mennyt. Kyllähän pitkä välimatka varsinkin talvella ja pimeellä kurjaa, mutta jos olis toiveena muuttaa yksiin niin kyllä, se menis jonkin aikaa. Mulle sopiva välimatka olis semmonen 200km ja samaa mieltä, että suhteessa pitää nähdä vaivaa.


      • Anonyymi

        Olen (kait höpsö tai) romantikko, mua ei mikään välimatka haittaisi… mietin vaan sitä, että mikään este ei tulisi väliin, jos edessäni olisi elämäni nainen.


      • Anonyymi

        Ai sulla se ajatus meni noin pitkälle 😀, siis minkään on vähän hevi ilmaisu.


    • Anonyymi

      Mummin kaappikello kävikin kuten sattui

    • Ei kai sitä ole pakko kertoa. Itse kyllä kertoisin, jos seuraa hakisin ihan avoimesti mitä olen ja mitä haen. Mutta ei sitä ehkä tarvitse kailottamalla kailottaa ympär kyliä.

      Kyllä mun läheiset tietää, että sukupuoli ei rajoita mun rakkautta. Olen sen suoraan sanonut heille.

      Mitä siitä tykkäävät, niin tykkäävät mitä tykkäävät. Ei ole mun ongelma.

      • Anonyymi

        Jalka oven raossa

        Moi epäselvännäkijä


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe