YLE : Kotimaan uutiset
Euroopan ihmisoikeustuomioistuin kumoaa Suomen saaman tuomion "valekuolleen irakilaismiehen" tapauksessa!
Suomi sai vuonna 2019 langettavan tuomion Euroopan ihmisoikeustuomioistuimelta. Valtio pyysi EIT:tä tarkastelemaan tuomiota uudelleen, kun paljastui, että tapaukseen liittyi huijaus.
Suomi sai vuonna 2019 langettavan tuomion Euroopan ihmisoikeustuomioistuimelta
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aika monesti huijataan Suomen sinisilmäisiä ja naiiveja "kukkahattutätejä".
- Anonyymi
Tuo pitää paikkansa vuodesta toiseen.
Eivät ne opi
eivätkä vahingostakaan viisastu. - Anonyymi
Luulevat esim. että muualta tuleva ihminen jotenkin muuttuisi toisenlaiseksi, kun tulee Suomeen. Tämähän ei pidä paikkansa. Yllättävän moni ei suostu elämään länsimaisittain ja länsimaista yhteiskuntaa ja tapoja kunnioittaen. Länsimaisia arvoja jopa vihataan, eikä tämä muutu vaikka asuttaisiinkin jossakin länsimaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulevat esim. että muualta tuleva ihminen jotenkin muuttuisi toisenlaiseksi, kun tulee Suomeen. Tämähän ei pidä paikkansa. Yllättävän moni ei suostu elämään länsimaisittain ja länsimaista yhteiskuntaa ja tapoja kunnioittaen. Länsimaisia arvoja jopa vihataan, eikä tämä muutu vaikka asuttaisiinkin jossakin länsimaassa.
Noin on , se on todeksi huomattu.
- Anonyymi
Siinä oikeudenkäynnissä paloi varmaan muutama milli meidän rahoja.
- Anonyymi
Monet "pakolaiset" huijaavat kukkahattutätejä sen minkä kerkeävät. Suomalaiset ovat liian naiiveja ja sinisilmäisiä.
- Anonyymi
Näin se on, velkataakka on jo Suomessa valtava,
maa on karu ja kylmä
ja hallituksessa ihmiset, jotka säälivät VAIN ulkomaalaisia.
Isänmaan rakkautta ministereillä ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086