Belggari

allu

Mikä neuvoksi belggarille (tervu)on ruvennut
hakkumaan autossa (koirverkko) jatkuvasti.
Vaiva alkoi kastraadion jälkeen.

4

1350

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiratohtori

Niin, jotkut koirat haukkuvat autossa. Minäkin haluaisin tietää mistä vaiva johtuu. Meillä nimittäin on spanieli, joka haukkuu myös autossa. Vaiva alkoi n. 2 vuoden iässä. Koira on autossa kiihtynyt ja agressiivisen oloinen. Ei kuitenkaan ole agressiivinen muita matkustajia kohtaan. Yleensä haukkuminen kuitenkin lakkaa, kun matkaa on kestänyt jonkin aikaa, paitsi jos koira sattuu näkemään jonkin otollisen haukkumiskohteen (esim. lehmiä tms.) auton ikkunasta.

Käytös on ilmeisesti jotenkin opittua ja itseään vahvistavaa, koskapa koira kerran meni omin nokkineen avoimesta auton ovesta sisään, auto oli pysäköitynä paikalleen. ketään muita autossa ei ollut. Koira haukkui autossa, iski lopulta hampaansa tuolin selkänojaan ja peuhutti sitä, ja tuli aikansa riehuttuaan pois autosta. Tarkkailin koiraa kauempaa, se ei havainnut läsnäoloani.

Mikähän koiraa vaivaa? Kommentteja?

• autoilija

Haukkuminen on helppo poistaa. Otakkaa pakote käyttöön. Koira määrää otteiden voiman. Joillekin riittää vähempi ja joillekin enempi. Koiran autoräyhääminen johtuu siitä, että koira ei kunnioita isäntäänsä eli isäntä on koiran mielestä heikko johtaja, jonka kielloista ei tarvitse välittää. Laita se vihdoin välittämään.

• pakote
        autoilija kirjoitti:

Haukkuminen on helppo poistaa. Otakkaa pakote käyttöön. Koira määrää otteiden voiman. Joillekin riittää vähempi ja joillekin enempi. Koiran autoräyhääminen johtuu siitä, että koira ei kunnioita isäntäänsä eli isäntä on koiran mielestä heikko johtaja, jonka kielloista ei tarvitse välittää. Laita se vihdoin välittämään.

noin kovasti tietäneenä kerro kuinka se tehdään koiran ja laumanjohtajan suhdetta näkemättä?? Älkää kuitenkaa ottako oppia!!!!!!!!!

• juups
        autoilija kirjoitti:

olet juuri tollanen kaikki tietävä! ihan vituttaa kun tollasia on jotka jauhaa kunnioittamisesta! koirani haukkuu ja kyllä silti tietää kumpi on johtaja!! Oletko kuullut että koiran luonteeseen kuuluu haukkua!!! mietipä sitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4211
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      499
      2334
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1861
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1456
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1234
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      737
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe