Eli siis oon 12v tyttö ja mun kaikki kaverit on jo tullu mirrosikään ja niillä on ihan karvaiset (pimpelot) ja mulla on ihan ruma ja sileä pimppi. Ja niillä on tissit niinku että niille löytyy paljon rintsikoita esim push uppei ja aina suihkussa kaikki kattoo mun pimppii ja tissei ja kerran mun kaveri vaan oli sillee ”miks sulla ei oo tissei” ja mä vähän loukkaannuin ja mulla tulee tosipaljon valkovuotoo ja Käytän huvin vuoks siteitä ja suojia ja mun kavereilla on jo alkanu menkat ja mulla ei?! Häpeen mun pimppiä ja rintoja ja mun äitiki on vähän sillee ett miks mulla ei oo alkanu murros ikä ja se aina löytää mun kaapista siteitä:( Miten pääsen nopeemmin murrosikään????
Apua mun tyhjä pimppi!!
2
1628
Vastaukset
- Anonyymi
Oon samassa tilan tessa oon ite 6 luokalla kaverit on koko ajan sillee "et tajuu ku ei sulla oo alkanu mikää" :(
- Anonyymi
Mulla on alkanu murrosikä jo (karvat ja tissit on) ja kun mä aloin käyttää rintsikoita mun kaverit vaan katto vähän pitkään, ja yks sano kun kerroin mun rintsikoista että ”joo mä vähän ihmettelinkin. ”Silleen ärsyttävästi. En ymmärrä mikä mättää! Sillä itellä ei oo rintsikoita, koska sillä on rinnat vaan (ei nyt pahalla) sen takia et se on mua paljon pyöreempi. Mut juu. Ärsyttävää toi teiän luokkalaisten käytös😠 mut meiän luokalta suosituimmat ovat lautoja, joilla ei oo mitään murrosikään viittaavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816