Apua mun tyhjä pimppi!!

Anonyymi

Eli siis oon 12v tyttö ja mun kaikki kaverit on jo tullu mirrosikään ja niillä on ihan karvaiset (pimpelot) ja mulla on ihan ruma ja sileä pimppi. Ja niillä on tissit niinku että niille löytyy paljon rintsikoita esim push uppei ja aina suihkussa kaikki kattoo mun pimppii ja tissei ja kerran mun kaveri vaan oli sillee ”miks sulla ei oo tissei” ja mä vähän loukkaannuin ja mulla tulee tosipaljon valkovuotoo ja Käytän huvin vuoks siteitä ja suojia ja mun kavereilla on jo alkanu menkat ja mulla ei?! Häpeen mun pimppiä ja rintoja ja mun äitiki on vähän sillee ett miks mulla ei oo alkanu murros ikä ja se aina löytää mun kaapista siteitä:( Miten pääsen nopeemmin murrosikään????

2

1166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon samassa tilan tessa oon ite 6 luokalla kaverit on koko ajan sillee "et tajuu ku ei sulla oo alkanu mikää" :(

    • Anonyymi

      Mulla on alkanu murrosikä jo (karvat ja tissit on) ja kun mä aloin käyttää rintsikoita mun kaverit vaan katto vähän pitkään, ja yks sano kun kerroin mun rintsikoista että ”joo mä vähän ihmettelinkin. ”Silleen ärsyttävästi. En ymmärrä mikä mättää! Sillä itellä ei oo rintsikoita, koska sillä on rinnat vaan (ei nyt pahalla) sen takia et se on mua paljon pyöreempi. Mut juu. Ärsyttävää toi teiän luokkalaisten käytös😠 mut meiän luokalta suosituimmat ovat lautoja, joilla ei oo mitään murrosikään viittaavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe