Eli siis oon 12v tyttö ja mun kaikki kaverit on jo tullu mirrosikään ja niillä on ihan karvaiset (pimpelot) ja mulla on ihan ruma ja sileä pimppi. Ja niillä on tissit niinku että niille löytyy paljon rintsikoita esim push uppei ja aina suihkussa kaikki kattoo mun pimppii ja tissei ja kerran mun kaveri vaan oli sillee ”miks sulla ei oo tissei” ja mä vähän loukkaannuin ja mulla tulee tosipaljon valkovuotoo ja Käytän huvin vuoks siteitä ja suojia ja mun kavereilla on jo alkanu menkat ja mulla ei?! Häpeen mun pimppiä ja rintoja ja mun äitiki on vähän sillee ett miks mulla ei oo alkanu murros ikä ja se aina löytää mun kaapista siteitä:( Miten pääsen nopeemmin murrosikään????
Apua mun tyhjä pimppi!!
2
1845
Vastaukset
- AnonyymiOon samassa tilan tessa oon ite 6 luokalla kaverit on koko ajan sillee "et tajuu ku ei sulla oo alkanu mikää" :( 
- AnonyymiMulla on alkanu murrosikä jo (karvat ja tissit on) ja kun mä aloin käyttää rintsikoita mun kaverit vaan katto vähän pitkään, ja yks sano kun kerroin mun rintsikoista että ”joo mä vähän ihmettelinkin. ”Silleen ärsyttävästi. En ymmärrä mikä mättää! Sillä itellä ei oo rintsikoita, koska sillä on rinnat vaan (ei nyt pahalla) sen takia et se on mua paljon pyöreempi. Mut juu. Ärsyttävää toi teiän luokkalaisten käytös😠 mut meiän luokalta suosituimmat ovat lautoja, joilla ei oo mitään murrosikään viittaavaa. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset485061
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut273724
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693483
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012838
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral912729
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302680
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131871
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021498
- 1531351