Klapikoneeni menee pätkittäin hitaasti eteenpäin ja kun puu tulee puristeeseen niin kone ei halkaise sitä, onko käsitystä että miten sen saa korjattua?
Klapikoneen hidas eteneminen
7
80
Vastaukset
- Anonyymi
Pyöriikö hydraulipumppu, onko metalli vääntynyt?
- Anonyymi
Onko öljy vähissä?
- Anonyymi
Vuoden vanha kone. Voiko olla öljyt vähissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuoden vanha kone. Voiko olla öljyt vähissä?
Vuoden vanhassa konessa on takuu. Eu määräysten mukaan kestokulutustavaroissa on 2 vuoden takuu.
- Anonyymi
Onko siinä klapikoneessasi sitten jokin vika jos se kerran pitäisi korjata ? Osta kuule uusi klapikone.
- Anonyymi
Mahdollisesti öljyt vähissä tai ilmavaivoja, onkos ilmaruuvi muistettu avata?
Vois kokeilla avata ilmaruuvia -tai mutteria reilusti ja nostaa koneen sen puoleista päätyä ylemmäksi ja sitten useampi edestakainen täysi halkaisuliike - Anonyymi
Minulla 8 T klapikone tekin vähän samanlaisen tenän. Hydrauliventtiili lienee joutunut liian koville. Alle 5 sekunnissa pitää luopua, jos terä ei jaksa halkaista. Korjaushuoltoa voi yrittää, mistä laite on ostettu. Vanhoihin laitteisiin voi olla mahdoton enää saada varaosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136