Kuolen, kuolen taas, kuolen, kuolen taas. Näin käy vähintään joka toisessa unessa, jonka näen.
Milloin minut potkitaan ja hakataan kuoliaaksi, tai ainakin hyvin lähelle sitä. Tai sitten minut ammutaan aseella kuoliaaksi, useilla luodeilla. Välillä taas hukun, tai sitten minut uhrataan elinkaupassa. Välillä otetaan munuainen ja välillä perna. Sitten minulle tehdään vähintään kolme lobotomiaa ja puukotetaan hengiltä. On minut poltettukin hengiltä. Revitään vatsa auki ja mitäs muuta kivaa, hmmm. Sitten vielä näen unia, joissa minut on sidottu kiinni erilaisin menetelmin. Saan rauhoittavaa piikkiä, ja minut suljetaan pehmustettuun huoneeseen. Vietän aikaani suljetulla osastolla.
Sisälläni on valtavasti patoutunutta vihaa ja raivoa, joka pyrkii esiin heti kun on vain mahdollista. Yhteistä kaikelle taitaa kuitenkin olla se, että olen aina itse syyllinen huonoon käytökseeni. Minua pidetään hulluna ja naurettavana. Minua halveksutaan kaikilla mahdollisilla mittareilla. Olen narri. Sellaisena muut minut näkevät. Minulle huudellaan halventavia asioita. Saan halveksivia katseita ja kommentoidaan nasevia kommentteja ulkonäöstäni ja luonteestani. Ihmiset unissanikin on julmia minulle. Minut hylätään koska olen vaikea.
Voi Jumala, anna minulle anteeksi etten pysynyt järjissäni kaiken sen kidutuksen jälkeen. Tai sitten minun vain oletettiin kestävän kidutus täyspäisenä, ilman yhtään oiretta. Vain harva minun tuomitsijoistani tietää, mitä minä olen kokenut. He vain luulevat tietävänsä. Jostain syystä unissani pyörii mustalaisia. Minä en henkilökohtaisesti ole missään tekemisissä yhdenkään mustalaisen kanssa, silti heitä on unissani. Välttelen parhaani mukaan tämän kulttuurin omaavia, koska minulla ei ole mitään yhteistä heidän kanssaan. En ole itse mustalainen, eikä suvussani ole tiettävästi yhtäkään mustalaista. Alueella, jossa asun, asustaa mustalaisia mutta heitä en edes tunne. Nähnyt olen.
Ihmettelen mistä tämä kaikki oikein kumpuaa?
Vaikeuksista voittoon
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124320MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822171Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874