Tähän ikävään. Sellaisen kunnon kännin.
Tulevana viikonloppuna taidan juoda
23
55
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ollut vähän samanlaisia ajatuksia. Tekee mieli olla kännissä.
- Anonyymi
Sillähän ne asiat ratkeekin
- Anonyymi
Ikä juanu ikävään enkä jua.
- Anonyymi
Onkohan missään muussa maassa ihmisiä, jotka ilmoittelevat julkisuudessa aikomuksistaan ryypätä.
- Anonyymi
Kunhan et kännissä ala soittelemaan kännykkäsi nimi listaa läpi, niinkuin viimeksi teit ... Ei ollut mukava yöllä herätä klo 1.30 kuuntelemaan kännisen miehen tarinoita
... Tarkoitit varmaan hyvää mutta mua alkoi vain vit***** joten älä soita minulle vaikka olisi kuinka Ikävä !- Anonyymi
Älähän nyt nainen. Mitään nimilistaa mulla ole. Ite muuten aiheutit sen ikävän! Ei haittais, jos soittaisit kännissä mulle miehelle. Se olis jopa toivottavaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt nainen. Mitään nimilistaa mulla ole. Ite muuten aiheutit sen ikävän! Ei haittais, jos soittaisit kännissä mulle miehelle. Se olis jopa toivottavaa...
En juo en kännejä
Lukujutut kotona
Nautintoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juo en kännejä
Lukujutut kotona
NautintoaHyvä, ettet kännää ja olet kunnollinen. Lukujutut on suuri nautinto, kunhan et jämähä sinne kirjojesi väliin piiloon. Onneksi ilmat alkaa vihdoin viileneen...toivottavasti se koskee vain säätä...
- Anonyymi
Tämä juo vaan pepsimaxia. Oon tehnyt pari lupausta ja raittiuslupaus on niistä toinen
- Anonyymi
Hyvä päätös. Pidä tosta kiinni.
- Anonyymi
Ei se ikävää poista.
- Anonyymi
Poistaa se jos juo oikein.
- Anonyymi
Minä laitan pepsin sekaan puolet kossua ja soitan ikävöimälleni miehelle kännissä aamuyöllä ! Mahtaakohan hän ilahtua kun juovuksissa tunnustan rakkauteni ?! Eikö olekin hyvä suunnitelma? 💖
- Anonyymi
Juu, tee se!
- Anonyymi
Yleensä en ajattele näin, mutta eilen ajattelin, mutta onneksi ne jää ajatuksen tasolle, enkä muutenkaan juo ollenkaan, mutta sellainen ajatus kävi vaan mielessä mistä löytäisin itseni, olisinko hänen perässään hänen kotiovella😇.. Mutta onneks selvinpäin tilanne on enemmän hallinnassa.
- Anonyymi
Kop Kop kukas siellä janoinen naapuri
- Anonyymi
Eikö olisi parempi selvinpäin kerätä rohkeutta ja kertoa, että ikävöi, sille oikealle henkilölle. (n>m).
- Anonyymi
Kännimiehiä juoksen pakoon. Pidä sit ikäväsi, se seuraus kännäilystä.
- Anonyymi
Sama😂, mutta on se söpöö jos toinen on kuin reppana, vaatteet likasena sönköttää jotain pitsa kädessä, Mutta pitemmän päälle ei jaksa terveisii vaan exälle.
- Anonyymi
Haloo, ei se alkoholi sitä ikävää poista, usein vain pahentaa kun kännissä tulee sekoja ajatuksia mieleen ihastuksesta. Kaikista nolointa on jos menet vielä kännissä soittamaan sille ihastuksellesi ja et seuraavana päivänä muista itse mitään mutta se toinen kyllä muistaa !
- Anonyymi
Mä just löysin kupittelukuvan miehestä, ig, ei kyllä ihan selvänä ole😅😍pillimehuja imastu muutama.
T - Anonyymi
Ihmisillä jännät tavat tulkita tämmöisiä aloituksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566588Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394351- 542179
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241104
- 171081
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018