Tähän ikävään. Sellaisen kunnon kännin.
Tulevana viikonloppuna taidan juoda
23
72
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ollut vähän samanlaisia ajatuksia. Tekee mieli olla kännissä.
- Anonyymi
Sillähän ne asiat ratkeekin
- Anonyymi
Ikä juanu ikävään enkä jua.
- Anonyymi
Onkohan missään muussa maassa ihmisiä, jotka ilmoittelevat julkisuudessa aikomuksistaan ryypätä.
- Anonyymi
Kunhan et kännissä ala soittelemaan kännykkäsi nimi listaa läpi, niinkuin viimeksi teit ... Ei ollut mukava yöllä herätä klo 1.30 kuuntelemaan kännisen miehen tarinoita
... Tarkoitit varmaan hyvää mutta mua alkoi vain vit***** joten älä soita minulle vaikka olisi kuinka Ikävä !- Anonyymi
Älähän nyt nainen. Mitään nimilistaa mulla ole. Ite muuten aiheutit sen ikävän! Ei haittais, jos soittaisit kännissä mulle miehelle. Se olis jopa toivottavaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt nainen. Mitään nimilistaa mulla ole. Ite muuten aiheutit sen ikävän! Ei haittais, jos soittaisit kännissä mulle miehelle. Se olis jopa toivottavaa...
En juo en kännejä
Lukujutut kotona
Nautintoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juo en kännejä
Lukujutut kotona
NautintoaHyvä, ettet kännää ja olet kunnollinen. Lukujutut on suuri nautinto, kunhan et jämähä sinne kirjojesi väliin piiloon. Onneksi ilmat alkaa vihdoin viileneen...toivottavasti se koskee vain säätä...
- Anonyymi
Tämä juo vaan pepsimaxia. Oon tehnyt pari lupausta ja raittiuslupaus on niistä toinen
- Anonyymi
Hyvä päätös. Pidä tosta kiinni.
- Anonyymi
Ei se ikävää poista.
- Anonyymi
Poistaa se jos juo oikein.
- Anonyymi
Minä laitan pepsin sekaan puolet kossua ja soitan ikävöimälleni miehelle kännissä aamuyöllä ! Mahtaakohan hän ilahtua kun juovuksissa tunnustan rakkauteni ?! Eikö olekin hyvä suunnitelma? 💖
- Anonyymi
Juu, tee se!
- Anonyymi
Yleensä en ajattele näin, mutta eilen ajattelin, mutta onneksi ne jää ajatuksen tasolle, enkä muutenkaan juo ollenkaan, mutta sellainen ajatus kävi vaan mielessä mistä löytäisin itseni, olisinko hänen perässään hänen kotiovella😇.. Mutta onneks selvinpäin tilanne on enemmän hallinnassa.
- Anonyymi
Kop Kop kukas siellä janoinen naapuri
- Anonyymi
Eikö olisi parempi selvinpäin kerätä rohkeutta ja kertoa, että ikävöi, sille oikealle henkilölle. (n>m).
- Anonyymi
Kännimiehiä juoksen pakoon. Pidä sit ikäväsi, se seuraus kännäilystä.
- Anonyymi
Sama😂, mutta on se söpöö jos toinen on kuin reppana, vaatteet likasena sönköttää jotain pitsa kädessä, Mutta pitemmän päälle ei jaksa terveisii vaan exälle.
- Anonyymi
Haloo, ei se alkoholi sitä ikävää poista, usein vain pahentaa kun kännissä tulee sekoja ajatuksia mieleen ihastuksesta. Kaikista nolointa on jos menet vielä kännissä soittamaan sille ihastuksellesi ja et seuraavana päivänä muista itse mitään mutta se toinen kyllä muistaa !
- Anonyymi
Mä just löysin kupittelukuvan miehestä, ig, ei kyllä ihan selvänä ole😅😍pillimehuja imastu muutama.
T - Anonyymi
Ihmisillä jännät tavat tulkita tämmöisiä aloituksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664