Vaihtaisin taroteilla

Anonyymi

Hei! Voisin jälleen kerran vaihtaa jonkun kanssa. Käytän itse tarotteja ja täällä pari kertaa jo olen vaihtanutkin.
Työpaikalla ilmenee kähinää, miksi nuorempi nainen sekoittaa minut mukaan hänen draamoihinsa?
Mitä sulle? Mielelläni kuulisin hiustenvärisi.

Anelma

7

2362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moikka!

      Minäkin täällä tarotein muutaman kerran jo vaihtanutkin. Olen vaalea työssäkäyvä nainen ja mielessäni eräs. Tiedän olevani hänen mielessä myös. Kerro mitä näet meille? Ylipäätään vapaasti otan sinulta tulkintaa kiitos :)

      Asiat kääntyvät sinulle monella tapaa suosiolliseen suuntaan. Näköalan laajeneminen näkyy, sulle tulee uutta intoa ja tilaisuus edetäkin! Henkilökohtaiset tavoitteet toteutuvat, onnistuminen tuo jotenkin julkista hyväksyntää tai tunnustusta ja rahallistakin hyötyä. Tämä nyt ensin tuli. Tuohon daamiin sitten: Näkyy joku mullistus, ei hajoittava. En näe, että koskisi sinua, mutta liityt kuvaan. Tämän jälkeen on puhdas pöytä.

      Tulevassa sinulle taas tulee pöytään aseman paraneminen. Vahvoja liittolaisia ja sopua tuova tekijä tulee. Kohtuullista toimintaa korostetaan, sovintoa ”välimiehen” avulla tulossa. Sinä et tule tästä draamasta kärsimään todellakaan. Aurinkoista edessäsi!

      T: Minä vain

      • Anonyymi

        Hei ja kiitos vaihdosta.
        Kyllä vain olet tämän miehen mielessä, hyvin rakkaudellisesti ja tulee vahvistumaan hänen tunteensa myös tulevassa. Hänellä nousee tässä joku toinen nainen, mielestäni heillä ei varsinaisesti rakkautta ole, mutta päättymässä olevia asioita. Tähän miehellä nousee hyvin vahvat uupumuksen kortit, hän on väsynyt ja kyllästynyt tähän naiseen. Jotenkin tämä heidän välinen kuvio koskettaa teitä jatkossa ja pintaan nousee asioita joista sinä myös saat kuulla. Mutta tämä menee ohitse, teidän suhde vahvistuu kyllä. Mies tuntee sinua kohtaan vetoa ja korttien mukaan rakkaus nostaa kunnolla päätään jatkossakin.
        Teille nousee myös tulevassa mahdollisuus matkaan, teetkö matkan miehen luokse vai teettekkö matkan yhdessä, sitä en osaa sanoa.
        Anelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ja kiitos vaihdosta.
        Kyllä vain olet tämän miehen mielessä, hyvin rakkaudellisesti ja tulee vahvistumaan hänen tunteensa myös tulevassa. Hänellä nousee tässä joku toinen nainen, mielestäni heillä ei varsinaisesti rakkautta ole, mutta päättymässä olevia asioita. Tähän miehellä nousee hyvin vahvat uupumuksen kortit, hän on väsynyt ja kyllästynyt tähän naiseen. Jotenkin tämä heidän välinen kuvio koskettaa teitä jatkossa ja pintaan nousee asioita joista sinä myös saat kuulla. Mutta tämä menee ohitse, teidän suhde vahvistuu kyllä. Mies tuntee sinua kohtaan vetoa ja korttien mukaan rakkaus nostaa kunnolla päätään jatkossakin.
        Teille nousee myös tulevassa mahdollisuus matkaan, teetkö matkan miehen luokse vai teettekkö matkan yhdessä, sitä en osaa sanoa.
        Anelma

        Kiitos tulkinnasta Anelma! Kyllä olet oikeassa. Mukavaa kesää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ja kiitos vaihdosta.
        Kyllä vain olet tämän miehen mielessä, hyvin rakkaudellisesti ja tulee vahvistumaan hänen tunteensa myös tulevassa. Hänellä nousee tässä joku toinen nainen, mielestäni heillä ei varsinaisesti rakkautta ole, mutta päättymässä olevia asioita. Tähän miehellä nousee hyvin vahvat uupumuksen kortit, hän on väsynyt ja kyllästynyt tähän naiseen. Jotenkin tämä heidän välinen kuvio koskettaa teitä jatkossa ja pintaan nousee asioita joista sinä myös saat kuulla. Mutta tämä menee ohitse, teidän suhde vahvistuu kyllä. Mies tuntee sinua kohtaan vetoa ja korttien mukaan rakkaus nostaa kunnolla päätään jatkossakin.
        Teille nousee myös tulevassa mahdollisuus matkaan, teetkö matkan miehen luokse vai teettekkö matkan yhdessä, sitä en osaa sanoa.
        Anelma

        Anelma-nostatko minullekin? olen kaksoisliekki suhteessa härkämiehen kanssa, mitä näet kesän nostoihin ylimalkaan muutenkin-ympärillä olevia asioista ja tapahtumista? olen vaalea nainen,ja introventti ,viihdyn paljon itseksen myös-t TATJUSKA


    • Tarot kortit ovat vaarallisia mielen manipulointiin tarkoitettuja harhoja.
      Tarot korttien taustalla toimii valheelliset henget.
      Tarot kortit vangitsevat ihmiseen harhakuvitelmiin.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö


    • Anonyymi

      Anelma-nostan taas-T ARJUSKA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe