Ketään kiinnostuneita liittymään noitapiiriini Discordissa?
https://discord.gg/j4ydR3NT
Sisältää
🗝 Höpöttelyä kristalleista, kasveista ja muista esineistä
🗝Loitsujen ja kirousten vaihtoa
🗝Ohjeita! Esim: Miten puhdistat maagiset esineet, miten sää vaikuttaa taikuuteen, kuinka herätät omat maagiset voimasi, kuuveden valmistus ja käyttö
🗝Mahdollisuus kysyä mitä tahansa kokeneemmilta noidilta
🗝Paljon muuta
-Rex
Noitapiiri
7
1378
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen! Oikein hyvä keskustelupaikka, toimivia loitsuja ja muuta
- Anonyymi
miksi mulla ei toimi toi linkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä uusi, terveisin piirin oppilas: https://discord.gg/Wpw68pf8
Mullakaan ei toi linkki toimi. Laitatko uuden?:)
- Anonyymi
Ei missään nimessä pidä alkaa leikkimään tälläisten pimeydenvoimien kanssa! Varoitan vakavasti. Tälläiset houkuttavat, koukuttavat ja ei kauaakaan kun pelottaa. Saatana tunkeutuu kaikkialle koska olet itse hoikutellut hänet. Pysy kaukana!!!
- Anonyymi
What? XD Saatanan palvonta ja noituis ei liitu toisiinsa. Kannattaa asioista ottaa kunnolla selvää ennenku alkaa huutelemaan.
- Anonyymi
Linkki ei toimi:(
- Anonyymi
Samanhenkisiä etsiessäni löysin tämän, mutta kutsulinkki ei enää toimi. Onkohan tämä vielä voimissaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991