Seuraa/ystävää/kohtalotoveria/juttelukaveria Naisista!

Anonyymi

Moikka.

Olen 30 v. perheellinen nainen ja pitkässä suhteessa miehen kanssa. Elämä on kaikin puolin mallillaan, mutta samalla joku osa minusta ei jaksaisi enää olla sammutettuna.. minulla on valtava naisen kaipuu. En ole vain seksin perässä, vaan kaipaan mukavaa yhdessä olemista, juttelua, pientä flirttiä ja hellää kosketusta. Haluisin niin hullaantua jostain naisesta!

Tämä ei ole minulle mikään kokeilu, jossa testaan kiinnostaisiko myös naiset, vaan oma bi seksuaalisuus on luonteva osa minua. Olemme mieheni kanssa olleet aina aika avoimia, eivätkä perus parisuhdenormit eivät ole istuneet meihin. Kimppa jutut eivät ole kuitenkaan minun juttu.

Tiedän että on muitakin samassa tilanteessa, teitä on vain niin vaikea löytää. Kokeilen nyt onneani täällä, vaikka vaikuttaakin aika hiljaiselta palstalta..

Pidän ihmisistä jotka ovat hyväsydämisiä, aitoja, rehellisiä, hassuja, ilkikurisia, rohkeita, lempeitä, ajattelevia ja pohtivia. Ulkonäöstä on vaikea sanoa mitään, sillä sydämeni on sykähtänyt niin monen näköisille ihmisille.

Itse olen aika maanläheinen ihminen. Rakastan eläimiä ja luontoa. Toisaalta olen aika rauhallinen ja pohdiskeleva, toisaalta vähän hassu häseltäjä, joka ei ota itseään kovin vakavasti. Toisaalta olen vähän ujo ja toisaalta rohkea, ristiriitainen persoona siis. :-D Omaa ulkonäköään on näin sanallisesti vaikea kuvailla. Joku on sanonut nätiksi, mutta kauneushan on katsojan silmissä. Naisellinen rennolla tavalla.

Toivottavasti joku haluisi vastata minulle!

12

1152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole kiinnostunut sinusta sillä tavalla mitä postauksessasi kaipaat, mutta uteliaisuuttani kysyn, toivooko ja odottaako miehesi tuollaista parisuhdetta teidän kahden välille, milaiseksi olet sitä nyt muovaamassa? Koska jos kuvaan tulee kolmas osapuoli, ei se ole enää tavan parisuhde, mihin nimikin viittaa.

    • Anonyymi

      Meillä on ollut avoin suhde jo muutamia vuosia eli molemmilla on ollut satunnaisia muita kumppaneita, eli sinänsä tämä asia ei ole uusi meille. Naista on vain kovin vaikea löytää, ja kun toivoisin että meillä synkkaisi muutenkin. Ja tietysti hyvä olisi, että toinen olisi samassa tilanteessa kuin itsekkin, eli varattu. Tuskinpa sinkkua tämmöinen kuvio edes kiinnostaisi, ja vaikka muutaman kerran olen tuntenut voimakasta vetoa sinkkuun, niin olen jättänyt lähestymättä, koska en halua loukata ketään. Ylipäätään ymmärrän että moni vieroksuu tälläistä tilannetta, mutta tämä sopii meille ja se riittää.

      • Anonyymi

        Olet siis polyamorinen??


    • Anonyymi

      Hei. Itselläni on samankaltainen tilanne. Mistä päin kirjoittelet?

    • Anonyymi

      Kuvittelin laittavani aloitukseen paikkakuntani, mutta se näköjään jäi pois. Kuopiossa Asun.
      Ap.

      • Anonyymi

        Miten sattuikin, samalta suunnalta minäkin. Olisitko kiinnostunut vaihtamaan ajatuksia aiheesta jollain muulla alustalla? Julkinen keskustelupalsta ei ehkä tähän paras.

        Terv aiemmin kysellyt


    • Anonyymi

      Ehkä olemme polyamorisia, koska lämpimät tunteet myös muita kohtaan ei haittaa. Olemme toki molemmat tunteneet myös epävarmuutta ja siitä johtuvaa mustasukkaisuuden tunnetta, mutta tähän asti kaikesta on selvitty keskustelemalla.

    • Anonyymi

      Olisipa kiva vaihtaa ajutuksia! Onko sinulla antaa sähköpostiosoitetta? Minulla on oma nimi osoitteessa, joten en viitsisi sitä tänne laittaa.. Tai sitten pitää ensin tehdä uusi anonyyminpi sähköposti..

    • Anonyymi

      Hei, olen sinua hieman vanhempi samantyylisessä tilanteessa oleva. Voinko laittaa viestiä sinulle?

    • Anonyymi

      Täällä olisi yksi jota kiinnostaa. Mistä päin olet? Itse olen Tampereelta :)

      • Anonyymi

        Tai näköjään paikkakunta tuli jo 😅


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe