Helvet tiin älykääpiö! Miten joku voikin aina olla niin ilkeä!
Painuppa kuule
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä hyvää näissä keskusteluissa sinun mielestäsi on? Voisin toki painua, mutta estyy. En tunnista sinua, juuri lainkaan. Mielenpistoksia vai mitä? n vain pysty tukeutumaan sinuun!
- Anonyymi
Mitä sä angstaat täällä? Omitko jotain itsellesi? Ei kannata, koska metsään menee.
- Anonyymi
Sokea ei yleensä näe eikä kuule vaikka viestiä on yritetty monella eri tavoin.
- Anonyymi
Sokealla voi olla äärimmilleen virittynyt kuuloaisti
- Anonyymi
Koulutuksenne?
- Anonyymi
Sulle ole kukaan ollut ilkeä. Kuvittelet vaan.
Näitä trolleja olen itsekin miettinyt että mistä ihmeestä ne keksii ne tekstit jokaisen ketjun kysymyksiin.minä yritin kysyä id johdosta neuvoja mutta ne opasti minut lataa uusimmat versiot Googlen talk person helpistä ja se oli aika kattava valikoima ja vaimo oli tyytyväinen kun sai kortin jossa luki että rakastan sinua ja hyvää hääpäivää
- Anonyymi
Smies
- Anonyymi
Älykääpiöitä riittää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354423- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402671Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542065- 41824
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693