Helvet tiin älykääpiö! Miten joku voikin aina olla niin ilkeä!
Painuppa kuule
11
74
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä hyvää näissä keskusteluissa sinun mielestäsi on? Voisin toki painua, mutta estyy. En tunnista sinua, juuri lainkaan. Mielenpistoksia vai mitä? n vain pysty tukeutumaan sinuun!
- Anonyymi
Mitä sä angstaat täällä? Omitko jotain itsellesi? Ei kannata, koska metsään menee.
- Anonyymi
Sokea ei yleensä näe eikä kuule vaikka viestiä on yritetty monella eri tavoin.
- Anonyymi
Sokealla voi olla äärimmilleen virittynyt kuuloaisti
- Anonyymi
Koulutuksenne?
- Anonyymi
Sulle ole kukaan ollut ilkeä. Kuvittelet vaan.
Näitä trolleja olen itsekin miettinyt että mistä ihmeestä ne keksii ne tekstit jokaisen ketjun kysymyksiin.minä yritin kysyä id johdosta neuvoja mutta ne opasti minut lataa uusimmat versiot Googlen talk person helpistä ja se oli aika kattava valikoima ja vaimo oli tyytyväinen kun sai kortin jossa luki että rakastan sinua ja hyvää hääpäivää
- Anonyymi
Smies
- Anonyymi
Älykääpiöitä riittää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372