Helvet tiin älykääpiö! Miten joku voikin aina olla niin ilkeä!
Vastaukset 11
- Anonyymi
Mitä hyvää näissä keskusteluissa sinun mielestäsi on? Voisin toki painua, mutta estyy. En tunnista sinua, juuri lainkaan. Mielenpistoksia vai mitä? n vain pysty tukeutumaan sinuun!
- Anonyymi
Mitä sä angstaat täällä? Omitko jotain itsellesi? Ei kannata, koska metsään menee.
- Anonyymi
Sokea ei yleensä näe eikä kuule vaikka viestiä on yritetty monella eri tavoin.
- Anonyymi
Sokealla voi olla äärimmilleen virittynyt kuuloaisti
- Anonyymi
Koulutuksenne?
- Anonyymi
Sulle ole kukaan ollut ilkeä. Kuvittelet vaan.
Näitä trolleja olen itsekin miettinyt että mistä ihmeestä ne keksii ne tekstit jokaisen ketjun kysymyksiin.minä yritin kysyä id johdosta neuvoja mutta ne opasti minut lataa uusimmat versiot Googlen talk person helpistä ja se oli aika kattava valikoima ja vaimo oli tyytyväinen kun sai kortin jossa luki että rakastan sinua ja hyvää hääpäivää
- Anonyymi
Smies
- Anonyymi
Älykääpiöitä riittää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀42875- 74812
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi17809Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R51724Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208671- 38539
- 43536
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39485- 47465
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37439