Linux Mint -asennus

Anonyymi

11

2144

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai Mint suomeksi halutaan, joten asennuksen jälkeen pitää päivittää kielituki
      Ja mediaa toistaeksi valitaan asennuksesssa suljetutkin codekit.

• Anonyymi

Ubuntu kysyy jo heti asennusvaiheessa että haluaako asentaa nämä suljetut kodekit...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ubuntu kysyy jo heti asennusvaiheessa että haluaako asentaa nämä suljetut kodekit...

Samoi kysyy Mint. Asentaminen on muistaakseni oletuksenakin.

• Anonyymi

Miten se kielituki päivitetään? Tuossa OEM-videolla käytettiin jotain USB-tikkua. Eli löytyykö ne kielipaketit netistä jostain ja voiko ne sieltä ladata USB-tikulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se kielituki päivitetään? Tuossa OEM-videolla käytettiin jotain USB-tikkua. Eli löytyykö ne kielipaketit netistä jostain ja voiko ne sieltä ladata USB-tikulle?

Kai tiedät mikä on "OEM" ?

• Anonyymi

OEM asentaa mintin toimintakykyyn vasta seuraavalla avauksella!

• Anonyymi

Eikös kaikki tee niin, järjestelmän asentamisen jälkeen pyydetään koneen uudelleen käynnistystä. Ja jos nyt käynnistät sen vaikka tikulta huomaat että tässä uudessa järjestelmässä ei vielä ole muuta kuin /home/ kansio. Ja käyttäjän omat kansiot puuttuu, ja nämä asentaa ja määrittelee käyttäjä itse. Tämä helpottaa koneen myyntiä järjestelmä valmiiksi asennettuna.

Näin se ainakin minulla meni, minulla ei ole Mintti, mutta eikö tuo liene kaikilla sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös kaikki tee niin, järjestelmän asentamisen jälkeen pyydetään koneen uudelleen käynnistystä. Ja jos nyt käynnistät sen vaikka tikulta huomaat että tässä uudessa järjestelmässä ei vielä ole muuta kuin /home/ kansio. Ja käyttäjän omat kansiot puuttuu, ja nämä asentaa ja määrittelee käyttäjä itse. Tämä helpottaa koneen myyntiä järjestelmä valmiiksi asennettuna.

Näin se ainakin minulla meni, minulla ei ole Mintti, mutta eikö tuo liene kaikilla sama.

Koneen uudelleen käynnistyksen jälkeen pitää asentaa kaikki saatavilla olevat päivitykset. Sen jälkeen voi asentaa itselleen tarpeelliset ohjelmat ohjelmistosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koneen uudelleen käynnistyksen jälkeen pitää asentaa kaikki saatavilla olevat päivitykset. Sen jälkeen voi asentaa itselleen tarpeelliset ohjelmat ohjelmistosta.

Ainakin koneessani päivitys nappula näkyy oikealla alapalkissa ja näyttää pikku kilveltä.

• Anonyymi

Näin on!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      289
      986
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      57
      789
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      62
      688
    4. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      681
    5. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      39
      648
    6. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      56
      611
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      42
      541
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      33
      536
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      487
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      485
    Aihe