Onko oulussa kysyntää askartelukaupalle kun itse askartelen ja kun oulussa ei ole mitään myymäliä enään ja marketti kaupoissa ei oo kummosii juttuja ystävän puolesta kysyn 😅 itse rakastan paikan päällä käydä mut en tiedä käykö muut
Ouluun askartelu kauppa
5
251
Vastaukset
- Anonyymi
Tietääkseni ei ole. Itsekin olen ajellut satoja kilometrejä Oulun sisällä etsien milloin mitäkin askartelutarviketta, mutta mitään ei löydy ehkä jotain harvinaista poikeustapausta lukuunottamatta. Eli sama tilanne kuin Neuvostoliitossa: Kauppojen hyllyt notkuvat tavaroista, joita kukaan ei halua ostaa. Niitä mitä ostettaisiin, ei ole, ei tule eikä tilatakaan.
- Anonyymi
No minkähän takia sieltä myymälä lopetettu jos aiemmin joskus ollut? Ei liene vaikea arvata että kysyntää ei ole ollut. Oletko Kärkkäisellä käynyt? Ainakin Jyväskylän myymälässä on erittäin hyvä osasto monenlaiseen askarteluun.
- Anonyymi
Ei ole Oulussa lopetettu kun ei ole koskaan ollutkaan. Muuta kyllä on lopetettu. Esimerkiksi 60 v sitten löytyi kaupoista haaraniittejä, Kenavasta ostin. Nyt ei löydy koko maasta. 30 v sitten löytyi kaupoista 5 mm A3 kokoista teknikkolehtiötä, vaan ei kauaa. Samoin valokuvan kiinnityskulmia, niitä keskikokoisia. 60 v sitten löytyi myös täysnailonisia urheilusukkia. Ostin neljät, enempään ei rahat silloin riittäneet. Kestivät 50 vuotta ennenkuin kuluivat puhki. Nykyiset lumppusukat kestää jopa kolmekin päivää!
0,5 mm permanent-kuitukyniä en ole enää vuosiin löytänyt. Jos tiedät mistä saa, niin kerro.
Kyllä! Ostin Kärkkäiseltä ledlampun, Kärvähti alle 2 tunnin käytön jälkeen. Ostin myös Tarmo -merkkisen koolauksen, sähköjohtojen yms tunnistimen. Ei sillä tee mitään, rahat meni hukkaan. Sama kokemus Bilteman vastaavasta. Hinnat kyllä ovat nousseet reilusti; kelvotonta kiinanpaskaa silti kaikki, mistä hyllyt notkuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Oulussa lopetettu kun ei ole koskaan ollutkaan. Muuta kyllä on lopetettu. Esimerkiksi 60 v sitten löytyi kaupoista haaraniittejä, Kenavasta ostin. Nyt ei löydy koko maasta. 30 v sitten löytyi kaupoista 5 mm A3 kokoista teknikkolehtiötä, vaan ei kauaa. Samoin valokuvan kiinnityskulmia, niitä keskikokoisia. 60 v sitten löytyi myös täysnailonisia urheilusukkia. Ostin neljät, enempään ei rahat silloin riittäneet. Kestivät 50 vuotta ennenkuin kuluivat puhki. Nykyiset lumppusukat kestää jopa kolmekin päivää!
0,5 mm permanent-kuitukyniä en ole enää vuosiin löytänyt. Jos tiedät mistä saa, niin kerro.
Kyllä! Ostin Kärkkäiseltä ledlampun, Kärvähti alle 2 tunnin käytön jälkeen. Ostin myös Tarmo -merkkisen koolauksen, sähköjohtojen yms tunnistimen. Ei sillä tee mitään, rahat meni hukkaan. Sama kokemus Bilteman vastaavasta. Hinnat kyllä ovat nousseet reilusti; kelvotonta kiinanpaskaa silti kaikki, mistä hyllyt notkuu.Aloituksesta kyllä saa sen käsityksen että siellä olisi kyseinen kauppa joskus ollut,,,,,,,,,,,,,
"Onko oulussa kysyntää askartelukaupalle kun itse askartelen ja kun oulussa ei ole mitään myymäliä enään".
Sinä taas vastauksessasi kyllä kaikkea muuta osaat tuossa luetella mutta et niitä askartelutarvikkeita mistä on kyse aloituksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksesta kyllä saa sen käsityksen että siellä olisi kyseinen kauppa joskus ollut,,,,,,,,,,,,,
"Onko oulussa kysyntää askartelukaupalle kun itse askartelen ja kun oulussa ei ole mitään myymäliä enään".
Sinä taas vastauksessasi kyllä kaikkea muuta osaat tuossa luetella mutta et niitä askartelutarvikkeita mistä on kyse aloituksessa.En kyllä aloituksesta keksinyt, mitä askartelutarvikkeita etsittiin. Tuskin Oulun kokoisessa kaupungissa tuollainen liike menestyisikään, jostakin muusta sen kauppiaan pitäisi leipänsä saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418