Löytyykö täältä SPR:n jäseniä? Missäpäin maata toimitte ja minkälaisissa ryhmissä?
Vastaukset 6
- Tuulia
Olen ollut kannatusjäsenenä lapsesta asti.
Sairauksieni vuoksi en ole missään toiminnassa mukana.
En ole pyrkinyt eikä ole pyydetty. maahanmuuttajien tukihenkilönä.
Taukoa on vain ollut tässä..- Emmi
Heips!
Olen ollut useita vuosia SPR:n jäsen ja muuttanut osastoa muuttaessani.
Tällä hetkellä toimin ensiapuryhmässä ja osaston hallituksessa. Ryhmässä on jäseniä useita kymmeniä ja aktiivisia viikottaisissa illoissa kävijöitä on reilu parikymmentä.
SPR:n sivuilta saat yhteystiedot lähimmästä osastosta ja sen toiminnasta. Ota aktiivisesti yhteyttä jos kiinnostaa toiminta!! - Nimetön
Helsingissä noin 12 vuotta mukana. Lähinnä ea-toiminta ja osaston hallituksessa mukana. Harrastuksen kautta olen saanut paljon hyviä ystäviä. Sekä pääsyt kokemaan ja näkemään paljon erilaisia tapahtumia vuosien varrella.
Hauskaa kesää kaikkille näillä sivuilla oleville. - Daaliska
Mä oon mukana SPR:n toiminnassa SPR:n jäsenenä, sekä olen myös ensiapuryhmän jäsen.
- jpntar1
päihteitten parissa. Toimin koulujen kanssa yhteistyössä, ja vedän eril. piirejä tällä saralla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561