Löytyykö täältä SPR:n jäseniä? Missäpäin maata toimitte ja minkälaisissa ryhmissä?
SPR JÄSENIÄ??
6
784
Vastaukset
- Tuulia
Olen ollut kannatusjäsenenä lapsesta asti.
Sairauksieni vuoksi en ole missään toiminnassa mukana.
En ole pyrkinyt eikä ole pyydetty. maahanmuuttajien tukihenkilönä.
Taukoa on vain ollut tässä..- Emmi
Heips!
Olen ollut useita vuosia SPR:n jäsen ja muuttanut osastoa muuttaessani.
Tällä hetkellä toimin ensiapuryhmässä ja osaston hallituksessa. Ryhmässä on jäseniä useita kymmeniä ja aktiivisia viikottaisissa illoissa kävijöitä on reilu parikymmentä.
SPR:n sivuilta saat yhteystiedot lähimmästä osastosta ja sen toiminnasta. Ota aktiivisesti yhteyttä jos kiinnostaa toiminta!! - Nimetön
Helsingissä noin 12 vuotta mukana. Lähinnä ea-toiminta ja osaston hallituksessa mukana. Harrastuksen kautta olen saanut paljon hyviä ystäviä. Sekä pääsyt kokemaan ja näkemään paljon erilaisia tapahtumia vuosien varrella.
Hauskaa kesää kaikkille näillä sivuilla oleville. - Daaliska
Mä oon mukana SPR:n toiminnassa SPR:n jäsenenä, sekä olen myös ensiapuryhmän jäsen.
- jpntar1
päihteitten parissa. Toimin koulujen kanssa yhteistyössä, ja vedän eril. piirejä tällä saralla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1312727Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262724- 1531450
- 2051445
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101351- 941311
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,551133Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141084Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111009- 68988