Windows ei ole käyttöjärjestelmä

Anonyymi

Vaan se on vain käyttöympäristö, koska siinä saa pääkäyttäjän oikeudet vain yhdellä klikkauksella, mikä ei ole oikean käyttöjärjestelmän toimintatapa.

28

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikä se ole muutenkaan, koska Microsoft pytyy sitä etähallitseen täydellisesti.
      Se on pääte.

      • Anonyymi

        Ja todella huono sellainen,, Windows-päivitykset ovat viime aikoina kunnostautuneet toden teolla tietokoneiden jumittamisen suhteen. Valitettavasti jakelussa on taas yksi ”jumipäivitys”.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvä ja osuva kuvaus itse asiassa...


      • Anonyymi

        WINDOWS ON PASKAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja todella huono sellainen,, Windows-päivitykset ovat viime aikoina kunnostautuneet toden teolla tietokoneiden jumittamisen suhteen. Valitettavasti jakelussa on taas yksi ”jumipäivitys”.

        W10 saastuu!


      • Anonyymi

        MS on pääkäyttäjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WINDOWS ON PASKAA.

        Vakoilija se on, haittaohjelma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja todella huono sellainen,, Windows-päivitykset ovat viime aikoina kunnostautuneet toden teolla tietokoneiden jumittamisen suhteen. Valitettavasti jakelussa on taas yksi ”jumipäivitys”.

        Todella surkea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WINDOWS ON PASKAA.

        NIIN ON! Windows - Huomisen ongelmat jo tänään!


      • Anonyymi

        Oi joi poistin windowsin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WINDOWS ON PASKAA.

        Huomattu. Siksi vaihdoin ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ubuntuun.


      • Anonyymi

        Microsft päätti että niissä akkua ei ladata kuin 50% täyteen, jotta se kestäisi takuuajan.
        Näyttö välkyttäviä surffaseita kun serlavat on täynnä ja ne on liimmattuja kiinni joten korjaus on siististi käytönnössä mahdotonta!


      • Anonyymi

        Windows on haitake!


      • Anonyymi

        Windows on haitake!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WINDOWS ON PASKAA.

        Nyt on hyvin sanottu!


      • Anonyymi

        Heti pois Bioksesta HT asetus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WINDOWS ON PASKAA.

        NO SITÄ SE ON!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja todella huono sellainen,, Windows-päivitykset ovat viime aikoina kunnostautuneet toden teolla tietokoneiden jumittamisen suhteen. Valitettavasti jakelussa on taas yksi ”jumipäivitys”.

        On windows ongelma, ei jakkara ongelmaa.


      • Anonyymi

        Täällä vähätellään W10 vakoilua


      • Anonyymi

        Onneton kurttaus!


      • Anonyymi

        Pilviwinkura? Windows on täysin ala-arvoinen kuratuote. 200 eurolla saa koneeseen vakoilevan ja hitaan tehosyöpön. Ilmainen Mintti tai Ubuntu pesee winkuran mennnen tullen nopeudessa, ja käytettävyydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvä ja osuva kuvaus itse asiassa...

        Avaus on asiaa!


    • Anonyymi

      "siinä saa pääkäyttäjän oikeudet vain yhdellä klikkauksella"

      Se riippuu täysin miten on käyttöoikeudet asetettu. Ajan konettani taviksena ja jv-tili on erikseen. Jos pitää tehdä jotakin jv-oikeuksin niin sitten annan salasanan jonka olen itse asettanut. Tarvittaessa voin asettaa itsenikin jv:ksi. Toisin on isommat organisaatiot, niissä ei takuuvarmasti pääse jv:ksi yhdellä klikkauksella.

      • Anonyymi

        Tein juuri tämän lasten tietokoneisiin, jonka jälkeen pelit lakkasivat toimimasta kun ei ollut pääkäyttäjän oikeuksia...


    • Anonyymi

      Windows on haitake!

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe