ja otan sut miehen saman peiton alle haaveissa (taas kerran). Pidä ittes mun kultana kulta :)
Meen nukkumaan
17
<50
Vastaukset
Aika ihana viesti jollekkin..............
<3- Anonyymi
Vain teot ovat ihania, ei pelkkä sananhelinä!!!
- Anonyymi
Minä pidän itseni ainoani (n) kultana vaikka en ole mikään tai kukaan. Olisin aivan ymmälläni jos hän rakastaisi tämänmoista miestä.
- Anonyymi
Mun pitäisi sulle kertoa miten rakastan, jos hän olisit. Sitten et olisi enää ymmälläsi. Kauniita unia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pitäisi sulle kertoa miten rakastan, jos hän olisit. Sitten et olisi enää ymmälläsi. Kauniita unia.
Kauniita unia. Sitten vasta olisinkin ymmälläni. Koko loppuelämäni kysyisin sinulta "miksi" ja joutuisit selittämään asian minulle useita kertoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniita unia. Sitten vasta olisinkin ymmälläni. Koko loppuelämäni kysyisin sinulta "miksi" ja joutuisit selittämään asian minulle useita kertoja.
Se olisi ihanaa. Tuota toivonkin.
- Anonyymi
Siit on 15vtta..
Silti sun persees..- Anonyymi
No ei tod ole. En edes muista ketään 15v takaa.
- Anonyymi
Nainen sut kullitan. Kyllä kullitan 😊
- Anonyymi
Yksi voisi niin tehdäkin mun puolesta.
- Anonyymi
Joo, pidetään kaikki ittemme kultaisina ja omista kullista kiinni. Öitä.
- Anonyymi
Hyvää yötä.
Oma peittoni on ollut virattomana jo kuukauden päivät kun on ollut niin "ihanat" säät. Karsein kesäsää pariin vuoteen, tulispa lumeton talvi kun se on tätä käristyskupolia miellyttävämpi mulle. Lumeton talvi on paras.- Anonyymi
Voisin auttaa sua viilentymään. Lumeton talvi on tooosi tylsä. Ei kiitos :)
- Anonyymi
En pidä itteäni kenenkään kultana, joka ei oikeasti pidä mitään yhteyttä, eikä ole minusta millään tapaa kiinnostunut.
- Anonyymi
Monella se oma kulta löytyy omasta takaa
- Anonyymi
Niinpä, mutta sellaiset tuskin tätä aloitusta klikkasi aukikaan.
- Anonyymi
Panen kavereita, kiirettä pitää :*(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau425915Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens353668Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html603518Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5073043Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2312220Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582090- 522042
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301697Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61371- 781333