Meen nukkumaan

Anonyymi

ja otan sut miehen saman peiton alle haaveissa (taas kerran). Pidä ittes mun kultana kulta :)

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika ihana viesti jollekkin..............
      <3

• Anonyymi

Vain teot ovat ihania, ei pelkkä sananhelinä!!!

• Anonyymi

Minä pidän itseni ainoani (n) kultana vaikka en ole mikään tai kukaan. Olisin aivan ymmälläni jos hän rakastaisi tämänmoista miestä.

• Anonyymi

Mun pitäisi sulle kertoa miten rakastan, jos hän olisit. Sitten et olisi enää ymmälläsi. Kauniita unia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun pitäisi sulle kertoa miten rakastan, jos hän olisit. Sitten et olisi enää ymmälläsi. Kauniita unia.

Kauniita unia. Sitten vasta olisinkin ymmälläni. Koko loppuelämäni kysyisin sinulta "miksi" ja joutuisit selittämään asian minulle useita kertoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniita unia. Sitten vasta olisinkin ymmälläni. Koko loppuelämäni kysyisin sinulta "miksi" ja joutuisit selittämään asian minulle useita kertoja.

Se olisi ihanaa. Tuota toivonkin.

• Anonyymi

Siit on 15vtta..
      Silti sun persees..

• Anonyymi

No ei tod ole. En edes muista ketään 15v takaa.

• Anonyymi

Nainen sut kullitan. Kyllä kullitan 😊

• Anonyymi

Yksi voisi niin tehdäkin mun puolesta.

• Anonyymi

Joo, pidetään kaikki ittemme kultaisina ja omista kullista kiinni. Öitä.

• Anonyymi

Hyvää yötä.
      Oma peittoni on ollut virattomana jo kuukauden päivät kun on ollut niin "ihanat" säät. Karsein kesäsää pariin vuoteen, tulispa lumeton talvi kun se on tätä käristyskupolia miellyttävämpi mulle. Lumeton talvi on paras.

• Anonyymi

Voisin auttaa sua viilentymään. Lumeton talvi on tooosi tylsä. Ei kiitos :)

• Anonyymi

En pidä itteäni kenenkään kultana, joka ei oikeasti pidä mitään yhteyttä, eikä ole minusta millään tapaa kiinnostunut.

• Anonyymi

Monella se oma kulta löytyy omasta takaa

• Anonyymi

Niinpä, mutta sellaiset tuskin tätä aloitusta klikkasi aukikaan.

• Anonyymi

Panen kavereita, kiirettä pitää :*(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      42
      5915
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      35
      3668
    3. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      60
      3518
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      507
      3043
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      231
      2220
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      158
      2090
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      52
      2042
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1697
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1371
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1333
    Aihe