Jos julistettaisiin äänestys sodan jälkeisen Suomen raukkamaisimmasta rikoksesta, niin todennäköisesti eniten ääniä saisi Ilpo Larhan tekemä palkkamurha Espoon Jollaksessa huhtikuussa 1992. Larha ampui sänkyyn raajarikon vanhuksen. Mutta ei tämä paljon jäisi häviölle:
Kaksi miestä ryösti pyörätuolia käyttävän miehen keskiviikkona Kemissä. Näin kertoo STT torstaina 21.4. uutisessaan, ja jatkaa: Ryöstö tapahtui Ritikan kaupunginosassa iltapäivällä kello kahden aikaan. Miehet olivat menneet puoliväkisin invalidin asuntoon, josta he aseella uhaten anastivat rahaa, luottokortteja ja passin.
Reima Luukkanen
Vaasa
Ennätys tämäkin
reiluu
1
973
Vastaukset
- Josef Mengele
Demari hallitus on minusta isompi rikos ainakin niinkuin halosen valinta pressaksi täyttyy vähintäänkin rikos ihmisyyttä vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62879
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698