Huomioikaa pitkähkö musta auto. Tähän mennessä olen nähnyt sen pysäköitynä parkkipaikalle siihen nurkkaan, joka pukukoppien ja laiturin lähellä.
Menin tänään aikaisin aamulla. Siinä se auto oli. Ei ketään uimassa eikä maallakaan. Otin ensin kuvia. Auto pysyi paikallaan. Meninkin autooni ratin taakse, en ottanut sieltä uimakassia. Ja kas, musta autokin käynnisti ja liikahti. Nousin autostani ja menin katsomaan mikä/kuka siellä on ratissa. Kysyin ensin suoraan, oletko täällä kyttäämässä minua.
En ollut vielä yön jäljiltä terävimmilläni, En saanut selville, oliko salkkeri vai pervo vai molempia.
YKSLAMMILLA UIMASSA KÄYVÄT (NAISET)
16
1079
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä kun leviää puskaradioon, tuskin enää uskaltaa autoaan siihen kohtaan parkkeerata.
- Anonyymi
Kerroin tämän tapahtuman yhdelle hellariukolle. Eiköhön levitys ole varma, ellei ole heikäläisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin tämän tapahtuman yhdelle hellariukolle. Eiköhön levitys ole varma, ellei ole heikäläisiä.
Oli hoikka. Rakenteeltaan naama muistutti Salattujen elämien Sievisen Severiä. Hyvin lyhyt ja pieni nenä, "olemattomat" silmät, pitkä naama,leveä leuka ja suun ilmeet kuin Severillä.
(Nyt täytyy ottaa huomioon, että minua on voitu manipuloida "näkemään näin"). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli hoikka. Rakenteeltaan naama muistutti Salattujen elämien Sievisen Severiä. Hyvin lyhyt ja pieni nenä, "olemattomat" silmät, pitkä naama,leveä leuka ja suun ilmeet kuin Severillä.
(Nyt täytyy ottaa huomioon, että minua on voitu manipuloida "näkemään näin").Taasko julkkis näyttelijä asialla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Nyt täytyy ottaa huomioon, että minua on voitu manipuloida "näkemään näin").Jos se oli tirkistelijä niin olisit onnellinen että sua joku suostuu katsomaan😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se oli tirkistelijä niin olisit onnellinen että sua joku suostuu katsomaan😏
Ei tirkistellyt minua. Olin koko ajan vaatteet päällä. Hääti minua pois. En kertonut häneen liittyen kuin osan, kun jos kertoisin, joutuisin kertomaan sillä lätäköllä tapahtuneista stalkkauksista enemmänkin.
Avantouimareita voi sitten vielä tirkistellä. Neuvokaa menemään uimahalliin. Kuulemma siellä käy kuulemma paljon miehiä ihan vain voidakseen katsella. Kertoi eräs setä.
- Anonyymi
Kyttää se miehiäki
- Anonyymi
SE on se hullu näyttelijä
- Anonyymi
Eiköhän uimarinaiset tunnista jo autosta tyypin.
- Anonyymi
Minä en mene enää sinne.
On stalkattu, mutta kun joka paikassa stalkataan, en ole välittänyt.
Minä en tee mitään, mutta pitäisikö jonkun vihjaista poliisille. - Anonyymi
Siellä siihen aikaan samalla tavalla ajattelevia naisia ja tämä "Severi" nyt sattuu tietämään sen. Ihan vapaaehtoista "uimista".
- Anonyymi
Sinne vaan samoin ajattelevat hyvävartaloiset naiset, jotka tykkää, että katsellaan. Siellä on yksi, joka tykkää tuijottaa. En muista kellon aikaa, mutta melko aikaisin.
- Anonyymi
Joskus ennen kolmilampi oli kuuluisa siitä, että sinne mentiin rantapusikoihin naimaan. Ajalin kerran uteliaana sinne ja kyllä jotakin jouduin todistamaan
- Anonyymi
Kyllä siellä naidaan vieläkin. Seuran puolen pukukopissa on muistona sinne jättämäni skordari. Varattu tyttö sai kunnon kyydit.
- Anonyymi
Onko tämä Ykslampi hellareiden suosima/omima alue?
- Anonyymi
Kyseessäkö Riihimäen hullu näyttelijä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389