Oisko kesyrottien hankinta virhe?

Anonyymi

Haluaisin kesyrotan, mutten tiedä olisiko se virhe. Virhe, koska minulla on jo kissa. Kissani on todella ihana ja hellyttävä ja sosiaalinen. Epäilen ettei kissani söisi rottia, mutta mietin saako kissa tarpeeksi huomiota. Olen kyllä tutkinut tietoa rotista. Kysyn pari kysymystä liittyen tähän aiheeseen.
1. Saako sosiaallinen kissa ja rotat tarpeeksi huomiota?
2. Rotat tulisivat huoneeseeni, joten pitävätkö ne öisin ääntä?
3. Ovatko rotat päivisin hereillä?
4. Riittääkö, jos rotan häkin putsaa 2 kertaa viikossa? Eikai häkki ala haista?
5. Eikai kissa loukkaanu ( henkisesti) jos ottaisin rotat? Kai se johtuu kissasta mut silti.
6. Oisko rottien osto virhe?
Kiitos jo ennakkon vastauksista🙃! Jos jollakulla on kokemuksia niin kertokaa pliis.

1

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1. rotat tarvitsee olla vapaana jokapäivä n. 2h joten kannattaa itse miettiä pystyykö antamaan tarpeeksi huomiota rotille ja kissalle.
      2. mulla on itelläni 3 poika rottaa ja kyllä ne ny yöllä jotai ääntä pitäö joskus enemmän ja joskus vähemmän mutta kyllä minö unta saan enkä yleensä herää siihen.
      3.ovat yleensä mutta yöllä ja illalla ovat virkeimpänä
      4. itse puhistan hökin tasot joka päivä ja noin pari kertaa tai kerran viikossa koko häkin.
      5 en tunne kissaas mutta kyllö mun koira näytti vähä loukkaantuvan ku ei saa enää kaikkee huomioo.
      6. riippuu pystytkö hoitamaan ja mieti että jos hankit kunnon häkin noin 100-400€ ja 2 rottaa 60€ häkin tavarat vaikka nyt 150€ et ne ei oo iha halpoja lemmikkejä eikä myöskään helppoja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      73
      1177
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      668
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      616
    Aihe