Oisko kesyrottien hankinta virhe?

Anonyymi

Haluaisin kesyrotan, mutten tiedä olisiko se virhe. Virhe, koska minulla on jo kissa. Kissani on todella ihana ja hellyttävä ja sosiaalinen. Epäilen ettei kissani söisi rottia, mutta mietin saako kissa tarpeeksi huomiota. Olen kyllä tutkinut tietoa rotista. Kysyn pari kysymystä liittyen tähän aiheeseen.
1. Saako sosiaallinen kissa ja rotat tarpeeksi huomiota?
2. Rotat tulisivat huoneeseeni, joten pitävätkö ne öisin ääntä?
3. Ovatko rotat päivisin hereillä?
4. Riittääkö, jos rotan häkin putsaa 2 kertaa viikossa? Eikai häkki ala haista?
5. Eikai kissa loukkaanu ( henkisesti) jos ottaisin rotat? Kai se johtuu kissasta mut silti.
6. Oisko rottien osto virhe?
Kiitos jo ennakkon vastauksista🙃! Jos jollakulla on kokemuksia niin kertokaa pliis.

1

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1. rotat tarvitsee olla vapaana jokapäivä n. 2h joten kannattaa itse miettiä pystyykö antamaan tarpeeksi huomiota rotille ja kissalle.
      2. mulla on itelläni 3 poika rottaa ja kyllä ne ny yöllä jotai ääntä pitäö joskus enemmän ja joskus vähemmän mutta kyllä minö unta saan enkä yleensä herää siihen.
      3.ovat yleensä mutta yöllä ja illalla ovat virkeimpänä
      4. itse puhistan hökin tasot joka päivä ja noin pari kertaa tai kerran viikossa koko häkin.
      5 en tunne kissaas mutta kyllö mun koira näytti vähä loukkaantuvan ku ei saa enää kaikkee huomioo.
      6. riippuu pystytkö hoitamaan ja mieti että jos hankit kunnon häkin noin 100-400€ ja 2 rottaa 60€ häkin tavarat vaikka nyt 150€ et ne ei oo iha halpoja lemmikkejä eikä myöskään helppoja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      185
      11657
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8164
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6106
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5056
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      37
      4830
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      41
      4428
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      107
      4323
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      111
      3761
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80