Haluaisin kesyrotan, mutten tiedä olisiko se virhe. Virhe, koska minulla on jo kissa. Kissani on todella ihana ja hellyttävä ja sosiaalinen. Epäilen ettei kissani söisi rottia, mutta mietin saako kissa tarpeeksi huomiota. Olen kyllä tutkinut tietoa rotista. Kysyn pari kysymystä liittyen tähän aiheeseen.
1. Saako sosiaallinen kissa ja rotat tarpeeksi huomiota?
2. Rotat tulisivat huoneeseeni, joten pitävätkö ne öisin ääntä?
3. Ovatko rotat päivisin hereillä?
4. Riittääkö, jos rotan häkin putsaa 2 kertaa viikossa? Eikai häkki ala haista?
5. Eikai kissa loukkaanu ( henkisesti) jos ottaisin rotat? Kai se johtuu kissasta mut silti.
6. Oisko rottien osto virhe?
Kiitos jo ennakkon vastauksista🙃! Jos jollakulla on kokemuksia niin kertokaa pliis.
Oisko kesyrottien hankinta virhe?
1
267
Vastaukset 1
- Anonyymi
1. rotat tarvitsee olla vapaana jokapäivä n. 2h joten kannattaa itse miettiä pystyykö antamaan tarpeeksi huomiota rotille ja kissalle.
2. mulla on itelläni 3 poika rottaa ja kyllä ne ny yöllä jotai ääntä pitäö joskus enemmän ja joskus vähemmän mutta kyllä minö unta saan enkä yleensä herää siihen.
3.ovat yleensä mutta yöllä ja illalla ovat virkeimpänä
4. itse puhistan hökin tasot joka päivä ja noin pari kertaa tai kerran viikossa koko häkin.
5 en tunne kissaas mutta kyllö mun koira näytti vähä loukkaantuvan ku ei saa enää kaikkee huomioo.
6. riippuu pystytkö hoitamaan ja mieti että jos hankit kunnon häkin noin 100-400€ ja 2 rottaa 60€ häkin tavarat vaikka nyt 150€ et ne ei oo iha halpoja lemmikkejä eikä myöskään helppoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.882737Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442293Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391113- 35958
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153839Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58690Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi76452 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk40568- 21545
- 35543