Moro!
Olisiko joku niin ystävällinen, että vastaisi seuraaviin kysymyksiin, mikäli tietoa vain on.
1. Kartan perusteella Värtahamnista (Siljan satama) kävelymatkaa on keskustaan 3-4 kilometriä. Onko mahdoton matka kävellä ja meneekö keskustaan sopivasti kävelyteitä?
2. Keskustan parhaat ruokapaikat hinta- laatusuhteeltaan? Netistä löysin jonkun edullisen kebab paikan, onko mitään hyviä lounastavintoloita tai muita hyviä tipsejä suht nuorille ihmisille ruokapaikaksi?
3. Parhaat tavaratalot? Hamngatanilla ja Drottningsgatanilla on kuulemma hyviä paikkoja, missä kannattaa ehdottomasti käydä?
4. Laiva takaisin lähtee kello 17.00 paikallista aikaa. Onko tietoa, pääseekö laivaan koska tahansa takaisin ja milloin viimeistään pitäisi olla back?
5. Muita hyviä tipsejä Ruotsissa, mitä voisi käydä katsastamassa päivän aikana?
Kiitokset jo etukäteen!
- Adam
Nyt tietoa tarvitaan
7
1369
Vastaukset
- Vastauksia
Osaan kysymyksistäsi vastauksia:
1. Olen usein kävellyt Värtanista keskustaan ja toisinpäin, ei siis mahdoton kävellä ja kartasta voi katsoa sopivan reitin, on kävelyteitä.
3. NK ja Åhlens keskustassa ovat perinteiset. Nyt kun kaikki samat kaupat ovat Suomessakin, ei tuo Tukholma ole enää mitenkään erityisen houkutteleva ostospaikka...
4. Laivaan pääsee milloin vain takaisin.
5. Keskustassa Sergelin torilla "alakerrassa" oleva Designtorget on ihana paikka. Voisin ostaa koko kaupan tyhjäksi (riippuu tietysti millaisesta tykkää mutta minulle tuo on ykköspaikka).- laivalla
Laivalle ei todellakaan pääse koska vaan takaisin. Esim. siljalla ainoastaan silja serenade ja symphony seisovat koko päivän satamassa ja niihin pääsee takaisin koska vaan.muut laivat eivät odottele satamassa vaan jos laiva lähtee klo 17 pääset sinne noin klo 16-16.30! nih.ja ehkä kannattais kysyy myös laivayhtiöltä lippua ostaessa eikä kysellä täällä typeriä.nih.
t: laivatyöntekijä - Adam
laivalla kirjoitti:
Laivalle ei todellakaan pääse koska vaan takaisin. Esim. siljalla ainoastaan silja serenade ja symphony seisovat koko päivän satamassa ja niihin pääsee takaisin koska vaan.muut laivat eivät odottele satamassa vaan jos laiva lähtee klo 17 pääset sinne noin klo 16-16.30! nih.ja ehkä kannattais kysyy myös laivayhtiöltä lippua ostaessa eikä kysellä täällä typeriä.nih.
t: laivatyöntekijäTervehdys typerys,
Mikä sinä olet arvostelemaan, mitä minä täällä kyselen? Eikö tämä paikka ole juuri sitä varten, että täällä kysymyksiä esitetään? Jos olen saanut lahjakortin, ja aion sen käyttää, niin kysyn täällä mitä parhaaksi näen. Täällä saan esittää kyymykseni ilmaiseksi, laivayhtiöön soittamalla joutuisin sitä jotain maksamaan :) Niin että kukahan se typerä tässä nyt onkaan?
Erikoinen suhtautuminen laivatyöntekijältä...toivottavasti et ole töissä Symhonylla! - laiva
Adam kirjoitti:
Tervehdys typerys,
Mikä sinä olet arvostelemaan, mitä minä täällä kyselen? Eikö tämä paikka ole juuri sitä varten, että täällä kysymyksiä esitetään? Jos olen saanut lahjakortin, ja aion sen käyttää, niin kysyn täällä mitä parhaaksi näen. Täällä saan esittää kyymykseni ilmaiseksi, laivayhtiöön soittamalla joutuisin sitä jotain maksamaan :) Niin että kukahan se typerä tässä nyt onkaan?
Erikoinen suhtautuminen laivatyöntekijältä...toivottavasti et ole töissä Symhonylla!en ole töissä symhonyllä, en ole sellasesta laivasta kuullutkaan..taitaa olla juu hieno lahjakortti...
- puhtaat valkeat lakanat
laiva kirjoitti:
en ole töissä symhonyllä, en ole sellasesta laivasta kuullutkaan..taitaa olla juu hieno lahjakortti...
Terveisiä perseestä!
Täällä se laivatyöntekijä nostaa oman ammattikuntansa imagoa. Mokomakin pilkunviilaaja. nih.
Edam - Häh??
Adam kirjoitti:
Tervehdys typerys,
Erikoinen suhtautuminen laivatyöntekijältä...toivottavasti et ole töissä Symhonylla!Must sun ei kannata tulla tänne arvostelee toisten kysymyksii..Esim jos sun mielestä täältä ei kannata kysyy mitää, Ni miks VITUSSA itse olet täällä PELLE!! Voisit vaikka mennä kotiin haukkumaan itseäsi peilin eteen!! Pelle!! Eikö suo hävetä tulla ees enää tänne ku kaikki on sanonut pitkät sulle! LOpeta toi ja kasva aikuiseks!! Ja miks täältä ei sais kysyä, tähän on silleen ilmastaki, ainaki jos kirjastossa käy.. Ja mitä järkeä soittaa sinne kun täällä on kokeneita ihmisiä, jotka vasrmasti osaavat ja haluavat auttaa apua tarvitsevia! :):)
- verkkofan
Sillan yli vanhaan kaupunkiin kannattaa kävellä, seillä ovat viihtyneet sekä nuoret että vanhat. Koko paikka on kivoja putiikkeja täynnä, muutamia mukavia ruokapaikkojakin on. Lounasaikaan melkein kaikissa ravintoloissaa on lounastarjouksia. Yleensä lounastarjoilu loppuu klo 14.oo, viimeistään klo 16.00. Jos ei sopivan hintaista löydy, niin esim Åhlensin ravintolassa on minusta aina ollut hyvä ruoka joka on ollut hintansa väärtti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020