Olen hankkimassa uutta tietokonetta ja siihem pitäisi asentaa uudestaan steam ja siihen asentamat pelit.
Ensin pitää varmasti asentaa itse steam-ohjelma mutta sen jälkeen en tiedä että mitä pitää tehdä jotta pystyisin pelaamaan ostamania pelejä. Ne kaikki pitäisi toimia myös w10:ssä. Olen yrittänyt etsiä ohjeita mutta en ole niitä löytänyt.
Voisiko joku auttaa tässä asiassa?
Steamin asentaminen uuteen tietokoneeseen?
3
154
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjaudu sinne Steamiin. Siellä näät kirjastosi jossa voit asentaa ne pelit.
- Anonyymi
1. Asenna Steam uudelle koneelle
2. Kirjaudu käyttäjätunnuksella ja salasanalla Steamiin
3. Steam lähettää puhelimeen varmistuskoodin
4. Syötä koodi Steamiin
5. Näet pelikirjastosi, ja voit asentaa haluamasi pelit - Anonyymi
Varmuuskopioi kaikki Steam -pelihakemistot ja Steam -kansio paikasta c:\program files, ja sitten ensin kopioit tuon Steam -kansion ensin takaisin c:\program files -kansioon, ja sitten asenna Steam uudelleen. Sitten tee steam-library jollekin asemalle, ja sulje Steam client kokonaan, ja kopioi takaisin Steam -pelihakemistot. Sitten käynnistä Steam uudelleen, ja katoso sieltä kirjastosta, niin kaikki pelit pitäisi olla takaisin ja käytettävissä, ja aja niille se eheystarkistus (verify) tarkistaaksesi että kaikki on kunnossa; voi nimittäin olla että Steam haluaa asentaa joitain yhteensopivuuskirjastoja.
Näin menetellen ei tarvitse jokaista peliä ladata ja asentaa ihan kokonaan uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33732670
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?622568Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien762025- 2071777
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1681678- 531501
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.981267- 1221068
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031031Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin31984