Olen hankkimassa uutta tietokonetta ja siihem pitäisi asentaa uudestaan steam ja siihen asentamat pelit.
Ensin pitää varmasti asentaa itse steam-ohjelma mutta sen jälkeen en tiedä että mitä pitää tehdä jotta pystyisin pelaamaan ostamania pelejä. Ne kaikki pitäisi toimia myös w10:ssä. Olen yrittänyt etsiä ohjeita mutta en ole niitä löytänyt.
Voisiko joku auttaa tässä asiassa?
Steamin asentaminen uuteen tietokoneeseen?
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjaudu sinne Steamiin. Siellä näät kirjastosi jossa voit asentaa ne pelit.
- Anonyymi
1. Asenna Steam uudelle koneelle
2. Kirjaudu käyttäjätunnuksella ja salasanalla Steamiin
3. Steam lähettää puhelimeen varmistuskoodin
4. Syötä koodi Steamiin
5. Näet pelikirjastosi, ja voit asentaa haluamasi pelit - Anonyymi
Varmuuskopioi kaikki Steam -pelihakemistot ja Steam -kansio paikasta c:\program files, ja sitten ensin kopioit tuon Steam -kansion ensin takaisin c:\program files -kansioon, ja sitten asenna Steam uudelleen. Sitten tee steam-library jollekin asemalle, ja sulje Steam client kokonaan, ja kopioi takaisin Steam -pelihakemistot. Sitten käynnistä Steam uudelleen, ja katoso sieltä kirjastosta, niin kaikki pelit pitäisi olla takaisin ja käytettävissä, ja aja niille se eheystarkistus (verify) tarkistaaksesi että kaikki on kunnossa; voi nimittäin olla että Steam haluaa asentaa joitain yhteensopivuuskirjastoja.
Näin menetellen ei tarvitse jokaista peliä ladata ja asentaa ihan kokonaan uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205