Lämmin karkas, tosi ikävää😭
Haaleeta päivää kun ei ole muuta tarjota.
Naiselle, täältä jostain mies
Kesä on sitten ohi
24
64
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki on ohi
- Anonyymi
Miten niin? Miksi teet näin? Miksi sanot noin kun tiedät että olen täällä ja odotan vain sinua? Mikä sinulla on? Anna minun auttaa sinua. Mitä niin pahaa on tapahtunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin? Miksi teet näin? Miksi sanot noin kun tiedät että olen täällä ja odotan vain sinua? Mikä sinulla on? Anna minun auttaa sinua. Mitä niin pahaa on tapahtunut?
Kenelle kirjoitat, aloittaja? En ole tuo aiempi kommentoija, mutta jos olet hän, niin en ajattele tuolla tavalla kuin aiempi kommentoija, mutta haluaisin silti kirjoittaa sinulle. Ja tuohon aloitukseen: Minullekin tuli tänään jotenkin haikea olo, kun tänään ei ollutkaan enää niin lämmin. Olen tykännyt lämmöstä ja auringosta siitäkin huolimatta, että kotonani ei juurikaan vaihdu ilma ja olen ollut välillä aamuisin hiestä märkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kirjoitat, aloittaja? En ole tuo aiempi kommentoija, mutta jos olet hän, niin en ajattele tuolla tavalla kuin aiempi kommentoija, mutta haluaisin silti kirjoittaa sinulle. Ja tuohon aloitukseen: Minullekin tuli tänään jotenkin haikea olo, kun tänään ei ollutkaan enää niin lämmin. Olen tykännyt lämmöstä ja auringosta siitäkin huolimatta, että kotonani ei juurikaan vaihdu ilma ja olen ollut välillä aamuisin hiestä märkä.
Liittyy siis omiin aika rajuihin pelkoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kirjoitat, aloittaja? En ole tuo aiempi kommentoija, mutta jos olet hän, niin en ajattele tuolla tavalla kuin aiempi kommentoija, mutta haluaisin silti kirjoittaa sinulle. Ja tuohon aloitukseen: Minullekin tuli tänään jotenkin haikea olo, kun tänään ei ollutkaan enää niin lämmin. Olen tykännyt lämmöstä ja auringosta siitäkin huolimatta, että kotonani ei juurikaan vaihdu ilma ja olen ollut välillä aamuisin hiestä märkä.
En kirjoita nyt oikein kenellekkään tietylle naishenkilölle.
Minä ainakin pidän lämmöstä, ei minullakaan ole mitään ilmalämpöpumppua jolla voisi ilmaa jäähdyttää, elikkä yöt olivat tuskallisia ja hikisiä. Mutta nautin lämmöstä. Kyllä sitä taas tulevana talvena saa tämänkin edestä palella, kylmää mä vihaan.
- Anonyymi
Syksy saa, mutta sinä et, ainakaan minulta. 😌
Hyvä ettei porota taivaan täydeltä.
- Anonyymi
Nii on :)
- Anonyymi
Ei ole yhtään ikävä niitä 30 asteen helteitä. Hyvä kun vähän viilenee, niin saa nukuttuakin paremmin.
Ainakin omalle paikkakunnalle ennustetaan reilun viikon päähän taas 29 astetta. Sen näkee sitten lähempänä, pitääkö ennusteet paikkansa vai ei.
- Anonyymi
Niin no ilmaa ei voi valita. Et valinnut nähdä minuakaan..🤭
- Anonyymi
Kesä on ohi, mutta sitten Turkkiin ja sieltä löytyy niitä miehiäkin.
- Anonyymi
Joo, tais olla auringonpistos ja houretta koko juttu, pää nyt jotenki selkeempi ku aikoihin.
- Anonyymi
Muutako et tarjoo kun haaleaa päivää. Mitä pakoilet vaikka lomalla olet, ei näy ei kuulu?
Luonto ainakin kiittää kun sai vettä ja ilma raikastui, pian taas lämpenee. - Anonyymi
Kesä ei ole ohi, älä yritä masentaa, mutta kiva, että satoi vettä, on paljon raikkaampaa.
Ps. Miehen tehtävä on pyytää kahville tai muuhun tapaamiseen, joten ole hyvä ja toimi.- Anonyymi
Satoi ja jyrähteli ukkonenkin.
Kyllä se on nasen tehtätä kutsua kahville. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satoi ja jyrähteli ukkonenkin.
Kyllä se on nasen tehtätä kutsua kahville.Alappas tulla sieltä kafee jäähtyy
- Anonyymi
Vielä on kesää jäljellä, tilaisuuden saat 🎵kesähellettä älä etsi, sydän kulkee etsien 🎶🎵tilaisuutta lämmön tuojaa🎵
Jonnekin.. - Anonyymi
Toivoa annoit.. surua sain..
Onneni menetin..tuhoa vain..
Kauaksi läksit..luotani main.. - Anonyymi
Näin sen myös näkisin
Mukavaa kun on satanut koko viikko vettä 😊
Kesällä ei satanut tipan tippaa ja oli aika kuivaa.
Muutamia maastopaloja on ollut 8km säteellä. Karsea käry kävi.- Anonyymi
Syksy on kivan raikas, mutta jatkuvat vesisateet inhottavia.
- Anonyymi
Vielä ihmetellään, miksi suomalaiset on maailman masentunein ja itsemurhaherkin kansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589