Maustetytöt

Anonyymi

32

2775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei jatkoon

    • Anonyymi

      Aika karmeeta ininää.

    • Anonyymi

      Eipä nuo taida tanssilavoilla esiintyä, ennemminkin jossain festareilla yms

      • Anonyymi

        Jenkkapirtillä olivat viime lauantaina ja toisena oli Neitoset. Tosin olin itse muualla tanssimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jenkkapirtillä olivat viime lauantaina ja toisena oli Neitoset. Tosin olin itse muualla tanssimassa.

        Välilevyt voittavat mennen tullen tuollaiset kakkosbändiviritykset. Tanssijoiden aliarviointia ottaa tanssiorkesterin pariksi tuollainen viritys. Tosiaan ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jenkkapirtillä olivat viime lauantaina ja toisena oli Neitoset. Tosin olin itse muualla tanssimassa.

        Riutalla huomenna :D


    • Anonyymi

      Nimivalinta lienee huolellisesti harkittu: seuraavaksi tulemme melko varmasti näkemään sekä koti- että ulkomaisessa mediassa näyttäviä uutisointeja, joissa alkuperäiset spaissarit hakee maustetytöiltä miljoonakorvauksia nimen luvattomalta käytöltä: googlekääntäjällä.

      • Anonyymi

        EVVK


    • Anonyymi

      Maustetytöt saa lisävahvistusta Agentseista. Laatu paranee ainakin soiton suhteen.. Näyttäis olevan keikka juhannuspäivänä Esakallion lavalla Somerolla.

      • Anonyymi

        Maustetytöt ja Agents yhdistävät voimansa.
        Yhteistyö kulkee nimellä MAUSTETYTÖT X AGENTS. Kokoonpano esittää niin helmiä Agentsin mittavasta tuotannosta kuin Maustetyttöjen moderneja klassikoita Agentsille sovitettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maustetytöt ja Agents yhdistävät voimansa.
        Yhteistyö kulkee nimellä MAUSTETYTÖT X AGENTS. Kokoonpano esittää niin helmiä Agentsin mittavasta tuotannosta kuin Maustetyttöjen moderneja klassikoita Agentsille sovitettuna.

        Agents soundilla varmaan kuulostaa hyvältä, tyttöjen biisivalinnoissa ei ole mitään vikaa. Kaipa se laulupuolikin ajan kanssa kehittyy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Agents soundilla varmaan kuulostaa hyvältä, tyttöjen biisivalinnoissa ei ole mitään vikaa. Kaipa se laulupuolikin ajan kanssa kehittyy..

        Tähän voisi kommentoida How low can Agenst go..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maustetytöt ja Agents yhdistävät voimansa.
        Yhteistyö kulkee nimellä MAUSTETYTÖT X AGENTS. Kokoonpano esittää niin helmiä Agentsin mittavasta tuotannosta kuin Maustetyttöjen moderneja klassikoita Agentsille sovitettuna.

        Kuka tykkää kuka ei, mulle riitti kertakuuntelu. Pulliaisen kitara kyllä soi hyvin niinkuin ennenkin mutta näiden tyttösten osalta samaa kuraa kuin ilman Pulliaistakin. Ei tarvii paikan päälle mennä livenä kuuntelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tykkää kuka ei, mulle riitti kertakuuntelu. Pulliaisen kitara kyllä soi hyvin niinkuin ennenkin mutta näiden tyttösten osalta samaa kuraa kuin ilman Pulliaistakin. Ei tarvii paikan päälle mennä livenä kuuntelemaan.

        Onneksi on valinnanvaraa runsaasti ja oikeaa tanssimusaa kin tarjolla suomen suvessa🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän voisi kommentoida How low can Agenst go..?

        Tältä se sitten kuulostaa. Erikoinen kombo, luulisi Suomesta tähän jonkun kunnon solistin saavan. Kääriäisen jälkeen mennyt huonommaksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=5s5GxVrI8o0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tältä se sitten kuulostaa. Erikoinen kombo, luulisi Suomesta tähän jonkun kunnon solistin saavan. Kääriäisen jälkeen mennyt huonommaksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=5s5GxVrI8o0

        No on erikoinen yhdistelmä 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on erikoinen yhdistelmä 🙄

        ei huono


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tykkää kuka ei, mulle riitti kertakuuntelu. Pulliaisen kitara kyllä soi hyvin niinkuin ennenkin mutta näiden tyttösten osalta samaa kuraa kuin ilman Pulliaistakin. Ei tarvii paikan päälle mennä livenä kuuntelemaan.

        Täyttä paskaa, ei toimi ollenkaan. Kai tässä on vaan rahasta kyse.


    • Anonyymi

      Hirveetä paskaa.
      Mutta kaikki pitää nähdä niin tunnistaa harvat hyvät.

      • Anonyymi

        Jossain arvostelussa sanottiin, että tytöt laulaa kuin lukion musiikkitunnilla. Hyvin sanottu. En jaksanut kuunnella kuin yhden biisin puolen väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain arvostelussa sanottiin, että tytöt laulaa kuin lukion musiikkitunnilla. Hyvin sanottu. En jaksanut kuunnella kuin yhden biisin puolen väliin.

        Hieman on liian suureet saappaat täytettävänä legendaarisen Agents yhtyeen solistina..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman on liian suureet saappaat täytettävänä legendaarisen Agents yhtyeen solistina..

        Tosiaan erikoinen solistivalinta agenteilla


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Aliarvostamista kuuntelijoille. Ei toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman on liian suureet saappaat täytettävänä legendaarisen Agents yhtyeen solistina..

        Samaa mieltä..Täyttä shittiä. Häpeä Agents, että otitte heidät "laulaan". Taso Sorsakoski- Somerjoki- Kääriäinen-Valo, mikä flippas tän surkean kaksikon kans? Kiitos, en tule enää teidän keikoille.


    • Anonyymi

      Mites eilinen Riutanharjun ilta? Svengaako Agents uusilla "mausteilla" ?

      • Anonyymi

        Onkos Esakalliolle menossa väkeä? Maustetytöt näkyy siellä olevan juhannuspäivänä.


    • Anonyymi

      Esa on aivan huippuvedossa mutta nuo "laulajat" todella kaameita.

      • Anonyymi

        Kyllä heikkoa on. Ei se Agents on edellinenkään solisti oikein osannut, kuin housunlahkeita heiluttaa.
        Noh, vitsi se olevinaan oli joidenkin mielestä Topikin, mutta ihmiset tykkäsivät ja vielä Agentsien jälkeenkin pärjäsi Topi todella hyvin.
        Kuuntelisin Agenrsilta nykyisin ehkä vaan rautalankaa, eikä solisteja ollenkaan.

        Maustetytöille sen verran terveisiä, että huono idea heiltä, ette olisi tätä meriittiä tarvinneet edes.


    • Anonyymi

      Ihan kauheeta kuultavaa. Kaikelle ne ihmiset taputtavatkin. Aivottomia massaihmisiä, jotka tällaista viitsii edes kuunnella.

      • Anonyymi

        Oliko siis porukkaa paljonkin Esalla lauantaina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko siis porukkaa paljonkin Esalla lauantaina?

        Yllättävän vähän minusta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe