SUZUKI SWACE-vaihtoehto hybridi Corollalle

Anonyymi

12

2542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama susi kaikkine surkeuksineen.

• Anonyymi

Käynpä koeajamassa kummatkin.

• Anonyymi

Saako tuon varusteltua vai onko samanlainen bulkki kuin Toyota?

• Anonyymi

Mitä tarkoitat sanalla ”bulkki” ? Mitä varusteita jäät kaipaamaan mitä et esim. Toyotan listoilta löydä? Kerro tarkemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat sanalla ”bulkki” ? Mitä varusteita jäät kaipaamaan mitä et esim. Toyotan listoilta löydä? Kerro tarkemmin.

Tuossa tapauksessa bulkki tarkoittaa aasialaista laadutonta halpistuotetta, jota meillä myydään tosin järkyttävään ylihintaan.

• Anonyymi

Kuka noita ostaa. Häh. Nollakorolla yritetään pönkittää myyntiä. Häh.

• Anonyymi

Mikä sinun mielestä on vikana jos joku taho tarjoaa 0% korolla rahoitusta?

• Anonyymi

Sehän on selkeä etu ostajalle ostit mitä tahansa

• Anonyymi

Suzuki Swace hybrid leasing 3 vuotta 15tkm vuodessa 315€ ja Toyota Corolla hybrid sama leasing sopimus 460€. Tulee samalta tehtaalta ja käytännössä sama auto.

• Anonyymi

Tuo kertoo karusti kuinka paljon Toyotasta otetaan meillä ylihintaa, eli panttimaksua.

• Anonyymi

Aika uunoja täällä foorumilla jos ette hoksaa että kyseessä on yksi ja sama auto. Suzuki pyysi toyotalta mallistoonsa corolla touring sportsin ja rav4'sen jotta välttyvät EU'n päästösanktioilta, hybridejä kun ovat. Toyotahan siihen suostui kun tekevät läheistä yhteistyötä ja Toyota on Suzukin osaomistaja. Swaceen vaihdettiin vain maski ja logot. Takana peräti vain peittivät toyotan logon päälle liimattavalla suzukin logolla. Jos saat swacen halvemmalla kuin corolla touring sportsin niin järkivalina on swace, ei kai kukaan niin tyhmä ole että maksaa vain logosta kun kyseessä on yksi ja sama auto.

• Anonyymi

Lisätään tähän vielä, että navia swacesta ei löydy koska auto ei luonnollisesti toyotan online palveluihin voi olla yhteydessä varsin loogisesta syystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5116
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      37
      3050
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2936
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1718
    Aihe