Tjänare grabbar !
Hurudana är det i nuförtider gasolinets pris där nere, på pumppen den gasolinstationen er ?
Ni har ju där den nye nyagamla Sannfinländare kommunalallfulmäktige Jorma Malinen.
Han talade okso, skrev i tidningarna ju kanska mucket när han kandiderade i kommunalvalen, om det, den ock om det tredje sak som hadde eller har inketinki att köra med kommunens upgifter.
Gasolinskattet läs. priset, som regeringen höjer (men inte) hela tiden o i morgon okså.
Skrev om EU penningpolitiikken den, om EU this and that ock mucket annat vad som går fel med EU ock Finland politik i den. Hur hela Finland går åt förödelsen den om detta rödgrönavänstermellansvenskaflikka regeringen låts fortsätta... Rule Britannia ? No Näää... Suomi Finland.
Så at det enda rädningen för saker o ting skulle vara at rösta honom ock partiet den.
Men frågan lyder ju.
Har gasolinpriset där nere i Nykarleby stigit eiier got i got något nere ?
P. S. Pardonne mie france
Gasolinpriset
13
1146
Vastaukset
- Anonyymi
Hej. Jag vet inte, jag bor inte i Nykarleby men tackar för dig om frågan.
- Anonyymi
No hej !
Tack för svaret, för det var en mycket bra svar.
Det är så skönt när hen får en så bra svar, till frågan sin.
Inte händer det så ofta att frågan svaras med en så fakta baserad, väll tänkt och helt uttömmande kommentar.
Inte så ofta inte...
Jag är helt "out of breath and amazed."
Men för att inte glömma, skal jag tacka igen för svaret.
Tack !
Jag bor inte heller i Nykarleby, så det var därför jag frågade.
Och förresten, hur mycket kostar det nu för tiden, gasolinet på pumppen där ? - Anonyymi
Så vem bor i paperlådan, om man lyftar på dörren
Att fråga om tacken, bilen ska flyga till hundskåp
- Anonyymi
Eikös se sun traktori kulje dieselillä??
- Anonyymi
Kuis sannotaan menot ? Arja hoilottaa lamppuöljyllä pitkälle yöhön, ku taasen Reino hehkuu dieselin äärellä
- Anonyymi
De som smyger i petrolpumpen, ska göra att hoppa po bilen, och köra till härmä.. Där finns mycke roliga tjejen, köra cyclar utan lampöljan..
- Anonyymi
Förra vinter var snöskotan isen. Kan värma ell på bensinkanna, mycce billi, att köpa från Tenna Jakobstad
- Anonyymi
Vad satan finns Tenna__________Jag såg bara torget på min lins
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vad satan finns Tenna__________Jag såg bara torget på min lins
Nej je, int vaa Tenna.. Union kaffe på pappas munnen
- Anonyymi
Jag måst drick lilla bensinkup. Int behöv tandborst eller bibliotekkort..
I andrasjön finns ju vatten, som ska springa till polisstation################# - Anonyymi
Union har int sjunkt ner bensinprise
- Anonyymi
Nu most man kora moped till isen. Kan göra själv elden, att kasta stickan till pappis tanken, och vänta pum, pum
- Anonyymi
Kan nu laga lilla kuppen petrol i manki och kööra till Månäs utan lillbyxo, bara lillen heja pä blosen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34887601 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181811320RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217