seksi siskopuolen kanssa

poika

onko kukaan harrastanut seksiä siskopuolensa kanssa tai haluaisi tehdä niin ?
Itse tosin olen tyytynyt pikkuhousujen haisteluun ja runkkaamiseen mutta ajatus hänestä on kiinnostanut.

17

12246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikarakastunut

      Minä asun uusioperheessä, jossa minun ja siskoni (muuttanut pois) lisäksi asuu isäni uuden puolison tytär. Meillä on ollut juttu meneillään jo jonkin aikaa, eikä siinä jutussa ole mitään ihmeellistä. Eihän me olla sukulaisia. Kaiken lisäksi tilannehan on helppo, koska ei ole tapaamisonngelmia. Lisäksi vanhempien poissa ollessa voimme touhuta rauhassa mitä haluamme, eikä vanhemmat näytä aavistavan mitään. Tunnemme toisemme myös hyvin kuuden vuoden yhdessä asumisen johdosta. Hyvin pyyhkii.

      • never

        te olette ällöjä. ei niin voi tehä. mitäs vanhemmatki miettis???


      • ällöä
        never kirjoitti:

        te olette ällöjä. ei niin voi tehä. mitäs vanhemmatki miettis???

        Mitäs ällöä tuossa asiassa muka on? Eihän he ole sukua toisilleen ja juttuhan on ihan ok. Jos ovat asuneet noin kauan samassa perheessä, niin myös tuntevat toisensa hyvin. Vanhemmpiin liittyen suhteesta tulee hivenen kielletyn suhteen maku, mutta eihän tuo ole paha asia. Seksiin saattaa tulla jopa vähän enemmän nautintoa.


      • JormaJ
        ällöä kirjoitti:

        Mitäs ällöä tuossa asiassa muka on? Eihän he ole sukua toisilleen ja juttuhan on ihan ok. Jos ovat asuneet noin kauan samassa perheessä, niin myös tuntevat toisensa hyvin. Vanhemmpiin liittyen suhteesta tulee hivenen kielletyn suhteen maku, mutta eihän tuo ole paha asia. Seksiin saattaa tulla jopa vähän enemmän nautintoa.

        ookkaan sitte pitkä matka siihen että nussuteltais ihan omaa verta olevaa sisarusta. Mikäs sitäkään muuten sitte estäis jos hauskanpitomielessä, ku ei oo tarkotus tehä niitä pelättyjä perintösairaus-jälkikasvujakaan.


      • allen
        JormaJ kirjoitti:

        ookkaan sitte pitkä matka siihen että nussuteltais ihan omaa verta olevaa sisarusta. Mikäs sitäkään muuten sitte estäis jos hauskanpitomielessä, ku ei oo tarkotus tehä niitä pelättyjä perintösairaus-jälkikasvujakaan.

        Woody allen meni naimisiin oman adoptiolapsensa kanssa. Se on pervoa se. Mitä serkumpi, sen herkumpi.


      • kyrjthbgvf
        allen kirjoitti:

        Woody allen meni naimisiin oman adoptiolapsensa kanssa. Se on pervoa se. Mitä serkumpi, sen herkumpi.

        hassulta mutta kai se sit toimii.


      • Anonyymi
        allen kirjoitti:

        Woody allen meni naimisiin oman adoptiolapsensa kanssa. Se on pervoa se. Mitä serkumpi, sen herkumpi.

        Jos tuossa on pervoa, se voisi liittyä ikäeroon tai mahdolliseen sukulaisuuteen.


      • Anonyymi
        never kirjoitti:

        te olette ällöjä. ei niin voi tehä. mitäs vanhemmatki miettis???

        Tottakai voi. Sehän on nauttimista


    • ...................

      onks sulla ja sun siskopuolella sama iskä tai äiti???

    • asssss

      oi miten suloista.. :D minäkin voisin tehdä niin, jos olisin miespuolinen henkilö.. xD ja en omista isoveljeä.

    • Anonyymi

      Mä oon seksiny mun sisko puolen kaa se on nii hyvän tuntust

    • Anonyymi

      Olen nuorimies köyhähköstä perheestä. Köyhän perheen meistä teki neljä lasta. Olen nuorimmainen ja mulla on kolme isosiskoa. Ikäeroa 1,5 - 2 vuotta kunkin välillä. Asuttiin kaksiossa ja meidät lapset oli laitettu samaan huoneeseen asumaan. Tätä jatkui teini-iän yli. Siskoja ei tuolla huoneessa hävettänyt. Näin kehittyvät nuppurinnat, valmiit isot rinnat ja pimperot vuosien mittaan. Kun itse aloin saada yöllisiä siemensyöksyjä, jäin niistä heti kiinni. Mua 3 vuotta vanhempi sisko keksi auttaa masturboinnissa. Tuli muiden ollessa ulkona mun viereen istumaan ja vatkutti siemensyöksyjä minusta ulos. En vastustanut, vaikka vähän kuitenkin nolotti. Tuo jatkui 13-15 vuoden välillä säännöllisesti. Oppipa sisko siinä tuntemaan turvallisesti miehen sukuelinten anatomiaa.
      Jälkeenpäin olen miettinyt, että tapahtuuko tätä muissakin sisarusparvissa, vai oltiinko me vaan outoja.

      • Anonyymi

        Ette. Mä tunnen 4 ketkä on ryskynnyt siskojen kans. Se on yleisempää kuin luullaan


      • Anonyymi

        Äijäki päässy kokeilee lämmintä aukkoa. Itekki isosiskon kans muutamat kerrat kokeiltu sillo ku olin 15v ja se oli 16v ja siis ei se neitsyys siitä lähe viel vaa se on harjoitteluu eli seksiä mutta vaikka molemmat tulee nii ei vaikuta neitsyytee. Vasta sillo ku nai jotai suvun ulkopuolista emäntää. Elämäni parhaimmat muistot mutta nykyään me vaa siskon kans parikymppisinä vaa ollaan kavereita ja nauretaan ja joo välil tulee muisteltuu niit aikoja ja niinku normi sisko ja veli ovat yleensäki kaveruksia


    • Anonyymi

      Minulla oli erittäni läheinen suhde pikkuserkun kanssa. Me keskusteltiin kaikesta mahdollisesta aina ja jossain vaiheessa alettiin puhua seksistä. Perus jos näytät niin mäkin näytän jutuista se alkoi. Sai koskea molemmat ja lopulta päädyttiin kokeilemaan sitä itseä ihan harjoitusmielessä. Aika monta kertaa tuli harjoiteltua.

    • Anonyymi

      Se on ok

    • Anonyymi

      siskon oikea tai vasen puoli mitä herrasmasit

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe