onko kukaan harrastanut seksiä siskopuolensa kanssa tai haluaisi tehdä niin ?
Itse tosin olen tyytynyt pikkuhousujen haisteluun ja runkkaamiseen mutta ajatus hänestä on kiinnostanut.
seksi siskopuolen kanssa
17
12246
Vastaukset
- poikarakastunut
Minä asun uusioperheessä, jossa minun ja siskoni (muuttanut pois) lisäksi asuu isäni uuden puolison tytär. Meillä on ollut juttu meneillään jo jonkin aikaa, eikä siinä jutussa ole mitään ihmeellistä. Eihän me olla sukulaisia. Kaiken lisäksi tilannehan on helppo, koska ei ole tapaamisonngelmia. Lisäksi vanhempien poissa ollessa voimme touhuta rauhassa mitä haluamme, eikä vanhemmat näytä aavistavan mitään. Tunnemme toisemme myös hyvin kuuden vuoden yhdessä asumisen johdosta. Hyvin pyyhkii.
- never
te olette ällöjä. ei niin voi tehä. mitäs vanhemmatki miettis???
- ällöä
never kirjoitti:
te olette ällöjä. ei niin voi tehä. mitäs vanhemmatki miettis???
Mitäs ällöä tuossa asiassa muka on? Eihän he ole sukua toisilleen ja juttuhan on ihan ok. Jos ovat asuneet noin kauan samassa perheessä, niin myös tuntevat toisensa hyvin. Vanhemmpiin liittyen suhteesta tulee hivenen kielletyn suhteen maku, mutta eihän tuo ole paha asia. Seksiin saattaa tulla jopa vähän enemmän nautintoa.
- JormaJ
ällöä kirjoitti:
Mitäs ällöä tuossa asiassa muka on? Eihän he ole sukua toisilleen ja juttuhan on ihan ok. Jos ovat asuneet noin kauan samassa perheessä, niin myös tuntevat toisensa hyvin. Vanhemmpiin liittyen suhteesta tulee hivenen kielletyn suhteen maku, mutta eihän tuo ole paha asia. Seksiin saattaa tulla jopa vähän enemmän nautintoa.
ookkaan sitte pitkä matka siihen että nussuteltais ihan omaa verta olevaa sisarusta. Mikäs sitäkään muuten sitte estäis jos hauskanpitomielessä, ku ei oo tarkotus tehä niitä pelättyjä perintösairaus-jälkikasvujakaan.
- allen
JormaJ kirjoitti:
ookkaan sitte pitkä matka siihen että nussuteltais ihan omaa verta olevaa sisarusta. Mikäs sitäkään muuten sitte estäis jos hauskanpitomielessä, ku ei oo tarkotus tehä niitä pelättyjä perintösairaus-jälkikasvujakaan.
Woody allen meni naimisiin oman adoptiolapsensa kanssa. Se on pervoa se. Mitä serkumpi, sen herkumpi.
- kyrjthbgvf
allen kirjoitti:
Woody allen meni naimisiin oman adoptiolapsensa kanssa. Se on pervoa se. Mitä serkumpi, sen herkumpi.
hassulta mutta kai se sit toimii.
- Anonyymi
allen kirjoitti:
Woody allen meni naimisiin oman adoptiolapsensa kanssa. Se on pervoa se. Mitä serkumpi, sen herkumpi.
Jos tuossa on pervoa, se voisi liittyä ikäeroon tai mahdolliseen sukulaisuuteen.
- Anonyymi
never kirjoitti:
te olette ällöjä. ei niin voi tehä. mitäs vanhemmatki miettis???
Tottakai voi. Sehän on nauttimista
- ...................
onks sulla ja sun siskopuolella sama iskä tai äiti???
- asssss
oi miten suloista.. :D minäkin voisin tehdä niin, jos olisin miespuolinen henkilö.. xD ja en omista isoveljeä.
- Anonyymi
Mä oon seksiny mun sisko puolen kaa se on nii hyvän tuntust
- Anonyymi
Olen nuorimies köyhähköstä perheestä. Köyhän perheen meistä teki neljä lasta. Olen nuorimmainen ja mulla on kolme isosiskoa. Ikäeroa 1,5 - 2 vuotta kunkin välillä. Asuttiin kaksiossa ja meidät lapset oli laitettu samaan huoneeseen asumaan. Tätä jatkui teini-iän yli. Siskoja ei tuolla huoneessa hävettänyt. Näin kehittyvät nuppurinnat, valmiit isot rinnat ja pimperot vuosien mittaan. Kun itse aloin saada yöllisiä siemensyöksyjä, jäin niistä heti kiinni. Mua 3 vuotta vanhempi sisko keksi auttaa masturboinnissa. Tuli muiden ollessa ulkona mun viereen istumaan ja vatkutti siemensyöksyjä minusta ulos. En vastustanut, vaikka vähän kuitenkin nolotti. Tuo jatkui 13-15 vuoden välillä säännöllisesti. Oppipa sisko siinä tuntemaan turvallisesti miehen sukuelinten anatomiaa.
Jälkeenpäin olen miettinyt, että tapahtuuko tätä muissakin sisarusparvissa, vai oltiinko me vaan outoja.- Anonyymi
Ette. Mä tunnen 4 ketkä on ryskynnyt siskojen kans. Se on yleisempää kuin luullaan
- Anonyymi
Äijäki päässy kokeilee lämmintä aukkoa. Itekki isosiskon kans muutamat kerrat kokeiltu sillo ku olin 15v ja se oli 16v ja siis ei se neitsyys siitä lähe viel vaa se on harjoitteluu eli seksiä mutta vaikka molemmat tulee nii ei vaikuta neitsyytee. Vasta sillo ku nai jotai suvun ulkopuolista emäntää. Elämäni parhaimmat muistot mutta nykyään me vaa siskon kans parikymppisinä vaa ollaan kavereita ja nauretaan ja joo välil tulee muisteltuu niit aikoja ja niinku normi sisko ja veli ovat yleensäki kaveruksia
- Anonyymi
Minulla oli erittäni läheinen suhde pikkuserkun kanssa. Me keskusteltiin kaikesta mahdollisesta aina ja jossain vaiheessa alettiin puhua seksistä. Perus jos näytät niin mäkin näytän jutuista se alkoi. Sai koskea molemmat ja lopulta päädyttiin kokeilemaan sitä itseä ihan harjoitusmielessä. Aika monta kertaa tuli harjoiteltua.
- Anonyymi
Se on ok
- Anonyymi
siskon oikea tai vasen puoli mitä herrasmasit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466