onko kukaan harrastanut seksiä siskopuolensa kanssa tai haluaisi tehdä niin ?
Itse tosin olen tyytynyt pikkuhousujen haisteluun ja runkkaamiseen mutta ajatus hänestä on kiinnostanut.
seksi siskopuolen kanssa
12
10126
Vastaukset
- poikarakastunut
Minä asun uusioperheessä, jossa minun ja siskoni (muuttanut pois) lisäksi asuu isäni uuden puolison tytär. Meillä on ollut juttu meneillään jo jonkin aikaa, eikä siinä jutussa ole mitään ihmeellistä. Eihän me olla sukulaisia. Kaiken lisäksi tilannehan on helppo, koska ei ole tapaamisonngelmia. Lisäksi vanhempien poissa ollessa voimme touhuta rauhassa mitä haluamme, eikä vanhemmat näytä aavistavan mitään. Tunnemme toisemme myös hyvin kuuden vuoden yhdessä asumisen johdosta. Hyvin pyyhkii.
- never
te olette ällöjä. ei niin voi tehä. mitäs vanhemmatki miettis???
- ällöä
never kirjoitti:
te olette ällöjä. ei niin voi tehä. mitäs vanhemmatki miettis???
Mitäs ällöä tuossa asiassa muka on? Eihän he ole sukua toisilleen ja juttuhan on ihan ok. Jos ovat asuneet noin kauan samassa perheessä, niin myös tuntevat toisensa hyvin. Vanhemmpiin liittyen suhteesta tulee hivenen kielletyn suhteen maku, mutta eihän tuo ole paha asia. Seksiin saattaa tulla jopa vähän enemmän nautintoa.
- JormaJ
ällöä kirjoitti:
Mitäs ällöä tuossa asiassa muka on? Eihän he ole sukua toisilleen ja juttuhan on ihan ok. Jos ovat asuneet noin kauan samassa perheessä, niin myös tuntevat toisensa hyvin. Vanhemmpiin liittyen suhteesta tulee hivenen kielletyn suhteen maku, mutta eihän tuo ole paha asia. Seksiin saattaa tulla jopa vähän enemmän nautintoa.
ookkaan sitte pitkä matka siihen että nussuteltais ihan omaa verta olevaa sisarusta. Mikäs sitäkään muuten sitte estäis jos hauskanpitomielessä, ku ei oo tarkotus tehä niitä pelättyjä perintösairaus-jälkikasvujakaan.
- allen
JormaJ kirjoitti:
ookkaan sitte pitkä matka siihen että nussuteltais ihan omaa verta olevaa sisarusta. Mikäs sitäkään muuten sitte estäis jos hauskanpitomielessä, ku ei oo tarkotus tehä niitä pelättyjä perintösairaus-jälkikasvujakaan.
Woody allen meni naimisiin oman adoptiolapsensa kanssa. Se on pervoa se. Mitä serkumpi, sen herkumpi.
- kyrjthbgvf
allen kirjoitti:
Woody allen meni naimisiin oman adoptiolapsensa kanssa. Se on pervoa se. Mitä serkumpi, sen herkumpi.
hassulta mutta kai se sit toimii.
- Anonyymi
allen kirjoitti:
Jos tuossa on pervoa, se voisi liittyä ikäeroon tai mahdolliseen sukulaisuuteen.
- ...................
onks sulla ja sun siskopuolella sama iskä tai äiti???
- asssss
oi miten suloista.. :D minäkin voisin tehdä niin, jos olisin miespuolinen henkilö.. xD ja en omista isoveljeä.
- Anonyymi
Mä oon seksiny mun sisko puolen kaa se on nii hyvän tuntust
- Anonyymi
Olen nuorimies köyhähköstä perheestä. Köyhän perheen meistä teki neljä lasta. Olen nuorimmainen ja mulla on kolme isosiskoa. Ikäeroa 1,5 - 2 vuotta kunkin välillä. Asuttiin kaksiossa ja meidät lapset oli laitettu samaan huoneeseen asumaan. Tätä jatkui teini-iän yli. Siskoja ei tuolla huoneessa hävettänyt. Näin kehittyvät nuppurinnat, valmiit isot rinnat ja pimperot vuosien mittaan. Kun itse aloin saada yöllisiä siemensyöksyjä, jäin niistä heti kiinni. Mua 3 vuotta vanhempi sisko keksi auttaa masturboinnissa. Tuli muiden ollessa ulkona mun viereen istumaan ja vatkutti siemensyöksyjä minusta ulos. En vastustanut, vaikka vähän kuitenkin nolotti. Tuo jatkui 13-15 vuoden välillä säännöllisesti. Oppipa sisko siinä tuntemaan turvallisesti miehen sukuelinten anatomiaa.
Jälkeenpäin olen miettinyt, että tapahtuuko tätä muissakin sisarusparvissa, vai oltiinko me vaan outoja. - AnonyymiUUSI
Minulla oli erittäni läheinen suhde pikkuserkun kanssa. Me keskusteltiin kaikesta mahdollisesta aina ja jossain vaiheessa alettiin puhua seksistä. Perus jos näytät niin mäkin näytän jutuista se alkoi. Sai koskea molemmat ja lopulta päädyttiin kokeilemaan sitä itseä ihan harjoitusmielessä. Aika monta kertaa tuli harjoiteltua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272034
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021845Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841649Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611504Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331182- 811118
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm531105- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471056Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013