Aloitin Maanantaina. Lopetin viikon kuluttua.

Anonyymi

Olen kokki, ihan ammattilainen, en vastavalmistunut. Eli kokemusta vuodesta 2014.

Listalla paikassamme on 3 keittoa. Tomaatti-, Lohi-, ja Seljanka. Tänään kesken lounasta sisään tunki 2 uudisäityliä penikoiden kanssa, ja tietysti kaksien hyökkäysvaunun kokoisesten kakaravaunujen kanssa.

Ja alkoivat laittaa vaunuja parkkiin keittiön antoluukun eteen.
Sanoin aivan kohteliaasti että tämä ei käy, ruokaa nousee.

Äpärän ulos huuhaasta tunkenut ämmyli (n.30v) tiuskasi että mihin vaunut voi laittaa ja miksi tähän ei voi laittaa?

Kerroin että menee vaunut pilalle jos kulhollinen kiehuvan kuumaa tomaattikeittoa kaatuu vaunuihin.
Ja että ulkooven vieressä on tila mihin mahtuu helposti jopa kolmet vaunut.

Äitylit suuttuivat ja lähtivät ulos .

Rav.pääl antoi varoituksen että asiakkaita ei saa kieltää ja sekä minun että tarjoilijan pitää vain olla huolellisempia, ettei mitään tapahdu.

Vedin essun päältäni ja sanoin että tämä oli sitten tässä. "Irtisanoudun koeaikalain mukaan. Voit maksaa palkan tähän hetkeen asti", ja lähdin.

Johto ei ole oppinut mitään korona aikana.
Kokkeja ei kannata suututtaa.

Ps. Paikassa on pahasti pielessä asiat. Tämä oli vain lopullinen tiplu.

1

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voihan sillä ruokasalin tilajärjestelyllä vaikuttaa siihen ettei ruokaluukun eteen voi parkkeerata kärryjä. Herkästi suutuit. Kerrasta poikki ei aina ole se paras tapa toimia. Toisaalta nyt taitaa olla työntekijäin markkinat kun alalta on poistunut koronan takia porukkaa muihin hommiin. Kokeista ja tarjoiluväestä on työvoimapulaakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      121
      1821
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1579
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      76
      1365
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1302
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      127
      1136
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      47
      1011
    7. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1011
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      22
      987
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      858
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      783
    Aihe