Casa Delivery kokemuksia

Anonyymi

Maksaako nykyään liksat kun nimi vaihtu ? Entinen fsn logistics tämä

61

18169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      maksaa ne mutta mikään ei toimi kuten edellisessä firmassa. konkurssiainesta

    • Anonyymi

      Ei maksa..... Kusettaa ja teetättää yli pitkiä päiviä eikä maksa päivärahoja

    • Anonyymi

      Kaikki maksetaan niin kuin pitäisi

      • Anonyymi

        Kaikki voitot juodaan.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki voitot juodaan.....

        ???


    • Anonyymi

      Kirjanpito on luultavasti laiminlyöty kasaan?🏃🏃🏃

    • Anonyymi

      Konkurssiia toisen perään, liikaa on veroja ja maksuja Suomessa!🚔🚔

      • Anonyymi

        Casa Delivery Ab Oy on perustettu vuonna 2020. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Pietarsaari, ja pääasiallinen toimiala Muuttopalvelu. Yhtiön toimitusjohtaja on Anders Mikael Stennabba.


      • Anonyymi

        Casa Deliveryn palkat maksaa palkkaturva.


    • Anonyymi

      Hah

    • Anonyymi

      TJllä noussu kusipäähän porukkaa vaihtuu ja kokoajan rekry auki

      • Anonyymi

        sillä olli pää täynnä kusta aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sillä olli pää täynnä kusta aina

        Ihmettelen kovasti että miten Gigantti ja muut taustat katsovat läpi sormien näin epäpätevää johtajaa....jolla ei mitään tietoa ihmisten johtamisesta....kusetusta koko homma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen kovasti että miten Gigantti ja muut taustat katsovat läpi sormien näin epäpätevää johtajaa....jolla ei mitään tietoa ihmisten johtamisesta....kusetusta koko homma

        Hinta …


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sillä olli pää täynnä kusta aina

        Entinen vai nykyinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entinen vai nykyinen?

        Kumpiki


    • Anonyymi

      just näytti olevan kesätyöpaikkoja auki kannattaakohan hakea tuohon firmaan?

      • Anonyymi

        Ei todellakaan kannata. Eiköhän se kerro yritksestä paljon että työpaikkoja auki joka paikkakunnalla porukka vaihtuu eikä uusia ole tilalle tulossa.
        Kannattaa kiertää kaukaa koko paskacasa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan kannata. Eiköhän se kerro yritksestä paljon että työpaikkoja auki joka paikkakunnalla porukka vaihtuu eikä uusia ole tilalle tulossa.
        Kannattaa kiertää kaukaa koko paskacasa.

        okei hyvä tietää, onko kokemusta/tietoa kyseisestä yrityksestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        okei hyvä tietää, onko kokemusta/tietoa kyseisestä yrityksestä?

        Kyllä on. Sen vuoksi en suosittele puljua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Sen vuoksi en suosittele puljua.

        Mikä siinä sitte on kun on niin p firma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä sitte on kun on niin p firma?

        Nollatuntisopimus, osaamaton johto, ei kunnolla perehdytetä, työajan tiedät edellisenä iltana ja ja... Olihan sitä siinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nollatuntisopimus, osaamaton johto, ei kunnolla perehdytetä, työajan tiedät edellisenä iltana ja ja... Olihan sitä siinäkin.

        Taitaa viranomaiset myös tutkia kyseistä yhtiötä TJn takia.... eli kannattaa todella kiertää kaukaa tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nollatuntisopimus, osaamaton johto, ei kunnolla perehdytetä, työajan tiedät edellisenä iltana ja ja... Olihan sitä siinäkin.

        Mitä tarkoittaa nollatuntisopimus.


    • Anonyymi

      Casa Deliveryllä on bensa lopussa.

      • Anonyymi

        Ei ihme tuommosella johtoportaalla. Kyllä on ihme jos ei Gigantti ja Ikea ala reagoimaan kun näin paljon on epäselvyyksiä yrityksessä joita viranomaiset tutkii....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme tuommosella johtoportaalla. Kyllä on ihme jos ei Gigantti ja Ikea ala reagoimaan kun näin paljon on epäselvyyksiä yrityksessä joita viranomaiset tutkii....

        Nyt ei ole kyseestä Casan toimesta, vaan se mikä tutkitaan liittyy ainoastaan FSN aiemmin toimintaa.

        Olen itse illut Casalla kohta vuoden aikana, ja kaikki on tehty niin kuin pitäisi. Ainoa miinus on se että tiedämme vasta edellisenä iltana huomisen työt, mutta näin on täällä alalla kun ajetaan last mile ja next day toimitukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei ole kyseestä Casan toimesta, vaan se mikä tutkitaan liittyy ainoastaan FSN aiemmin toimintaa.

        Olen itse illut Casalla kohta vuoden aikana, ja kaikki on tehty niin kuin pitäisi. Ainoa miinus on se että tiedämme vasta edellisenä iltana huomisen työt, mutta näin on täällä alalla kun ajetaan last mile ja next day toimitukset.

        Olin asentajana yrityksessä vajaan vuoden. Yhtiössä teetetään vitusti ylitöitä ja jos ei suostu tekeen niin silloin uhkaillaan. Työvuoroja ei tehdä kunnolla ja muutellaan koko ajan vedoten tilausten määrään. Olen todella onnellinen että en ole sielä töissä enkä suosittele kyseistä paikka kellekkään. Eli epäselvyyksiä on yhtiössä kuten myös tj toiminnassa.


    • Anonyymi

      mitkä viranoimaiset tutkii? tehkää nyt valituksia viranomaisille jotta saadaan toiminnalle loppu tai muutos

    • Anonyymi

      Ei saa asentaa michelin ukkoja, eikä pitää autoo viikonloput kotona.

      • Anonyymi

        Sais edes ajaa ehjillä autoilla......pitää ajaa vanhoilla romuilla jotka on pakko huoltaa Pietarsaaressa jossain kaverin tykönä


    • Anonyymi

      potkut tuli kun laitoin vastaan, eikä maksanut kaikkia tehtyjä tunteja parista päivästä jotka tein yksin koska työkaveri sairaana. ilmoituksissa lukee perehdyksestä, ei perehdytä, eikä työkaluja. tähän firmaan jää ainoastaan ihmisiä jolla on vähintään yksi henkilökohtainen ongelma tai muuten vaikeuksia saada työtä. onneksi sain kuukaudessa uutta työtä. en suosittele työnantajana enkä palveluntuottajana.

    • Anonyymi

      Nyt herrat juoksevat Euroopassa ja aikovat laajentaa toimintaa....vai pitääkö vaihtaa maata kun asiat eivät suju? Kannattais varmaan hoitaa kotimaassa asiat kuntoon.

      • Anonyymi

        Ja vielä YT:t alkamassa.....menihän siinä ylivuosi......


    • Anonyymi

      Nykyisen firman toiminta ei liity mitenkään fsn logisticsiin. Firma ei todellakaan ole mikään konkurssipesä tai minkään sortin tutkinnnan alla. Firmasta on irtisanottu entiset fsn johtoportaan työntekijät. Yt neuvottelut on käyty työntekijöiden ilmapiirin ja työnlaadun vuoksi. Firma ei ole vielä valmis ja aina on kehitettävää itse missäkin firmassa. Yli vuoden olen ollut töissä ja kaikki palkat maksettu ajallaan ja ollaan joustavia. Ylipitkiä päiviä on joskus kyllä, mutta aina kysytäänkö että onko se ok. Kannattaa ottaa asioista selvää ennen kuin aletaan täällä internetissä jauhamaan. Meidän toimipisteellä on huippu porukka ja kaikki vetää yhteen remmiin. En kerro miltä paikkakunnalta ihan vaan yksityisyys syistä, mutta minä suosittelen kyllä. Ja nolla sopimus ei ole kaikilla. Ja kesällä hommia on enemmän niin siksi meillä haetaan kesätyöntekijöitä tai haettiin. Eikös itse moni muukin firma hae kesätöitä? Eihän se nyt tarkoita että se kyseinen lafka oisi syvältä. Hohoijaa

      • Anonyymi

        Casa Delvery toiminta on erittäin ihmeellistä olen ollut töissä yhtiössä jonkun aikaa. Kun meillä alko YT niin toimari soitteli työntekijöille ketä saa äänestää työntekijöiden edustajaksi YT neuvotteluihin ja ketä ei!! Ja johto pitää meitä typerinä ja käyttäytyy ylimielisesti.....kyseinen johto on niin pihalla että ei taida tietää että tälläinen toiminta on laitonta. Toiminta on ollut jo pitkään niin että jos en suostuu tekeen ylipitkiä päiviä niin silloin kerrotaan että voi olla että töitä ei ole enää tarjolla. Ja mistä tiedät että yritys ei ole minkään tutkinnan alla tai varaton yleensä tämmöinen tieto on yrityksen johdolla/omistajilla??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Casa Delvery toiminta on erittäin ihmeellistä olen ollut töissä yhtiössä jonkun aikaa. Kun meillä alko YT niin toimari soitteli työntekijöille ketä saa äänestää työntekijöiden edustajaksi YT neuvotteluihin ja ketä ei!! Ja johto pitää meitä typerinä ja käyttäytyy ylimielisesti.....kyseinen johto on niin pihalla että ei taida tietää että tälläinen toiminta on laitonta. Toiminta on ollut jo pitkään niin että jos en suostuu tekeen ylipitkiä päiviä niin silloin kerrotaan että voi olla että töitä ei ole enää tarjolla. Ja mistä tiedät että yritys ei ole minkään tutkinnan alla tai varaton yleensä tämmöinen tieto on yrityksen johdolla/omistajilla??

        lue kuule ihan asiakastieto rekisteristä, 200 tonttua viivan päälle jäi viime vuodesta niin ei siinä kyllä varaton ole :DD kyllä meidän päässä homma pelittää ja toiminta kasvaa koko ajan, ja joo ymmärrän että onhan se paskaa että ei kysellä jos ei halua tehdä ylipitkää päivää, itse satun vaan olemaan jonkin sortin työnarkki niin ei tunnu painaa pitempään ja en valita moisesta, mutta ei se ole oikein. Mutta ei meille kyllä kukaab ole soitellut noista yt hommista, meillä oli ainakin jo työntekijöitten kesken jo varma tieto että kuka potkitaan meiltä kun oli muutenkin ihan kura työntekijä kaikesta kulmasta katsoen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lue kuule ihan asiakastieto rekisteristä, 200 tonttua viivan päälle jäi viime vuodesta niin ei siinä kyllä varaton ole :DD kyllä meidän päässä homma pelittää ja toiminta kasvaa koko ajan, ja joo ymmärrän että onhan se paskaa että ei kysellä jos ei halua tehdä ylipitkää päivää, itse satun vaan olemaan jonkin sortin työnarkki niin ei tunnu painaa pitempään ja en valita moisesta, mutta ei se ole oikein. Mutta ei meille kyllä kukaab ole soitellut noista yt hommista, meillä oli ainakin jo työntekijöitten kesken jo varma tieto että kuka potkitaan meiltä kun oli muutenkin ihan kura työntekijä kaikesta kulmasta katsoen :D

        Jäähän sitä lukemaa viivan alle ku ei maksa laskuja eikä palkkoja..


    • Anonyymi

      Lervosta millasta kokemusta, päästää kasan seopaarim lattialle paskoo irve naamalla kuin ruikkutautinen piisoni mulli.

    • Anonyymi

      Ihan paska firma kiertäkää kaukaa toimari jatka kusetusta mitä teki FSN aikana. Oli siellä vastuussa samasta liiketoiminta alueesta ja nyt jatka samaan malliin.
      Lähdin sieltä pois viime vuoden puolella kun sama kusetus jatku.

    • Anonyymi

      täyttä kusetusta koko homma

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä työntekijänä vuorot vaihtuu kysymättä miten sattuu ja vuorojen pituuksista ei mitään tietoa ennen edellisiltaa ja silloinkaan ei mitään loppumis aikaa ole. Eikä ikinä kyllä olla kysytty että voitko tehdä pitempää päivää.

    • Anonyymi

      Aivan paskaa koko homma näillä uunoilla lähdin viime vuonna kesän jälkee vittuu. Ei pidetä työntekijöiden hyvinvoinnista mitään huolta edes voivat vetää lapaseen mun puolesta:D

    • Anonyymi

      Taas on tämä yritys oikeudessa vanhojen työntekijöiden kanssa. Sekä verottaja on perässä ja omistaja/tj on siirtänyt fsnltä toiminnan itselle ilman kauppasumma. Omistajat on kusettajia ja tutkimnan alla….kannattaa kiertää kaukaa

      • Anonyymi

        Mistä vedät tämä infoa? Omistajat eivät oo mikä tutkinnan alla ja eikä firma ole. Oon ittekin ollut firmassa töissä. Minun miellestä tämä oli ihan hyvä työpaikka mukava porukka ja ei mitenkään ollut ongelmia. Joskus vetänyt pitempiä päiviä mutta tämmösta se rahti/asennus homma on.
        Firma kehittyy kokoajan oikerseen suntaan


    • Anonyymi

      Hei! Olin viime syksyllä 2022 töissä kyseisellä firmalla. Työkokemusta minulla on jo vuosien ajalta. Ihan rehellisyyden nimissä kerron teille syksystä 2022. Enkä sen vuoksi, että haluaisin täällä huvikseni kirjoitella, vaan siksi että varoitan teitä muita. Tekevät lähes nolla sopimuksia. Työajat tulevat edellisiltana, lisäksi johtoa ei ole paikalla koskaan, työpäivät ovat pitkiä tai sitten ei ole ollenkaan. Viikon palkka jäi maksamatta. Eikä sitä maksettu pyynnöistä huolimatta. Ainut mikä on hienoa on kovat puheet ja hyvät työvaatteet. Siinäpä se. Luin täältä palstalta aikaisempien ikäviä kokemuksia ja ajattelin, että trokarit taas häiriköimässä viesteillään, että ei pidä välttämättä paikkaansa. No otin sitten opikseni itsekkin ja ajattelin palata tälle keskustelu palstalle varottamaan teitä muita. Ei ole asiallista tuollainen miltään firmalta enkä toivo että kukaan muu jotuu siihen samaan kuin itse viime syksyvä. t. Mies 35v

    • Anonyymi

      Hyvä ja asiallinen kirjoitus edelliseltä kommentoijalta. Ja juurikin näin se tuolla menee mitä monet on tänne kirjoitelleet. Teetetään 15 tunnin työpäiviä, mutta lopullisista palkkakuiteista löyty jotain ihan vastakkaista mitä oot itte merkannut järjestelmään. Totta kai joskus on pidempiä päiviä jne, se nyt on ihan normi alalla, mutta en tosiaan aio katsoa läpi sormieni tällaista totuuden korjailua, kun yritetään helvetin rumasti kusettaa.

      Pakko sanoa, että kilpailijoiden leivissä hommia tehneenä Casa Deliveryllä on kyllä pakka ihan sekaisin.

    • Anonyymi

      Casan entinen työntekijä ammattitaitoinen ja ennenkin kodinkonetöitä tehnyt työntekijä. Heittivät ulos koska en suostunut ylitöihin. Erittäin ylimielinen johto. Palkat laskettu aivan päin vittua soitin moneen kertaan asiasta kokkolaan jotta saisin jotain muutosta palkkaan. Minulle tarjottiin ensimmäisinä viikkoina palkankorotusta ja sitä seuraavalla potkut aivan paska TJ.

    • Anonyymi

      Miksi se FSN entinen TJ on lähteny?

      • Anonyymi

        Kusetettiinko ulos vai tulikohan niille kinaa nykyisen TJn kans? Varmaan joku siellä töissä oleva tietää.


    • Anonyymi

      kuljetusta odotettu toista viikkoa eikä tule eikä ole tullut. soittoja kymmeniä

    • Anonyymi

      paljon sähkärillä palkka tässä firmassa?

      • Anonyymi

        15-20€ perusjampal


    • Anonyymi

      Olin hakemassa Turkuun töihin mutta näyttää sen verran paskafirmalta että jää hakematta🤣

      • Anonyymi

        Teit oikein


    • Anonyymi

      Asiallinen työnantaja. Ihan verrattuna muihin rahtifirmoihinkin. Hyvät työvaatteet, uudet autot kautta linjan tosin sähköautoja joten lataamiseen menee aikaa. Pitkiä päiviä tehtävä tarvittaessa ja välillä vapaata, sopii mulle. Palkka tullu ajallaan ja hyvä henkilökuntaetu.

    • Anonyymi

      Epäluotettava. Ikean kotiinkuljetus ei tullut perille ja jouduin perumaan tilauksen.

    • Anonyymi

      Tässä tiivistelmä vuodelta 2023-2024: Casalla on ollut pakko venyttää omat rajansa äärirajoille suorittaessaan monipuolisia kodinkoneasennuksia yhteistyössä Gigantin kanssa. Työpäivät saattavat venyä jopa 17 tunnin mittaisiksi, ja se ei suinkaan johdu ainoastaan asiakaskohteiden määrästä. Suunnittelussa ja työnjohdossa vallitseva kaaos pakottaa meidät tekemään ylitöitä, mutta ylityökorvaukset ovat vain katteettomia lupauksia. Palkkaakin on turha odottaa aina ajallaan. Lisäksi meitä painostetaan täyttämään autot aina ääriään myöten, jopa turvallisuusrajojen yli. Vaikka virallinen lastiraja olisi 600 kg, meidän Casalla on kuitenkin pakko mahduttaa autoon peräti 3000 kg tavaraa. Tämä kaikki tapahtuu samalla, kun asennamme kaikkea mahdollista: erillisiä uuneja, liesitasoja, liesiä, kiukaita, pyykinpesukoneita, astianpesukoneita ja jääkaappeja. Lisäksi joudumme kulkemaan asiakkaiden luona päivittäin, mikä tekee työympäristöstä vaihtelevan, mutta samalla uuvuttavan.

    • Anonyymi

      Kuulostaapa valitettavan tutulta. Olen aikoinani ollut fsn aikoihin heillä töissä. Ja jo silloin kaikki tehtiin hieman ohi lain... sillä lailla ohi, ettei siitä ihan mahdottomia mätkyjä tullut ja jos tuli, toinen puoli maksettiin hiljaiseksi. Todella kyseenalaista toimintaa kaikin puolin, en suosittele.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2024
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1745
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1168
    Aihe