Onko muilla yli nelikymppisillä, jotka yrittävät vauvaa, toistuvia kokemuksia tuntemuksista, jotka saavat teidät lähes vakuuttuneiksi, että olette raskaana, mutta kuitenkin kuukautiset alkavat kerran toisensa jälkeen?
Olen 44-vuotias, ja esikoiseni on 7. Luovuin kuparikierukasta lokakuussa. Olisimme aloittaneet toisen lapsen yrittämisen jo 4 vuotta sitten, ellen olisi joutunut ennen joulua 2016 onnettomuuteen, josta kuntoutuminen kesti viime vuoteen saakka.
Kierukasta luopumisen jälkeen lähes jokaisen kierron aikana on ollut rintojen kutinaa, voimakasta mahan nipistelyä, yllättävää näläntunnetta ynnä muita tuntemuksia, jotka ovat muistuttaneet niin paljon raskausoireita, että olen vähintään kolmena kertana sanonut muutamille läheisilleni, että nyt on tainnut tärpätä. Kierrot ovat olleet 26 - 30 päivän pituisia.
Tiedän toki, että lyhyt kierto on merkki hedelmällisyyden alenemisesta. Vasta kolme viimeisintä kiertoa ovat olleet 29 tai 30 päivää. Tällä kertaa minulla oli noin 4.7. alkaen poikkeuksellisen voimakkaita vatsa- ja rintaoireita, ja harrastimme koko heinäkuun ajan seksiäkin tavallista tiheämmin. Onneksi puhuin asiasta vasta pari päivää sitten, sillä tänään kuukautiset näyttävät jälleen kerran alkaneen!
Totta kai hyväksymme sen, jos minua ei tässä iässä saa enää raskaaksi. Haluaisin lähinnä tietää, onko näitä "valeoireita" monilla muilla naisilla, ja onko niistä mitään toivoa päästä eroon.
Valeoireista
Anonyymi
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423