Onko muilla yli nelikymppisillä, jotka yrittävät vauvaa, toistuvia kokemuksia tuntemuksista, jotka saavat teidät lähes vakuuttuneiksi, että olette raskaana, mutta kuitenkin kuukautiset alkavat kerran toisensa jälkeen?
Olen 44-vuotias, ja esikoiseni on 7. Luovuin kuparikierukasta lokakuussa. Olisimme aloittaneet toisen lapsen yrittämisen jo 4 vuotta sitten, ellen olisi joutunut ennen joulua 2016 onnettomuuteen, josta kuntoutuminen kesti viime vuoteen saakka.
Kierukasta luopumisen jälkeen lähes jokaisen kierron aikana on ollut rintojen kutinaa, voimakasta mahan nipistelyä, yllättävää näläntunnetta ynnä muita tuntemuksia, jotka ovat muistuttaneet niin paljon raskausoireita, että olen vähintään kolmena kertana sanonut muutamille läheisilleni, että nyt on tainnut tärpätä. Kierrot ovat olleet 26 - 30 päivän pituisia.
Tiedän toki, että lyhyt kierto on merkki hedelmällisyyden alenemisesta. Vasta kolme viimeisintä kiertoa ovat olleet 29 tai 30 päivää. Tällä kertaa minulla oli noin 4.7. alkaen poikkeuksellisen voimakkaita vatsa- ja rintaoireita, ja harrastimme koko heinäkuun ajan seksiäkin tavallista tiheämmin. Onneksi puhuin asiasta vasta pari päivää sitten, sillä tänään kuukautiset näyttävät jälleen kerran alkaneen!
Totta kai hyväksymme sen, jos minua ei tässä iässä saa enää raskaaksi. Haluaisin lähinnä tietää, onko näitä "valeoireita" monilla muilla naisilla, ja onko niistä mitään toivoa päästä eroon.
Valeoireista
Anonyymi
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1659402Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3477122Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1056052- 1654027
Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen173649Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu753483Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.353308Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht813299- 1912940
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171906