Valeoireista

Anonyymi

Onko muilla yli nelikymppisillä, jotka yrittävät vauvaa, toistuvia kokemuksia tuntemuksista, jotka saavat teidät lähes vakuuttuneiksi, että olette raskaana, mutta kuitenkin kuukautiset alkavat kerran toisensa jälkeen?

Olen 44-vuotias, ja esikoiseni on 7. Luovuin kuparikierukasta lokakuussa. Olisimme aloittaneet toisen lapsen yrittämisen jo 4 vuotta sitten, ellen olisi joutunut ennen joulua 2016 onnettomuuteen, josta kuntoutuminen kesti viime vuoteen saakka.

Kierukasta luopumisen jälkeen lähes jokaisen kierron aikana on ollut rintojen kutinaa, voimakasta mahan nipistelyä, yllättävää näläntunnetta ynnä muita tuntemuksia, jotka ovat muistuttaneet niin paljon raskausoireita, että olen vähintään kolmena kertana sanonut muutamille läheisilleni, että nyt on tainnut tärpätä. Kierrot ovat olleet 26 - 30 päivän pituisia.

Tiedän toki, että lyhyt kierto on merkki hedelmällisyyden alenemisesta. Vasta kolme viimeisintä kiertoa ovat olleet 29 tai 30 päivää. Tällä kertaa minulla oli noin 4.7. alkaen poikkeuksellisen voimakkaita vatsa- ja rintaoireita, ja harrastimme koko heinäkuun ajan seksiäkin tavallista tiheämmin. Onneksi puhuin asiasta vasta pari päivää sitten, sillä tänään kuukautiset näyttävät jälleen kerran alkaneen!

Totta kai hyväksymme sen, jos minua ei tässä iässä saa enää raskaaksi. Haluaisin lähinnä tietää, onko näitä "valeoireita" monilla muilla naisilla, ja onko niistä mitään toivoa päästä eroon.

0

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        185
        7427
      2. Kiinteistökuningattarelle satelee nyt tuomioita oikein urakalla

https://www.is.fi/viihde/art-2000008926919.html TELEVISIOSTA kiinteistövälittäjänä tunnetuksi tullut Kaisa Liski sai yhden vuoden ja kahden kuukaude
        Kotimaiset julkkisjuorut
        69
        3082
      3. Puolangan Porukka. Kuulkaas tämä.

Hyvää iltaa hyvä Puolangan herrasväki. Kertokaa minulle mistä löydän Puolangalta vastusta niinsanotusti tanssimaan nurkan taakse! Olen saanut tarpeeks
        Puolanka
        55
        1482
      4. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
        Ikävä
        78
        1275
      5. Suomi on allekirjoittanut NATO:n liittymissopimuksen

Tätä hetkeä on odotettu: Nato-maat allekirjoittivat tiistaina aamupäivällä Suomen ja Ruotsin liittymispöytäkirjat. ”Yhdessä olemme vahvempia”, Haavi
        NATO
        234
        1264
      6. Pysyt hyvännäköisenä pitkään

Mulla on sellainen sormituntuma, eli monia hyviä syitä sanoa sinusta noin. Pidät huolta itsestäsi ja varmaan myös muistakin siinä ohessa. Sinussa on p
        Ikävä
        51
        1264
      7. Martinan uusin hirvitys

Nyt on järkyttävät hopeiset paljetti shortsit jalassa. Mistä se löytää noita hutsahtavia vaatteita. Luuleeko näyttävänsä nuoremmalta, vaikka vaikutus
        Kotimaiset julkkisjuorut
        108
        1237
      8. En mä jaksa enää uskoo

Meihin... Ei me tulla enää ikinä näkemään uudelleen niin se vaan on. Toivottavasti molemmat löydetään vielä rakkautta.
        Ikävä
        96
        1105
      9. Martina on kova vaihtamaan juhannusheilaa

2018 -Hannes 2019-Stefu 2020-Palomies 2021-Pikkarainen 2022-Tanskalainen lippis mies Ihan sairasta kun ei yhtään pysty viettämään aikaansa vain laste
        Kotimaiset julkkisjuorut
        195
        995
      10. Body count

Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva
        Sinkut
        241
        925
      Aihe