Älytelevisioon on mahdollista liittää erilaisia laitteita kuten esim. tietokone. Voiko tuloluetteloa TV, AV, HDMI1, HDMI2 karsia siten, että jäljelle jäävät vain liitettyjen laitteiden tulot esim. TV, HDMI1?
Nyt joudun turhaan kelaamaan monen tulon yli vaihtaakseni TV:stä tietokoneeksi. En tarvitse television älyominaisuuksia palveluineen, vaan käytän vain kaapeli-tv-kanavia ja tietokonetta. Vaihtaminen laitteesta toiseen pitäisi saada kömpelöstä näppäräksi television kauko-ohjaimella.
Liitetyt laitteet luettelo äly-tv:ssa?
3
828
Vastaukset
Niin tunnetustihan on vain yksi älytelevisiotyyppi. Siis voisit mainita TV:si merkin ja mallin, jotta voin googlata käyttöohjeen ja katsoa asian. Esimerkiksi LG:ssä voi halutun määrän lähtöjä. Myös itse lähtövalikosta voi poistaa kohteita.
Miksi olet kytkenyt tietokoneen äly-TV:hen. Se on kuin valjastaisi hevosen auton eteen.- Anonyymi
Mihin tietokone pitäisi kytkeä, jos haluan 43" näytön? Tällä mennään, kun olen tv:n ostanut. Älyominaisuudet palveluineen eivät ole käytössä tässä Finlux Androidissa. Tietokonetta seurataan näytöstä riippumatta joka tapauksessa aina, kun on netissä.
- Anonyymi
"Miksi olet kytkenyt tietokoneen äly-TV:hen. Se on kuin valjastaisi hevosen auton eteen."
Eikö se ole aivan toisin päin, eli hevosen eteen lyödään auto, niin saadaan vauhtia siihen netin käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822