The Sims 4 päivistys pilaa koko pelimenetelmän!

Anonyymi

Olen aina ihmetellyt koko ajan, miksi päivistykset tuhoavat joitain modeja ja muitakin pelimenetelmiä, kuten lag ja WickedWhims. (en itse silti pelaa tätä kyseistä K-18 tyylisiä ohjelmia)

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisään vielä tähän

      Olisiko viisaasta olla jatkossa klikkaamatta Päivitä-merkkiä Originissa, jotta se voisi säilyttää vanhan ominaisuuden ilman, että peli kärsii vaurioita?

    • Anonyymi

      Minä käytän esim WW:iä ja paria muuta modia, sen takia en päivittelekkään heti vaan pelaan offlinessa;) Itseäkin POTUTTAA nämä jatkuvat päivittelyt jotka hajoittavat pelin.

      • Anonyymi

        Onko se vähän turvallisempaa ladata vain uusia lisäosia ja kamasettejä, toisin kuin päivittää pelin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se vähän turvallisempaa ladata vain uusia lisäosia ja kamasettejä, toisin kuin päivittää pelin?

        Ehkä periaatteessa, vaan ei käytännössä. Päivitysten eräs tärkeä peruste on, että ne muuttavat pelin toimintaa juuri lisäreiden ja kamasettien tukemiseksi. Toisin sanoen lisäosat ja setit eivät välttämättä toimi kunnolla - tai joissakin tapauksissa lainkaan - ilman päivityksiä.

        Muitakin syitä päivityksille on kerrottu, esimerkiksi se että niiden tulisi korjata bugeja, vähentää lagia yms. Kokonaan toinen juttu on se ovatko ne korjanneet enemmän kuin rikkoneet. Sims 4-pelihän on ollut monelta osaltaan rikki jo vuosikaudet, eikä läheskään kaikkea ole korjattu kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä periaatteessa, vaan ei käytännössä. Päivitysten eräs tärkeä peruste on, että ne muuttavat pelin toimintaa juuri lisäreiden ja kamasettien tukemiseksi. Toisin sanoen lisäosat ja setit eivät välttämättä toimi kunnolla - tai joissakin tapauksissa lainkaan - ilman päivityksiä.

        Muitakin syitä päivityksille on kerrottu, esimerkiksi se että niiden tulisi korjata bugeja, vähentää lagia yms. Kokonaan toinen juttu on se ovatko ne korjanneet enemmän kuin rikkoneet. Sims 4-pelihän on ollut monelta osaltaan rikki jo vuosikaudet, eikä läheskään kaikkea ole korjattu kuntoon.

        Asiaa mitä sanoit. Olen se offline pelaaja, unohdin mainita että minä en ostele mitään uusia lisäosia, sen verran paskoja ja rahan nyhtämistä. Farmi olisi ollut mielenkiintoinen ajatuksena mutta sen jälkeen kun näki miten se oli toteutettu ja vielä sateenkaari lehmä(??) ei kiitos. Kun en omista uusimpia lisäosia ei tarvitse pahemmin päivittää paitsi ehkä muutamia isoimpia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe