hormonilaastari irtoilee helteellä

laastari kupruilee iholla ja teho laskee. Voiko sen päälle kiinnittää laastariteippiä jotta se pysyy paikallaan...
2276
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Minulla ei ole kokemusta hormonilaastareista, mutta vuosia sitten käytin kipulaastaria, ja laitoin sen päälle vähän teippiä, koska ei muuten olisi pysynyt kunnolla kiinni ihossa.
Eli miksi ei voisi laittaa myös hormonilaastarin päälle. Siitähän se lääkitsevä aine kuitenkin irtoaa.

Äänestä

Ootko kokeillu pikaliimaa? Sillä tarttuu ihoon kiinni vaikka ruuvimeisseli

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

laastari kupruilee iholla ja teho laskee. Voiko sen päälle kiinnittää laastariteippiä jotta se pysyy paikallaan...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu