EU-komissio ajaa uutta tukivälinettä, joka näyttää hullunkuriselta: Kuluttajien taskusta rahaa EU:lle ja EU:lta takaisin kuluttajille
Vaikuttaa siltä, että ”sosiaalisella ilmastorahastolla” komissio haluaa – jälleen kerran – kahmia itselleen lisää valtaa.
Tieliikenteen ja lämmityksen päästökauppa sekä lentoliikenteen tukien poistaminen tulevat nostamaan kuluttajahintoja, mutta se on kuitenkin vain yksi puoli EU-komission Fit for 55 -pakettia.
Kuluttajien taskusta rahaa EU:lle ja EU:lta takaisin kuluttajille
Anonyymi
1
60
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. EU ei halua että sen täysin järjettömiä ja vailla valtaa olevia ”päätöksiä” kritisoidaan. Se on tyhmien kerho eikä suomalaiset koskaan halunneet sinne. Kun silti rikollisella tavalla eu:hun liityttiin, on Suomi halunnut että edes pelisääntöjä ja lakeja noudatettaisiin. Ei noudateta. Se on ihan sekopäiden vallassa. Hullua myös on että ilman vaalejamme (kansan tahto) joku vieras päättää eu ssa meidän rahoista yms.
Minä vihaan eu ta ja sen kannattajia. Loisijoita ja rikollisia iljetyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201