Mihin tämä maailma on menossa, aikuiset miehet tumputtaa ja naiset hankkii mitä ihmeellisempiä vempaimia itsensä tyydyttämiseksi. 40 vuotta sitten tuollaista touhua pidettiin aivan pervona. Minäkin, vaikka en ollut mikään varsinainen panomies, sain melkein joka viikko naida oikeaa naista. No joskus luettiin salaa Kallea, mutta siinä se. Yhtykää ihmiset, se on elämän tarkoitus.
Ihmiset, harrastakaa seksiä !!!
14
921
Vastaukset
- Anonyymi
Avaajan kannattaisi koettaa yhtyä ensin aivoihinsa, niin ei tulisi tuupattua noin poikkeuksellisen kypsymätöntä ja kapeakatseista tekstiä eetteriin ... joitakin vuodet eivät opeta.
Myös lelujen käytön otannan aikajana on lievästikin ilmaistuna ihmishistoriaa täysin tuntemattoman myopinen katsaus omaan suppeaan elämänkokemukseen.
Tuossa jotakin 2000-vuotta taaksepäin.
"Here's What Sex Toys Have Looked Like Throughout History"
- https://www.redbookmag.com/love-sex/sex/g4297/sex-toys-history/ - Anonyymi
Olisi kyllä kiva harrastaa seksiä, mutta kylmä totuus on se että 40 täyttäneelle miehelle ei ole enää kysyntää, kun ei ole atleetti eikä rikas.
- Anonyymi
Eihän me naisetkaan olla.
Kaikki päät pystyyn. Asenne ratkaisee. - Anonyymi
Ihan miehenä 50 voin lisätä että naisella on aina valta. Tiedän että jos vaan on terve ja osaa olla härski, niin kyllä naisiltakin irtoaa. Eli vaikka seksissä ei olekaan kyse rahasta, niin joskus tuntuu että naiset on sokeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan miehenä 50 voin lisätä että naisella on aina valta. Tiedän että jos vaan on terve ja osaa olla härski, niin kyllä naisiltakin irtoaa. Eli vaikka seksissä ei olekaan kyse rahasta, niin joskus tuntuu että naiset on sokeita.
Mille?
Vai tarkoitatko, että rumatkin saa kun jutut mätsää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin RobinHund ja tämän osaketjun aloittaja - näissä asioissa naisilla on täysi valinnanvapaus ja kaikki päätösvalta. Nainen saa kenet haluaa, mies joutuu niin sanotusti tyytymään tähteisiin jos niihinkään. Olen 52-vuotias keskipalkkainen normaalipainoinen perusmies, mutta kunnollista naista ei ole löytynyt enää 13 vuoteen. Puolijuoppoja ja kaikenlaisia tomppeleita kyllä löytyy, mutta entäpä kun etsii fiksunpuoleista ja jokseenkin raitista ja rehellistä naista... ei sitten millään.
Nettipalveluissa toimii vain laskutus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin RobinHund ja tämän osaketjun aloittaja - näissä asioissa naisilla on täysi valinnanvapaus ja kaikki päätösvalta. Nainen saa kenet haluaa, mies joutuu niin sanotusti tyytymään tähteisiin jos niihinkään. Olen 52-vuotias keskipalkkainen normaalipainoinen perusmies, mutta kunnollista naista ei ole löytynyt enää 13 vuoteen. Puolijuoppoja ja kaikenlaisia tomppeleita kyllä löytyy, mutta entäpä kun etsii fiksunpuoleista ja jokseenkin raitista ja rehellistä naista... ei sitten millään.
Nettipalveluissa toimii vain laskutus.No kun me tavalliset ja tasokkaat ollaan varattuja.
- Anonyymi
Kertoisiko aloittaja millä universaalilla määreellä hän raamittaa kaikkien puolesta sen mikä on ainoaa ja oikeaoppista seksin harjoittamista ... aloittajan raamit kuulostavat kovin ahtailta ;-)
Aloittajasta en tiedä, mutta minä olen ainakin yrittänyt parhaani mukaan pitää yllä seksuaalista kanssakäymistä toisten ihmisten kanssa, silloin kun se vain suinkin on mahdollista. Kyllä toisen ihmisen lämpö ja läheisyys aina kumilelun voittaa. Kyllä juuri niin kuin arveletkin, olen alan ammattilainen, siis kauniisti sanottuna ilotyttö ja rumasti huora.
- Anonyymi
joo, ei muuta kun koneet esiin...
- Anonyymi
Eihän nuo ole mitenkään toisensa poissulkevia asioita, runkkaaminen ja lelut toimii sitäpaitsi hyvin myös yhdessä seksiä harrastaessa.
N52- Anonyymi
👍👌
- Anonyymi
N52:lle
Terve ja tasapainoinen lähestymistapa, sillä eihän erotiikkaan tarvitse kenotekoisia rajoja ja lokeroita rakennella nautintoja rajoittamaan, eli puuhastelua fiiliksen ja tilanteen mukaan ;-)
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2666639SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p795258Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.1024193SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2703649Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat633404Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1463159Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2422775Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2752101SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden451623Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491505