Onko kaikki hyvin ,vai vieläkin paremmin.Askarruttaako mikään mieltä.
Mitä sinulle kuuluu tänään?
8
87
Vastaukset
Päivän mietelause voisi olla tämä...
https://youtu.be/aw4RSavX3Sw
Tänään elämä taas oli niin pienestä hetkestä kiinni,
ettei mikään olisi ollut edes entisellään...
mutta onneksi kaikki hyvin ja parempaan päin.- Anonyymi
Olen ajatellut paljon luontoa tänään ... harmittaa kun parkkipaikat vievät hienoja puita....kaunis pihlaja jota oli syksyllä hieno katsella ....kevään ensimmäinen kukkiva puu ....tuomi ...ja paljon muita puita...
Luin että kaunis perhonen elää vain viikon ....mietin tietääköhän se perhonen ettei elä kauemmin...nimeä en muista...Viikko on tosi lyhyt elämälle...
mimmimum-..mi - Anonyymi
savikiekko rahisee - - - kerran loppuun soitettua levyä
eräs narsisti teki saman aloituksen,
kun oli lukenut, että kuuluu olla kiinnostunut muista.- Anonyymi
Ihan kiva aloitus. Minua mietityttää voinko reissussa menntä huoletta syömään buffettiin? Kotimaan kierros alkaa huomenna ja korona leviää taas vauhdilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kiva aloitus. Minua mietityttää voinko reissussa menntä huoletta syömään buffettiin? Kotimaan kierros alkaa huomenna ja korona leviää taas vauhdilla.
Vastasit sitten itselles ?
- Anonyymi
Tervemenoa delta-reissulle, mitäs täällä kyselet. Loppuiko järjenjuoksu ?
- Anonyymi
Ennen vanhaan ostettiin raha-arpoja, muistatko, voititko koskaan mitään.
Julkaistiinko niitä vain kerran kuukaudessa,
siitä tarkastettiin numerosarjoja, muistan kuinka täti voitti viisi tuhatta, se tuntui isolta silloin, vei silloin Valion jäätelöbaariin voiton kunniaksi.
Mikä oli suurin voitto raha-arvoissa, ei kait miljoonaa kuitenkaan. - Anonyymi
Menekää hönöt Pietariin ja jääkää sinne !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924637
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843862Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433438Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689